Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tapa tärvellä tekemäni ruoka kismittää.

Vierailija
14.06.2017 |

Tunnustan, en ole mikään erityisen hyvä kokki, mutta ruokaa nyt on joka tapauksessa laitettava lapsenkin takia. Mies itse on suhteellisen hyvä laittamaan ruokaa ja tekeekin ne meillä pääosin, varsinkin viikonloppuisin.
Kun minä olen kokannut, mies kehuu ruokaa jo ennen maistamistaan levittäen samalla ruokansa päälle ketsuppia, sinappia ja esim. tulista salsaa. Tämä kaikki siis ennen kuin on edes maistanut miltä ruoka maistuu.
Minun mielestä niin ei vaan saa tehdä. Miksi ihmeessä mössätä ja pilata vähäinenkin maku kaikella ylimääräisellä? Olen minä joskus onnistunut todella hyvinkin keitoksissani, mutta miehen tavalla maku on vain muisto, tai ei edes muisto, kun ei kerran viitsinyt maistaa.

Aterian lopuksi sitten kehuu taas vuolaasti, että kylläpäs oli hyvää ruokaa!
Arvatkaa vaan, suututtaako.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopahan oli vastauksia. Toisen ihmisen tekemisten kunnioittamisesta ei ole tietoakaan. Se että maistamatta pruuttaa ruuan päälle sinapit ja ketsupit edes ensin maistamatta on toisen ihmisen aliarvioimista mitä suurimmassa määrin. Ymmärrän, että makaronilaatikon ja muunkin pastan päälle ruiskutellaan ketsuppia, mutta että kaiken. Minun veljeni ja hänen avokkinsa olivat samanlaisia. Joskus teki mieli vetäistä keittiön lattialla kunnon itku-potku-raivarit noiden kahden moukkamaisen käytöksen takia. No, veli saa nyt pilven reunalla maustella ruoka-annoksena juuri haluamallaan tavalla.  

Vierailija
22/23 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenruoan valmistajan ruokaa, pitää maustaa omien makujensa mukaan ja sen voi tehdä ihan maistamattakin, tässä ei ole mitään ihmeellistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee joku ketsuppipohjainen ruoka, niin että ruoassa on hirveä määrä ketsuppia jo ennestään , joku pata vaikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi