Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tapa tärvellä tekemäni ruoka kismittää.

Vierailija
14.06.2017 |

Tunnustan, en ole mikään erityisen hyvä kokki, mutta ruokaa nyt on joka tapauksessa laitettava lapsenkin takia. Mies itse on suhteellisen hyvä laittamaan ruokaa ja tekeekin ne meillä pääosin, varsinkin viikonloppuisin.
Kun minä olen kokannut, mies kehuu ruokaa jo ennen maistamistaan levittäen samalla ruokansa päälle ketsuppia, sinappia ja esim. tulista salsaa. Tämä kaikki siis ennen kuin on edes maistanut miltä ruoka maistuu.
Minun mielestä niin ei vaan saa tehdä. Miksi ihmeessä mössätä ja pilata vähäinenkin maku kaikella ylimääräisellä? Olen minä joskus onnistunut todella hyvinkin keitoksissani, mutta miehen tavalla maku on vain muisto, tai ei edes muisto, kun ei kerran viitsinyt maistaa.

Aterian lopuksi sitten kehuu taas vuolaasti, että kylläpäs oli hyvää ruokaa!
Arvatkaa vaan, suututtaako.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä

Vierailija
2/23 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Siis jos on sinappia/ketsuppia/yms niin mies laittaa ruuan sekaan ennenkuin maistaakaan. Ärsyttää kyllä, mutta minkäs voi.. minä siis olen se parempi kokki, miea harvoin kokkaa. En enää osta ketsuppia ja mieskin yleensä unohtaa kun käy kaupassa, mikä on hyvä juttu niin maistaapahan ruokiani :D

Pienestä se ärsytys nousee, mutta ei voi mitään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali vali toiset tykkää että se tuo lisämakua. Se ei ole mikään henkilökohtainen loukkaus. Että mene leveään haara asentoon ja vispaa lanteita että saat hiekat pois paikasta johon ne ei kuulu

Vierailija
4/23 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ruokaan nyt omat sörsselit saa heittää? Itsekin sotken järjestään joka safkan päälle chorizoa, chilitahnaa tai juurikin tulista salsaa ja ehkä raastan erikseen vielä inkivääriä päälle. Ei se tarkoita että pohjalla oleva ruoka ei olisi hyvää, vaan maulle annetaan loppusilaus erilaisilla "sörsseleillä". Siis miksi ei?

Vierailija
5/23 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Itse kyllä aina ensin maistan ruokaa, mutta yleensä joudun lisäämään mausteita ruokaan, kun mies tykkää enempi "kasvisten omasta mausta". No minä en :D

Jos hän laittaa noita aina tekemiinsä ruokiin? Joten tottumuksesta lisää niitä sinunkin ruokiin.

Vierailija
6/23 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin tätä. Miesparka ei saa edes ruokaansa syödä miten haluaa, kun toinen jo marttyyrina vieressä itkee. Ja mitään ei auta, että kehuu ruokaa, ei tietenkään koska on mennyt pilaamaan koko sen ruoan. Nih!

Vierailija
7/23 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä uusperheen lapset samoin. Omani syövät sellaisenaan, mutta nämä lapset kaatavat ketsuppia desin verran ruokaan kuin ruokaan. 

Miltä nyt kermainen sipulilla ja tillillä höystetty lohilaatikko maistuu tämän jälkeen? No, ketsupilta... 

Joskus harmittaa, mutta en jaksa jäkättää. Suurempiakin ongelmia on meillä. 

Vierailija
8/23 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vali vali vali toiset tykkää että se tuo lisämakua. Se ei ole mikään henkilökohtainen loukkaus. Että mene leveään haara asentoon ja vispaa lanteita että saat hiekat pois paikasta johon ne ei kuulu

Otahan päivälääkkeesi.

Vierailija
9/23 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin tätä. Miesparka ei saa edes ruokaansa syödä miten haluaa, kun toinen jo marttyyrina vieressä itkee. Ja mitään ei auta, että kehuu ruokaa, ei tietenkään koska on mennyt pilaamaan koko sen ruoan. Nih!

Samasta asiasta itkee kyllä miehetkin

Vierailija
10/23 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Jos mies on tottunut kuorruttamaan ruokansa ketsupilla ym niin anna hänen tehdä niin, miksi ihmeessä se vaivaa sinua? Mies syö kokkailujasi, kehuu niitä ja silti valitat. Miksi ihmeessä pitää syödä juuri niin kuin sinä haluat?

Ei ihme että eroja on niin paljon, jos tälllaisestakin revitään ongelmia.

Vierailija
11/23 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otahan päivälääkkeesi.

Ap:n tässä pitää ne päivälääkkeet ottaa kun vetää pinpiraget ketsupista

Vierailija
12/23 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maustaako hän omatkin ruokansa noin?

Vierailija
13/23 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä uusperheen lapset samoin. Omani syövät sellaisenaan, mutta nämä lapset kaatavat ketsuppia desin verran ruokaan kuin ruokaan. 

Miltä nyt kermainen sipulilla ja tillillä höystetty lohilaatikko maistuu tämän jälkeen? No, ketsupilta... 

Joskus harmittaa, mutta en jaksa jäkättää. Suurempiakin ongelmia on meillä. 

Ei se ketsupilta maistu. Tosin jos mulle tuota sörsseliä tarjoaisit niin kyllä minäkin liikaa ketsuppia laittaisin peittääkseni maun

Vierailija
14/23 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä arvon sitten annat kehuille, jotka eivät tule kokin tekemästä ruoasta?

Ketsupin, sinapin jne. silaus vie ruoasta kokonaan oman maun. Voihan niitä sitten laittaa, jos viitsisi edes ensin maistaa, josko ruoka olisiki hyvää sellaisenaan.

Vierailija
15/23 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketsupin, sinapin jne. silaus vie ruoasta kokonaan oman maun. Voihan niitä sitten laittaa, jos viitsisi edes ensin maistaa, josko ruoka olisiki hyvää sellaisenaan.

Minusta on ihan turhaa maistaa edes sitä ruokaa ilman ketsuppia kun tiedän että se maistuu vajaalta ilman että lisään siihen ketsuppia. Oli se ruoka kuinka hyvää tahansa. Minusta isompi loukkaus on se että ensin maistaa ja sitten laittaa päälle ketsuppia koska se kertoisi siitä että se ruoka on pahaa ilman niitä. Mutta jos suoraan laitat se vaan on tapa

Vierailija
16/23 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maustaako hän omatkin ruokansa noin?

Ei välttämättä, ehkä jonkin pyttipannun. Sehän se tässä osin kaiveleekin.

Mies tosin tekee aika mausteista ruokaa itsessään, joten sellainen ei enää ylimääräistä kuorrutusta tarvinne.

Vierailija
17/23 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tehnyt tuota samaa. SIllä on joku "soosivaje" varmaan lapsuudestaan, ja kaataa kaiken päälle desin tai kaksi jotain HP:tä, chilikastiketta tmv. Monesti olen miettinyt että voisin tehdä sille vain jonkun mössön, siis tyyliin makaronia ja kaalia, mitä sillä on väliä mitä siellä pohjalla on kun kaikki lopulta maistuu samalta.

Vierailija
18/23 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen, että olet juntin kanssa parisuhteessa.

Noloa maustaa ruoka ennen maistamista.

Vierailija
19/23 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihan turhaa maistaa edes sitä ruokaa ilman ketsuppia kun tiedän että se maistuu vajaalta ilman että lisään siihen ketsuppia. Oli se ruoka kuinka hyvää tahansa. Minusta isompi loukkaus on se että ensin maistaa ja sitten laittaa päälle ketsuppia koska se kertoisi siitä että se ruoka on pahaa ilman niitä. Mutta jos suoraan laitat se vaan on tapa

Näin. Ja kun itsekin sanot, että teet vähemmän maustettua ruokaa, niin miksi ihmeessä miehesi pitäisi siitä pitää? Jos tykkää mausteista, niin tykkää. Ehkä oma suusi on niin tottumaton mausteisiin, ettet tosiaan kykene ketsupin jälkeen maistamaan mitään muita makuja, mutta kyllä minä tiedän ketsuppilisälläkin oliko perusruoka hyvää vai ei. T:6

Vierailija
20/23 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kun lukee alkaa MGTOW kuulostamaan entistäkin houkuttelevammalta.

Jos kehuu ruoan makua, on se väärin. Jos ei, niin sekin on väärin.

Kaikki mitä nainen tekee on oikein ja silleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi