Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin koiralle palan pullaa - syttyi ilmiriita

Vierailija
14.06.2017 |

Annoin koirallemme palan pullaa vaikka vaimo kielsi. Suuttui ja tulistui niin paljon että uhkasi paiskoa tavaroita ja lähti autolla liikkeelle huutaen peräänsä että tappaa itsensä.
Samoin pistää viestejä nyt, että Hyvästi vaan.

Mites muiden parisuhteilla pyyhkii?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullapa on tulinen vaimo. Meidän koira oksensi aamulla tampoonin, olis mies voinut ärähtää jos olisi ollut kotona.

Vierailija
2/21 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks menit tollasen sekoboltsin kans naimisiin? Kaikilla kavereillakin oli muija ja itse et saanut parempaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

fartti doge

Vierailija
4/21 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se koira nyt yhteen pikku pullapalaan kuolee ellei sitten ole allerginen joillekin aineille. Ihme muija.

Vierailija
5/21 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku koira-trolli riehuu nyt palstalla, HAUkotus.

Vierailija
6/21 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä, vaimo alkoi raivoamaan kun annoin palan suklaata kovasti kerjäävälle koiralle. Itse en ole koiraihmisiä mutta nuo koiraihmiset kyllä v*tuttaa.

Vierailija
7/21 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna tekisin lasun.

Vierailija
8/21 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ylireagointia kyllä. Mutta toisaalta jos vaimo tietää koiran olevan esim. vehnäallerginen (niin kuin aika monet koirat ovat) ja sun vaimon kiellosta huolimatta antama pullanpala saa nyt aikaan monen päivän ripulin tai kutisevan ihottuman tai tassujen tai korvien hiivakierteen ja se on nimenomaan vaimo, joka nämä seuraukset hoitaa, olisi minuakin ketuttanut. Ei toki itsemurhauhkausten verran. Ehkä sinäkin AP voit vähän peiliin katsoa.

Vierailija
9/21 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä, vaimo alkoi raivoamaan kun annoin palan suklaata kovasti kerjäävälle koiralle. Itse en ole koiraihmisiä mutta nuo koiraihmiset kyllä v*tuttaa.

Seuraavaksi annat varmaan ksylitolia ja tapat sillä sen...

Trolli olet.

Pullaa ei saa antaa koiralle, jolla vehnäallergia.

Todella monella koiralla on se nykyään. Pienikin määrä aiheuttaa kamalia oireita.

Vierailija
10/21 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli olet.

Todella monella koiralla on se nykyään. Pienikin määrä aiheuttaa kamalia oireita.

Nyt oireet näyttivät tulleen ap:n vaimolle 🙄

Vierailija
11/21 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on, että pitää antaa koiralle niitä allergisoivia, tai jopa myrkyllisiä aineita ja sitten uhriutua kun on "sekoboltsi vaimo"? Miksi kidutatte eläintä ja alatta ulista kun siitä suututaan?

Vierailija
12/21 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ylireagointia kyllä. Mutta toisaalta jos vaimo tietää koiran olevan esim. vehnäallerginen (niin kuin aika monet koirat ovat) ja sun vaimon kiellosta huolimatta antama pullanpala saa nyt aikaan monen päivän ripulin tai kutisevan ihottuman tai tassujen tai korvien hiivakierteen ja se on nimenomaan vaimo, joka nämä seuraukset hoitaa, olisi minuakin ketuttanut. Ei toki itsemurhauhkausten verran. Ehkä sinäkin AP voit vähän peiliin katsoa.

Mitenniin on nimenomaan vaimo joka nämä seuraukset hoitaa? Minun tuntemien koiranomistajapariskuntien koiran hoidosta vastaa oikeasti mies, muijan tyytyessä vain kehumaan kaikille kuinka helppohoitoinen koira heillä onkaan.

Vierailija
13/21 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli olet.

No kyllä mullakin kärähtäis käämit, jos joku kuspiä menis antamaan lemmikille vastoin ohjeita ruokaa, josta se tulee kipeäksi pitkäksi aikaa. Menis ukko vaihtoon.

Vierailija
14/21 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli olet.

No kyllä mullakin kärähtäis käämit, jos joku kuspiä menis antamaan lemmikille vastoin ohjeita ruokaa, josta se tulee kipeäksi pitkäksi aikaa. Menis ukko vaihtoon.

Tuon takia sinua ei kukaan jaksakaan.

Vierailija
15/21 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenniin on nimenomaan vaimo joka nämä seuraukset hoitaa? Minun tuntemien koiranomistajapariskuntien koiran hoidosta vastaa oikeasti mies, muijan tyytyessä vain kehumaan kaikille kuinka helppohoitoinen koira heillä onkaan.

Senkun alapeukutatte mutta tämä on totuus.

Vierailija
16/21 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en tunne yhtään pariskuntaa, jossa mies hoitaisi koiran. Aina se on vaimo. Ikinä kukaan mies ei harjaa koiraa, leikkaa kynsiä, käytä eläinlääkärillä, laita punkkilääkettä, nipsi punkkeja, anna lääkettä ja se isoin juttu: ruokinta. Nainen on aina ruokkimassa koiran. Jostain syystä myös koiran hoito, kuten lastenkin, on lopulta aina äidin vastuulla. 

Vierailija
17/21 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en tunne yhtään pariskuntaa, jossa mies hoitaisi koiran. Aina se on vaimo. Ikinä kukaan mies ei harjaa koiraa, leikkaa kynsiä, käytä eläinlääkärillä, laita punkkilääkettä, nipsi punkkeja, anna lääkettä ja se isoin juttu: ruokinta. Nainen on aina ruokkimassa koiran. Jostain syystä myös koiran hoito, kuten lastenkin, on lopulta aina äidin vastuulla. 

Valehtelet.

Vierailija
18/21 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rakas koira (nyt jo kuollut) sai aina oman pullan leipomispäivänä.

Sama koira eli 17-vuotiaaksi.

Vierailija
19/21 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas kävi niin, että annoin miehelle palan pullaa, niin alkoi haukkumaan ja riehumaan kamalasti.

Pihalle piti laittaa mesoamaan yksinään.

Siellä sitten aikansa oltuaan rauhoittui ja uskalsin jo takaisin sisälle laskea.

Vierailija
20/21 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas kävi niin, että annoin miehelle palan pullaa, niin alkoi haukkumaan ja riehumaan kamalasti.

Pihalle piti laittaa mesoamaan yksinään.

Siellä sitten aikansa oltuaan rauhoittui ja uskalsin jo takaisin sisälle laskea.

😄