Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorekkaat nelivitoset, millaista seksielämänne oikeasti on

Vierailija
14.06.2017 |

Miten se on nyt erilaista kuin 10-30 vuotta sitten? Montako asentoa teillä on vakikäytössä ja joko oman tai kumppanin iän (ja pehmenemisen) takia joistakin on täytynyt luopua?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan 45 vuotias, vaan 43 vuotias, mutta mieheni on 45 v. Yhdessä olemme olleet 20 vuotta ja kotona on kolme 11-16 vuotiasta lasta. Seksiä meillä on 2-3 kertaa viikossa kummankin aloitteesta ja saan lähes joka kerta 1-3 orkkua. Muutenkin menee hyvin niin sängyssä, kuin sängyn ulkopuolellakin. Harrastamme liikuntaa yhdessä ja varsinkin pihatyöt ovat yhteinen ilomme.

Vierailija
22/32 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh eipä hirveästi ole muuttunut sitten parikymppisenä olemisen ajasta. Ei nelikymppinen nyt NIIN vanha ole. Ollaan siis molemmat 43v. Edestä, takaa, sivulta lemppariasennot. Joskus tullut testattua muutakin, mutta ne olivat vaikeita minun ison O:ni kannalta, joten hylättiin turhana ähräämisenä... Miehellä edelleen masto pystyssä ongelmitta. Ainut kremppa on minun HIITissä mennyt heikko polveni, joten eli en enää voi ratsastaa päällä. Määrä vaihtelee tilanteen mukaan. Jos on liikaa töitä ja väsyttää, niin ei sitten. Joskus taas paritellaan kuin kanit.

Seksielohan paranee iän myötä. Ainakin oppii tuntemaan ja tietämään, mitä tahtoo ja mistä tykkää. Ei ole niin kriittinen kroppansa suhteen kuin nuorena. Turha esittäminen jää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haluja. "Kiitos" essitalopraamin ja ehkä nuvaringinkin.

Vierailija
24/32 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksikäs se muuttuisi? Paremmaksi, koska tunnetaan toisemme paremmin kuin ennen.

Samaa mieltä. Yhteinen elämä koettu niin myötä- kuin vastamäkineen, tehty uraa, kasvatettu lapsia jne. Silti oma rakas jaksaa kiinnostaa ja innostaa seksuaalisesti. Kaikkea kokeillaan, mikä kiinnostaa, jos ei tykätä, kokeillaan jotain muuta. Eipä niitä ulokkeita ja kolosia miehessä ja naisessa loputtomiin ole :)) mutta silti se vaan säännöllisesti tulee mieleen!

Vierailija
25/32 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään sellaista enää.

Vierailija
26/32 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laimeaa. Hyvä jos kerran viikkoon tai kahteen. Kyllä mun paras aika oli 18-35-vuotiaana. Enää on pelkkää alamäkeä.

Vierailija
27/32 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 ja seksielämä on varmasti parempaa kuin 30 vuotta sitten. Harjoitus tekee mestarin.

Mikä ihme saa nuoret kuvittelemaan että 4kymppinen on jotenkin niin VANHA ja raihinainen ettei seksi enää sujuisi. Voi teitä tietämättömiä.

Esim Charlize Theron on nyt 41 ja ihan tyttönen...Madonna , viimeisen päälle seksikäs nainen on 59 v.

Vierailija
28/32 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laimeaa. Hyvä jos kerran viikkoon tai kahteen. Kyllä mun paras aika oli 18-35-vuotiaana. Enää on pelkkää alamäkeä.

Ei pidä alistua! Minä ajattelen niin, että pitää panna kunnolla varastoon, että on geriatrian hoito-osastolla sitten jotain muisteltavaa. Ja vielä, kun elimet molemmilla toimii ;-D

Mun paras ja himokkain aikani alkoi 31-vuotiaana, kun jätin e-pillerit raskaudentoiveissani pois kokonaan. Enkä enää ole palannut niihin hemmetin hormoneihin. Pillerit vei totaalisesti halut. Nyt on kortsu käytössä ja seksi maistuu! Mieskin aina huomaa koska on "kiilupäivät", koska olen ihan kuumana hänen kimpussaan.

N43

Vierailija
29/32 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsisko kysellä nuorekkailta kuusikymppisiltä, kun nehän on oikeasti vanhoja?

Vierailija
30/32 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä 45 mutta edelleen runkkaan. Omia nännejä ei enää yletä imeskellä mutta muuten samat jutut toimii.

Vierailija
31/32 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantsisko kysellä nuorekkailta kuusikymppisiltä, kun nehän on oikeasti vanhoja?

ei koska ei yhtään kiinnosta.

Vierailija
32/32 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta parikymppistenkään "seksielämä". Jostain filmeiltä opittua ja pienessä jännityksessä salaa hommailtua. Voi teitä lapset. Toista tiedätte vasta kymmenien vuosien kuluttua: Seksi paranee koko ajan iän myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän