Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko thyroxin lääkitys aiheuttaa ahdistusta jos lääkitys ei ole kohdallaan

Vierailija
14.06.2017 |

Pari kuukautta lääkityksen jälkeen meni hyvin , mutta sitten tuli tämä ahdistus. On pysyvä lääkitys ja tkk lääkärin mielestä ei enää oteta laboratorio kokeita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, etenkin jos menee liikatoiminnan puolelle, mutta kai toiseen suuntaan myös. 

Vierailija
2/4 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla. TK-lääkäri toimii väärin. TSH ja T4V pitäisi testailla parin kk välein niin pitkään, että löydetään hoitotasapaino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennenkuin lääkitys aloitettiin. Tai oireet tuli niin hitaasti, etten tajunnut olleeni masentunut ennenkuin thyroksiini alkoi tehota ja mieliala virkistyi. On se kilpirauhanen tärkeä elin, jota ei tajuakaan ennenkuin sen menettää.

Vierailija
4/4 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkityksen aloittamisen aikana arvoja pitäisi seurata jopa kuuden viikon välein, vähintään kerran puolessa vuodessa. Kun lääkitys kohdillaan niin sittenkin vuoden välein.