Kuka äänestää uutta vaihtoehtoa???!
Mille puolueelle tai aatteelle tämä Uusi Vaihtoehto on vaihtoehto? "Pienen ihmisen" asiaa ajava hallituksen kuohittu leimasinryhmä, joka vahvistaa kaiken kurituksen mitä keput ja kokkarit haluavat? Kritiikkiähän ei sallita kun toiminta perustuu arvoihin ja sataprosenttiseen luottamukseen.
Tai oikeistopolitiikkaa leikkauksineen toteuttava persupuolue jolle integraation syventäminen ja etenkin mamutus, koska ihmisoikeudet, ovat muuttuneet sydämenasioiksi? Ööö...
Missä on tilaus tällaiselle "vaihtoehdolle" ja miltä puolueelta se aikoo haalia äänestäjiä?
Mikä erottaa "persut ilman rasismisia(jota ei ole) ja EU-kritiikkiä" muista puolueista. Moniko vasuri, vihreä, tai demari hyppää nyt äänestämään oman puolueen sijasta takinvaihtajien ryhmittymää?
Kommentit (31)
Persujen hajoaminen on parasta mitä olisi voinut tapahtua!!! Kyllä nyt juhlitaan!! POIKA SAUNOO!!!
Sampolta kysyttiin, että vielä viime viikolla ajoitte fixit äänestystä ja tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa, miksi mieli muuttui?
"noh mä oon ehkä väärä ihminen vastaamaan tähän...kerro sä orpo".
uskomattomia rottia kertakaikkiaan. Vielä viime viikolla vaadittiin tiukkaa mamu- ja eu-politiikkaa. Kahdessa päivässä arvot kääntyivät täysin päälaelleen.
Kusettajan paikka on helvtissä.
Surullinen tapaus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää miksi nuori Simon Elo tuhosi poliittisen uransa tällä tavoin.
Sitä minäkin ihmettelin, sitäpaitsi olen vieläpä äänestänyt häntä kerran, joten olen todella pettynyt häneen.
Hän vaikutti kyllä puhettaan pitäessään olevansa jotenkin oudossa tilassa, kun alkoi itkeä ja puhua jotain kummallista, että " hän voi katsoa poikaansa silmiin tämän jälkeenkin"?
Koen vahvasti, että hän ja muut persuista loikanneet pettivät karvaasti äänestäjänsä.
Voisin lyödä vaikka vetoa, että tuossa puheessaan hän vasta tajusi tyhmän tekonsa ja murtui siksi ja sopersi, että "voi silti katsoa poikaansa silmiin", vaikka juuri tajusi ettei voi.
Hän ja muutkin loikanneet katuvat syvästi päivää kuin he lähtivät tämän tyhmän rasistisen puolueen rekeen.
Tuskin tästä puoluetta tulee. Saisivat niin vähän kannattajia että ei ole valtaa. Veikkaan että porukka jakautuu eri puolueisiin. Tämä uusi vaihtoehto-ruhmä on juuri sitä osaa persuista mitä ei olisi ikinä pitänyt olla.
Hyvinhän se meni, halallaiset saavat omat ja nuo järkevämmät persut joku muihin puolueisiin tai perustavat uuden. Persut on ollut liian sekalainen sakki tähän asti.
En oo koskaan äänestänyt loikkareita enkä persuja.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän se meni, halallaiset saavat omat ja nuo järkevämmät persut joku muihin puolueisiin tai perustavat uuden. Persut on ollut liian sekalainen sakki tähän asti.
Pointti olikin, että mikä erottaa "järkevämmät persut" muista puolueista? Mitä annettavaa ja vaihtoehtoista "järkipersuilla" on minulle jos nyt vaikka äänestäisin vasemmistoliittoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti olikin, että mikä erottaa "järkevämmät persut" muista puolueista? Mitä annettavaa ja vaihtoehtoista "järkipersuilla" on minulle jos nyt vaikka äänestäisin vasemmistoliittoa?
Pointtihan on se, että järkevämmät persut eivät lähteneet minnekään - mutta sehän ei yksinkertaisille mene millään jakeluun.
Vierailija kirjoitti:
Tuota sakkia voi äänestää ainoastaan sellainen IHMISSAASTA, joka arvostaa selkäänpuukotusta, valehtelua, epärehellisyyttä, maanpetturuutta ja oman Isänmaansa tuhoamista.
Kukaan edes vähän normaali ihminen ei halua olla tälläisten luopioiden kanssa minkäänlaisissa tekemisissä.
Näitä ei todellakaan voi äänestää kukaan muu.
Mitä ihmettä! Kirjoitin täysin asiallisen uutta vaihtoehtoa puoltavan kommentin ketjuun ja se on poistettu!!
Voisin lyödä vaikka vetoa, että tuossa puheessaan hän vasta tajusi tyhmän tekonsa ja murtui siksi ja sopersi, että "voi silti katsoa poikaansa silmiin", vaikka juuri tajusi ettei voi.