Mikä oli hirvein asia minkä kiusaajasi teki sinulle?
Kommentit (38)
Potkaisi piru lujaa kankkuuni. Samalla luokalla ollut poika yläasteella. Tämä ainoa fyysinen kiusaaminen, kaikki muu henkistä. Haukkumista, ivaamista, nauramista.
Uitti päätä wc pöntössä niin että meinasin hukkua. Kuvasi pilkkavideoita ja julkaisi ne netissä. Pahoinpiteli minut sairaalakuntoon. Oltiin 13-15v tyttöjä.
Ihmiset on ihan hirveitä, järkyttävää! Kunpa pahuuden saisi pois maailmasta. MIKÄ KAIKKIA VAIVAA!?!? 👎😭
Mulla on niin paha mieli ku joka päivä saa lukea että on ollu joku terrori-isku jossain. Ja pienet koululaiset, miksi niitä pitää kiusata, mikä on se syy että niin on oikeutettua tehdä toiselle? Vahtikaa lapsianne, huolehtikaa ettei oma lapsi ole kiusaaja ja kysy kiusataanko sinun lapsiasi. Jos, niin puutu asiaan heti! Muista, että kiusaamista on myöd työpaikoilla ja ulkopuoliseksi jättäminen on myös kiusaaamista. Mua niin suututtaa pahuus!
Ei päästänyt mua kouluun moneen viikkoon (siis sanoi että hakkaa mut jos tuun kouluun)
Kertoi opettajalle että lunttasin kokeessa häneltä. Kopioi itse multa kaikki vastaukset niin et ne oli samoja ja sitten kertoi opelle.
Vei mun rahat monen vuoden ajan joka viikko.
Paljon muuta en jaksa kertoa.
Tyttöjä molemmat luokat 5-9. Kiusaaja meni lukioon ja yliopistoon mulla jäi ammattikoulu kesken mutta kävin myöhemmin lastenhoitajaksi.
Vei kainalosauvani koulun toiselle puolelle. En mahtanut mitään kun tämä poika tuli ja vei sauvat, jalka kipsissä sitten vaan istuin lattialla. Minua oltiin kiusattu koulussa muutenkin ja kun sitten mursin jalkani, niin se pahensi kiusaamista. Olin helppo kohde kun en päässyt edes karkuun.
Tarjosi häissään 100g makaronilaatikkoa
Oli saanut entisiltä hyviltä ystäviltäni kalastettua yksityistietojani ja levitti niitä puolen kylän nuorisolle, siinä ala-asteen ja yläasteen paikkeilla. Vuosikymmeniä on kulunut, ja vaikka se ei silloin kuulostanutkaan niin suurelta, niin silloin sitä kuittailua ei vain jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Uitti päätä wc pöntössä niin että meinasin hukkua. Kuvasi pilkkavideoita ja julkaisi ne netissä. Pahoinpiteli minut sairaalakuntoon. Oltiin 13-15v tyttöjä.
Vammanen voi hukkua vessanpönttöön tai vaikka vesilätäkköön.
Selitti peräpukamistaan ja rektumprolapseistaan.
Ampui ritsalla suoraan päin parin metrin päästä, panoksena sellainen taivutettu rautalanka. Siitä tuli aivan karmeat mustelmat. Heitti lumipalloilla joissa kivet sisällä, ihossa monta päivää isot mustelmat. Potki takaapäin rappusissa, pidän 25 v. vuoden jälkeen vielä aina kaiteesta kiinni kun menen portaita joissa on muita ihmisiä. Kyllä, lapset ja nuoret osaavat olla julmia. Pääkiusaaja omistaa nykyään vaimonsa kanssa yksityisen koululaisten iltapäiväkerhoketjun, voi lapsiparkoja....
Meni kanssani naimisiin, valheellisesti, vedättämällä ja manipuloimalla pakotti minut isäksi. Siitä se helvetti alkoi.
Esitti ensin monta vuotta ystävää.
Minua kuristettiin toisella luokalla
Yksittäiset hetket ovat vajonneet kasaan kaiken muun sekaan. Nöyryytysten, kasvoille sylkemisen, lyömisen, lumipesujen ja muun yli nousee jatkuva munille potkiminen.
Erityisesti koska sitä tapahtui usein, se sattui ja kiusaaja käytti hyväkseen yksinäisyyttäni saadakseen potkaistua: "Älä nyt varo, en mä potki. Mulla on muuta..." Sitten oli minuutin tai pari olevinaan ystävällinen ja kun pahin pelkoni laski, potku tuli ja taas nielin kyyneleitä kaksin kerroin maassa.
Tuhosi itsetunnon ja teki säikyksi. Nykyään otan busssissa pipon pois ettei kukaan nappaa sitä ja revi samalla hiuksia päästä, portaissa jos tulee vastaan joku meikattu tyylikäs tyttöporukka perutan seinää vasten, katson maahan ja leikin näkymätöntä, ulko-ovesta lähtiessä katson tarkasti näkyykö missään ketään jotka voisivat uhata minua...
Olen 42vuotias. Alkoholisoitunut, masentunut ihmisraunio. Päiväkodista ammattikouluun jatkunut kiusaaminen tämän teki. Kiitos helvetisti vain kaikille osapuolille,
Kaatoi hiuksiini liimaa. Veti housut alas (pikkuhousut mukana) keskellä koulun pihaa. Pommitti ihastustani minun nimissäni viestein ja lapuin, kunnes tyyppi tuli huutamaan minulle, että jättäisin hänet rauhaan.
Ahdisti minut nurkkaan ja yritti usuttaa koiransa puremaan minua. Koira hyppi minua vasten, kiusaaja nauroi suu levällään ja huuteli sieltä välistä, että hyvä poika, pure pure ja minä kiljuin ja itkin.
Pelkään nykyään ihan kuollakseni koiria.