Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kumppani ei tee mielestäni yhtä paljon kotitöitä kuin minä, niin mäkättämisen sijaan

Vierailija
14.06.2017 |

Olen mukava ja rento puoliso, ja vähennän itsekin kotitöiden tekemiseni hieman alle hänen tasonsa. Mun motto on se, että kumppani tekee aina hivenen verran enemmän kotitöitä, kuin minä, jotta olen tyytyväinen. Ja joo, tulee sotkua, mutta pääasia on se, etten ole kodissani piika.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet itsekäs. Pistät siis toisen piiaksi? Älä lisäänny

Vierailija
2/11 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

Kin kokeilin tuota, mitta ryömivä pikkuvauva alkoi tukehtua lattialta löytämiinsä roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kumpikaan nipottanu pikkulapsiaikana. Pidimme paikat perussiisteinä. Joskus oli sotkuisempaa, 'so what?? En ajattele et mulla on naisena yhtään enempää oikeus kuin velvollisuuksiaan määritellä mitä kotona tehdään ja milloin. Jostain kumman syystä monilla on toisin.

Vierailija
4/11 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinäkö se olet oikeutettu määräämään mitä kukakin tekee?

Vähennä tekemisiäsi jos tuntuu että teet enemmän ja se on epäreilua. Eihän sinun tahtosi ole se joka perheessä päättää ja määrää. Sielläon kaksi aivan yhtä oikeaa näkemystä asiasta.

Vierailija
5/11 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähennä tekemisiäsi jos tuntuu että teet enemmän ja se on epäreilua. Eihän sinun tahtosi ole se joka perheessä päättää ja määrää. Sielläon kaksi aivan yhtä oikeaa näkemystä asiasta.

Kumppanilla ei ole ollut kykyä perustella tapojaan, minä olen aina perustellut hänelle omani. Siksi, kun ei osaa perustella, menee "äänioikeus" :) Ei voi tehdä kompromissia jos toinen on keskustelukyvytön.

ap

Vierailija
6/11 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumpikaan ei meillä vaivaudu kunnolla siivoamaan, niin sitten siivoamme yhdessä koko kämpän. Enemmän aikaa ja vaivaahan siihen menee, kuin jos vaivautuisi saman tien siivoamaan jäljet.

Mutta jos toinen sottaa, kun itse yrittää pitää paikat siistinä, niin sitten ei vaivaudu itsekään enää niin ahkerasti siivoamaan. Sitten parin päivän päästä molempia ärsyttää sotkuinen kämppä, jolloin siivoamme yhdessä.

Vierailija
7/11 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppanilla ei ole ollut kykyä perustella tapojaan, minä olen aina perustellut hänelle omani. Siksi, kun ei osaa perustella, menee "äänioikeus" :) Ei voi tehdä kompromissia jos toinen on keskustelukyvytön.

ap

Apua mikä tyyppi tämä ap. Aivan seko

Vierailija
8/11 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi meillä ei koskaan tapella siivouksesta. Ehkä se johtuu siitä, että kumpikaan emme laita toisen syyksi pahaa siivoa, vaan se jota ärsyttää, siivoaa. Yleensä siivotaan paremmin lauantaisin, mutta kumpikin tietää, että jos toinen ei tee mitään, se tarvitsee lepoa. Ollaan molemmat aina aidon hämmästyneitä jos toinen on siivonnut keskellä viikkoa ja kehutaan ja kiitellään.

Vierailija
9/11 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tiskialtaassa miehen siihen kasaamia likaisia lautasia ja ruokailuvälineitä. Hänen ihmeekseen ne eivät siirry tiskikoneeseen itsekseen. Olen opetellut elämään niin, että ne eivät häiritse minua, vaikka tosiasiassa haluaisin huutaa raivosta. Siitä ei olisi hyötyä, koska mies sanoisi, että jos häiritsee, niin laita tiskikoneeseen ja sitähän hän odottaa, että minä toimisin kotiapulaisena. Eli annan asian olla, vaikka mies selkeästi odottaa, koska toisen pinna palaa. Se en ole minä.

Vierailija
10/11 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkäää sotketko, niin ei tule riitaa siivouksesta! Siivoushetkeksi riittää pari vartin pätkää päivässä. Ottakaa kellosta aikaa ja siivotkaa samaan aikaan. Ei jää valitettavaa kenellekään.

Vierailija
11/11 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siivoaa se, jota sotku häiritsee. Ja 99%:sti se on mies enkä minä. Nytkin makaan sohvalla ja ukko imuroi.