Näkeekö Instagramissa jos katsoo jonkun kuvia?
Näkeekö Instagramissa kuka on katsonut kuviasi? Entä jos et ole itse kirjautuneena Instagramissa lainkaan, vaan katselet jonkun instaa anonyymina, niin näkeekö jollain sovelluksella kirjautumattomat katselijat? Että esim. mistäpäin Suomea kuviasi on käyty anonyymina katselemassa?
Kommentit (33)
Tulee puhelimeen ilmoitus, että se-ja-se käyttäjä kävi profiilissasi, kirjautumattomana näkyy pelkkä ip-osoite.
Vierailija kirjoitti:
Tulee puhelimeen ilmoitus, että se-ja-se käyttäjä kävi profiilissasi, kirjautumattomana näkyy pelkkä ip-osoite.
Oikeesti? x_x
En tiedä. Entisellä kämppikselläni oli softa jolla se katsoi kuinka monta ihmistä oli käynyt sen somessa, mistä maista jne.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tällaisia ilmoituksia saa. Mistä saa tämän päälle sovelluksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? x_x
Oikeasti, vähän oli noloa kun tajusin tän vasta sen jälkeen kun olin ahkerasti stalkannut exän uutta tyttöystävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tällaisia ilmoituksia saa. Mistä saa tämän päälle sovelluksesta?
Siellä jossain asetuksissa se oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? x_x
ei vaan leikisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? x_x
Oikeasti, vähän oli noloa kun tajusin tän vasta sen jälkeen kun olin ahkerasti stalkannut exän uutta tyttöystävää.
Kävin kattoo sen yhen ja olin kirjautunu... monta kertaa. Hyvästi elämä.
Musta tuli tän asian kanssa ihan vainoharhainen, kiitos IRC-Gallerian vieraskirjan hamassa menneisyydessä. :D
Näkyykö oikeesti? Menen ja kaivan itselleni kuopan.
... vähintään Kiinaan asti.
Ketä sinä olet käynyt stalkkaamassa? :D
Tää on niin noloa. Poistan kyllä kaikki somet. Oon stalkannu ketä ties missä ja ne o tietty kaikki nähny. Selittää kyllä... Voi ei.
Näkyykö oikeasti ip-osoitteet? Mitä sen osoitteen perusteella saa selville?
- Irma
No ei noi tolleen näy . Mutta kun tulee kaveri ehdotuksia ni ne on niitä kun sua on katsottu tai itse olet katsellut.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja lehmät lentää myös!
Onko oikeesti sovellusta millä näkee?
Ei näe. Vain sen näkee, jos joku tykkää kuvasta tai kommentoi sitä.