Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö Instagramissa jos katsoo jonkun kuvia?

Irma
13.06.2017 |

Näkeekö Instagramissa kuka on katsonut kuviasi? Entä jos et ole itse kirjautuneena Instagramissa lainkaan, vaan katselet jonkun instaa anonyymina, niin näkeekö jollain sovelluksella kirjautumattomat katselijat? Että esim. mistäpäin Suomea kuviasi on käyty anonyymina katselemassa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö oikeasti ip-osoitteet? Mitä sen osoitteen perusteella saa selville?

- Irma

Paikannustiedot, ei tietenkään mitenkään tarkasti, mutta suurinpiirtein sen alueen mistä on käyty.

Vierailija
22/33 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktaa tiskiin näiltä, jotka väittää, että profiilin kyttääjän tiedot näkee jostain! Mikä sovellus? Mistä pystyy näkemään?

Olen joskus testannut kaikki sovellukset läpi ja niistä näki vaan ne, jotka lopettivat seuraamasta yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeesti sovellusta millä näkee? 

On niitä aika moniakin, Instagram itsessään ei näytä näitä, mutta on olemassa kolmannen osapuolen sovelluksia, jotka näyttävät profiilit mitkä ovat vierailleet sinun profiilissasi.

Vierailija
24/33 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktaa tiskiin näiltä, jotka väittää, että profiilin kyttääjän tiedot näkee jostain! Mikä sovellus? Mistä pystyy näkemään?

Olen joskus testannut kaikki sovellukset läpi ja niistä näki vaan ne, jotka lopettivat seuraamasta yms.

Näitä tällaisia ei yleensä ihan mistään AppStoresta tai Google-kaupasta löydy. Älypuhelimiin kun voi ladata muualtakin sovelluksia.

Vierailija
25/33 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lookup on ainakin yksi näistä, jotka lupailee että näkyy ne profiilit, jotka on käynyt sivuilla, ei tosin löydy virallisista sovelluskaupoista.

Vierailija
26/33 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lookup on ainakin yksi näistä, jotka lupailee että näkyy ne profiilit, jotka on käynyt sivuilla, ei tosin löydy virallisista sovelluskaupoista.

Tollasia pitäs kyllä löytyä mistään. Jos en anonyymisti pääse stalkkaamaan niin antaa olla koko juttu. Liian noloa mulle. 

Vierailija
27/33 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parikin appsia jotka näyttää perustietoja esim. kuka alkanut seuraamaan, kuka lopettanut jne. Ihan hyödyllistä, koska tiputan samantien seurattavista ne jotka tekevät niin minulle. Maksua vastaan näistä ohjelmista saa sitten lisätietoa esim. kuka on fani number 1, kuka tykkää eniten jne.

Jos harrastaa stalkkausta niin kannattaa muistaa että instassa voi olla useita tunnareita. Tekee oman näille hommille..

Vierailija
28/33 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp.

En ole instassa katson Googlen haulla nimellä löytyvää Instagram tilin kuvia, eihän se näy että esim. naapuri on käyny kyttäämässä kuvia?

Vierailija
29/33 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei näe. Olen ollut 3 v instassa ja en kyllä moista ominaisuutta ole löytänyt että näkisin kuka stalkkaa kuviani. Instastoryista kyllä näen kuka ne katsoo mutta kuvista en.

Vierailija
30/33 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee usein fiilis, että sen näkis jostain, kun käyn stalkkaamassa jotain ja sen jälkeen profiili on menny yksityiseks :D

Vierailija
31/33 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei näe. Olen ollut 3 v instassa ja en kyllä moista ominaisuutta ole löytänyt että näkisin kuka stalkkaa kuviani. Instastoryista kyllä näen kuka ne katsoo mutta kuvista en.

Urpo. Kyse on erillisistä sovelluksista. Jos olet ladannut pelkän Instagramin, et sillä näe yhtään mitään. Erilliset sovellukset näyttävät tarkempia tietoja.

Esimerkkinä niinkin yksinkertainen kuin tämä joku uuden vuoden ilmiö #bestnine. Se kerää vuoden suosituimmat kuvat ja yhteenlasketut tykkäysmäärät. Itse instagram ei sitä tee.

Vierailija
32/33 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, että av:lta ei enää saa vastauksia ongelmiin. Kaikkien pitää olla niin humoristeja, että oikeita vastauksia ei pysty seulomaan seasta.

Vierailija
33/33 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi