Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Google-tilin vasta vaihtamani salasana unohtui ja tulee ilmoitus, että tiliä ei pystytty vahvistamaan minulle kuuluvaksi. NO EI SIINÄ MITÄÄN, LASKUT JA MUUT MENEE SINNE.

Vierailija
13.06.2017 |

Yleensä sähköposti on minulla auki valmiina, mutta tänäänpä oli jotain muuttunut enkä päässytkään mailiin. Puhelimella sen saisi vahvistettua, mutta kyseistä numeroa minulla ei enää ole.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia olet jättänyt sinne jonkun vanhan puhelinnumeron?

Vierailija
2/20 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyydestä saa maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sähköposti on aina auki ja yhtäkkiä se olikin suljettu etkä pääse sinne enää? Oletko varma, ettei joku ole murtautunut sinne ja vaihtanut salasanaasi ja samalla kirjannut sinua ulos muilta laitteilta?

Käytätkö samaa salasanaa muualla? Esim. Paypalissa?

Vierailija
4/20 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kerran päässyt kirjautumaan omaan sähköpostiini, vaikka muistinkin salasanan. Gmail herjasi epätavallisesta kirjautumisesta, yritin mennä sähköpostiini työpaikan koneelta enkä omaltani. Olisi pitänyt vahvistaa kirjautuminen vielä tekstiviestillä, mutta puhelimestani oli pin-koodi lukossa (syy, miksi yritin kesken päivän poikkeuksellisesti päästä työkoneella sähköpostiini etsimään Elisan tunnuksiani, joilla olisin päässyt käsiini puk-koodiin). Sitten olikin sekä puhelin, että sähköposti lukittu. :D

Vierailija
5/20 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko vielä ihmisiä, jotka eivät käytä Authenticatoria?

Vierailija
6/20 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sähköposti on minulla auki valmiina, mutta tänäänpä oli jotain muuttunut enkä päässytkään mailiin. Puhelimella sen saisi vahvistettua, mutta kyseistä numeroa minulla ei enää ole.

Ja se vanhan puhelinnumerosi uusi haltija pääseekin sitten kivasti käsiksi sinun sähköpostiisi. :)

Minkä ihmeen takia et ole päivittänyt sähköpostisi tietoja?

Vierailija
7/20 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihmetyttää, kaikki pitää pankkiasiosita myöten työntää nettiin, mutta sitten ei viitsitä uhrata edes pienintäkään ajatusta sille miten suojataan ne omat tiedot ja pidetään sähköpostit sun muut turvassa. Vähän kuin jättäisi auton keskelle kaupunkia ovet levällään ja päälle ihmettelee, että miksi mun laukku on sieltä varastettu?

Vierailija
8/20 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jopa ihmisiä, jotka eivät edes tiedä mikä on Authenticator.

Vierailija
9/20 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi sama, täysin mahdoton saada tukea asiaan. Jos et muista salasanaa on tili menetetty. Käyttäkää jotain muuta palvelua kuin Googlea.

Vierailija
10/20 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsellesi uusi sähköpostitili jonnekin, ja vaihda nyt hyvänen aika niihin laskuihin uusi tai joku muu , oma sähköpostiosoitteesi tai vaihda laskujen toimitustapaa. Kyllä ne laskut saa selville sieltä, mistä ne tulevatkin, ei hätää.

Nyt vähän oma-aloitteista aivojen käyttöä peliin.

Vierailija
11/20 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on?

Vierailija
12/20 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat vaan huomenna soittelemaan läpi paikkoja, joista sinulle laskuja tulee ja pyydät vaikka paperilaskuja.

Vierailija
13/20 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on?

https://en.wikipedia.org/wiki/Google_Authenticator

Vierailija
14/20 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se on?

Vierailija
15/20 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jopa ihmisiä, jotka eivät edes tiedä mikä on Authenticator.

Valitettavasti.

Vierailija
16/20 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ihmetyttää, kaikki pitää pankkiasiosita myöten työntää nettiin, mutta sitten ei viitsitä uhrata edes pienintäkään ajatusta sille miten suojataan ne omat tiedot ja pidetään sähköpostit sun muut turvassa. Vähän kuin jättäisi auton keskelle kaupunkia ovet levällään ja päälle ihmettelee, että miksi mun laukku on sieltä varastettu?

En haluaisi laittaa kaikkea pankkiasioita myöten nettiin, mutta väkisin pakotetaan. (Käteiskonttorit häviävät, paperilaskut kallistuvat )

Vierailija
17/20 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaipa sentään muistutusmaksut tulee vielä tavalliseen postiin niin ei sitten perintään joudu tämän takia ??!!

ap

Vierailija
18/20 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi sama Hotmailin kanssa, kun minä tyhmä en ollut vaihtanut uutta puhelunnumeroani ajoissa. Nyt se numero joka mulla siellä on, on jo poistunut käytöstä (prepaid). Yritin kirjautua tililleni toisella tavalla, todistaen olevani oikea henkilö vastaamalla turvallisuuskysymyksiin, kertomalla uusimpien sähköpostieni otsikoita/lähettäjiä (en muistanut montakaan) jne., mutta ei antanut kirjautua. En tiedä, olinko sitten vastannut johonkin turvallisuuskysymykseen väärällä kirjainkoolla tai ilman jotain välimerkkiä tai mitä ikinä.

Ärsytti, kun oli kuitenkin se "virallinen" sähköposti, mutta onneksi tärkeimmät postit tulee mulla (myös) paperisena. Vanha kunnon paperi.

Vierailija
19/20 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, toisella mailiosoitteella sen olisi saanut kai myös vahvistettua, mutta sekin on juuri vanhentunut kun en ole käyttänyt.

ap

Vierailija
20/20 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä!  Ei muuta kun huomenna laskuttajia muistelemaan! :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi