Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten reagoit kun mielestäsi hyvännäköinen mies katsoo sua?

Vierailija
13.06.2017 |

Xxx

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti alan ajattelemaan tuhmia hänestä...mitä muutakaan Ap ajatteli?

Vierailija
42/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi monet naiset on muuten ihan suotta ujoja ulkonäkönsä suhteen. Kyllä me miehet teitä pääsääntöisesti pidetään kauniina. Olin tanssikurssilla ja huomasin että tosi harva naisista uskalsi katsoa mua silmiin. Pari siis aina vaihtui kurssilla koko ajan. Nopeasti ehkä vilkaisi aluksi ja sitten lopputanssi omiin jalkoihin tuijotellen punaisena. Ja en ole edes komea, ihan tavallisen näköinen mies.

Olisihan se kiva uskoa näin, mutta kun ei tähään ikään mennessä ole kuullut yhtään positiivista kommenttia. Ei mitään että olet kaunis, söpö, sulla on ihanat hiukset/silmät/mitä vaan...

Sen sijaan on sanottu että ihoni on ruma, vatsani ällöttävä, tissini lehmän utareet, olen "epäseksikäs kääpiö" (kyllä, noilla sanoilla), jne. Lista on pitkä.

Niin suonette anteeksi kivat miehet, jos en uskalla teitä katsoa ja ajatella että pidätte mua kivan näköisenä.

Tosi ikävää että sinulle on sanottu noin! En tiedä miltä näytät, mutta täysin huolimatta ulkonäöstäsi, vaikka sattuisit olemaan maailman rumin ihminen, noin sanoneet ihmiset ovat olleet ilkeitä kusipäitä. Luulenpa ettei sinulle ole sanottu noin rehellisyydestä vaan halusta loukata, eli suurin vika on ollut kommentoijissa. Toivottavasti tuollaiset ihmiset eivät ole "ystäviäsi".

Kiitos kauniista sanoista :). Lähinnä kommentit ovat tulleet miehiltä, joihin joko olen ollut ihastunut tai sitten jotka vonkasivat ja kieltäydyin.

Mulle on ihan utopiaa päästä vaikkapa treffeille, joiden päätteeksi mies sanoisi vaikka että olen kaunis. Ehkä se päivä kuitenkin vielä koittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisen takaisin, mietin näytänkö joltain miehen tutulta vai onko joku tuttuni työ tms. piireistä. En juurikaan kiinnitä huomiota miehiin sinällään, mutta joskus jää katsomaan jotain ihmistä juuri jonkun tutun piirteen tai jonkun muun ajatusyhteyden vuoksi. Olen vakaasti ja onnellisesti parisuhteessa, muut miehet ei kiinnosta.

Vierailija
44/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan kurnuttaa.

Vierailija
45/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikkea mitä tässä ketjussa on sanottu. Yleensä menen kipsiin ja pakenen paikalta.

Kerran viime syksynä kävi niin että jotenkin minua alkoi lähes pyörryttää ja jäin vain tuijottamaan miestä hymyillen ja katseemme lukkiutuivat. Siinä tilanteessa vain tuntui että kroppa kuljetti minua leijuen sen miehen puoleen ja kosketin sen olkapäätä ja hetken seisoimme kuin alkaisimme oikein kunnolla syleillä.

Ja EI, se ei ole johtanut mihinkään panojuttuun, eikä suuteluun, koska hetken kuluttua pystyin arvioimaan tilanteen uudelleen ja lähdin nopeasti takavasemmalle mutisten vaivaantuneesti että ohoh, oletpa sinä kiva, pitääkin tästä lähteä. Olin monta viikkoa ihan pois tolaltani. 

Vierailija
46/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyn todella.

Vierailija
47/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson takaisin. Saatan hymyillä. Samoin myös muiden ihmisten kohdalla.

Vierailija
48/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kesoo ja hymyilen viddumaisesti. Olen international luonteinen nainen.

Vierailija
49/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaivaannun ja kiusaannun. Alan epäillä että mun kustannuksellani mahdollisesti pilaillaan tai että naamassani on ruokatahra. Minulla on huono itsetunto.

Minulla on myös huono itsetunto vaikka saan miehiltä tosi paljon huomiota. Mitä enemmän huomiota saan, sitä epävarmemmaksi tulen omasta ulkonäöstäni. En tiedä mistä johtuu. Ja kuten arvata saattaa, olen sinkku.

Vierailija
50/52 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ei ole koskaan tapahtunut. T. Ruma ja tissitön nainen

Vierailija
51/52 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan ääntelemään ja tanssimaan kurkimai- sekä silkkiuikkumaista soidintanssia miestäkohti.

Vierailija
52/52 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan kaivamaan esiin kättä pidempää