Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten reagoit kun mielestäsi hyvännäköinen mies katsoo sua?

Vierailija
13.06.2017 |

Xxx

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson takaisin, hymyilen ja jos on sopiva tilaisuus niin heitän jonkin tilanteeseen sopivan replan.

Vierailija
22/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista milloin joku oikeesti hyvännäkönen olisi kulkenut vastaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson nopeasti poispäin eli sivulle tai alas. En uskalla katsoa kyllä ketään muutakaan kauaa silmiin, oli komea tai ei. Ehkä jotain sulosta pikkulasta saatan hymyillen uskaltaa katsoa. :D

Tänään kaupassa käveli vastaan sellainen tavallisen näköinen peruskomea mies. Käänsin pääni "tylysti" maitohyllylle, en siis tarkoituksella tylysti, mut tiedätte varmaan. No hänkin oli ottamassa maitoa, annoin hänen ottaa ensin ja katsoin vähän vaivaantuneena toiseen suuntaan.

Hän luultavasti katsoi minuun päin vain nopeasti, niin kuin nyt kuka tahansa vastaantulijaa katsoo, mutta jotenkin vain tuli vaivaantunut olo.

(Olen ruma, eli en todellakaan ala miehille hymyillä tai mitään sellaista, ellei sitten ole vaikka joku vanhus, jolloin hymyä ei voi helposti ainakaan tulkita millään tapaa romanttiseksi kiinnostukseksi. En ole koskaan edes pussannut miestä, vaikka olen 26.)

Vierailija
24/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinatan kirjoitti:

Juu ei ihme et ollaan kaikki ikuisesti sinkkuja. Ku ette osaa mitään flirttii takas heittää.

Kyllä mä flirttailla osaan, mutten en todellakaan ala jollekin rändömille hyvännäköiselle mua katsovalle miehelle... Nolaa vielä itsensä perinpohjaisesti. Jossain varmemmassa tilanteessa sitten sujuu.

Vierailija
25/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtuttava kun katsoo, punastun vähän, hymyilen, katselen muualle, höpötän vähän liikaa, koitan katsoa salaa, sitten yritän ajatella muita asiota vaikka on vaikeaa. Harmi että ollaan onnellisesti perheellisiä...

Vierailija
26/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu fiiliksestä. Jos on itsevarma olo (harvoin!), katson takaisin ja hymyilen pilke silmäkulmassa. Jos taas epävarma olo (yleensä), niin käännän katseen muaalle ja uskottelen itselleni ettei se mies minua katsonut, tai korkeintaan ihmetteli että "onpa siinä hassun näköinen nainen". Ois ihanaa tuntea itsensä itsevarmaksi useammin.

Vierailija
27/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson yli-innokkaasti takaisin, ja miehet kääntävät päänsä tai jatkavat matkaa :S

Vierailija
28/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. En yleensä pidä ketään erityisen hyvännäköisenä tai sen puoleen epämiellyttävänkään näköisenä.

Vierailija
29/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

Olen kyllä huomannut kun vähän hymyilee naisille ne hymyilee takaisin. Johtuukohan se siitä että olen hassun näköinen

No miksi ihmeessä naiset ei hymyilisi takaisin jos sinäkin hymyilet heille? Siitähän tulee mukava olo. :) Suomessa hymyillään ihan liian vähän. Tosin, joskus naiset saattavat välttää miehille hymyilyä, koska miehet tulkitsevat hymyn liian helposti kiinnostumikseksi. Se on harmillista. :/

Vierailija
30/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monet naiset on muuten ihan suotta ujoja ulkonäkönsä suhteen. Kyllä me miehet teitä pääsääntöisesti pidetään kauniina. Olin tanssikurssilla ja huomasin että tosi harva naisista uskalsi katsoa mua silmiin. Pari siis aina vaihtui kurssilla koko ajan. Nopeasti ehkä vilkaisi aluksi ja sitten lopputanssi omiin jalkoihin tuijotellen punaisena. Ja en ole edes komea, ihan tavallisen näköinen mies.

Vierailija
31/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan katsoa kahdesti mietteliäänä. En ole sinkku, joten flirtti ei kuulu kasuaaleihin harrastuksiini. :D

Vierailija
32/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi monet naiset on muuten ihan suotta ujoja ulkonäkönsä suhteen. Kyllä me miehet teitä pääsääntöisesti pidetään kauniina. Olin tanssikurssilla ja huomasin että tosi harva naisista uskalsi katsoa mua silmiin. Pari siis aina vaihtui kurssilla koko ajan. Nopeasti ehkä vilkaisi aluksi ja sitten lopputanssi omiin jalkoihin tuijotellen punaisena. Ja en ole edes komea, ihan tavallisen näköinen mies.

Olisihan se kiva uskoa näin, mutta kun ei tähään ikään mennessä ole kuullut yhtään positiivista kommenttia. Ei mitään että olet kaunis, söpö, sulla on ihanat hiukset/silmät/mitä vaan...

Sen sijaan on sanottu että ihoni on ruma, vatsani ällöttävä, tissini lehmän utareet, olen "epäseksikäs kääpiö" (kyllä, noilla sanoilla), jne. Lista on pitkä.

Niin suonette anteeksi kivat miehet, jos en uskalla teitä katsoa ja ajatella että pidätte mua kivan näköisenä.

Vierailija
33/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika flirtti, eli katselen miehiä kyllä. Harvemmin hymyilen mutta saatan katsoa merkitsevästi. Tietäjät tietää, kyse on ihan pienistä asioista, joilla saa ison eron aikaan. :)

Vierailija
34/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään katselen vähemmän kun tulee vaan ongelmia alkaa miehet roikkua perässä jos alkaa katsomaan oikein ja olen varattu n37

Vierailija
35/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika flirtti, eli katselen miehiä kyllä. Harvemmin hymyilen mutta saatan katsoa merkitsevästi. Tietäjät tietää, kyse on ihan pienistä asioista, joilla saa ison eron aikaan. :)

Sama. Olen varattu mutta kukas katsomisen voi kieltää :D

Vierailija
36/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen paniikkiin. Olisi ihana kevyesti flirtata ja pelailla silmäpelejä, mutta paniikki vie voiton

Vierailija
37/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä katsele ihmisiä nii että huomaisin jos joku katselee mua.Mua ei kiinnosta muut ihmiset.

Vierailija
38/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että onpa kuuma. Mietin myös millainenhan hän on rakastajana. Mietin myös mitä mieheni sanoisi.. pitäisikö sopivana minulle vai sanoisikohan pystyväni parempaankin. Meillä on vähän avoimempi suhde.

Vierailija
39/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen ja saatan koskettaa hiuksiani vahingossa nopeasti. Oon huomannu et teen sitä ihan tahtomattani, ja siitä on tutkimuksiakin että jos nainen näkee viehättävän miehen nii se haroo tai sipaisee hiusksiaan :D

Vierailija
40/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se kiva uskoa näin, mutta kun ei tähään ikään mennessä ole kuullut yhtään positiivista kommenttia. Ei mitään että olet kaunis, söpö, sulla on ihanat hiukset/silmät/mitä vaan...

Sen sijaan on sanottu että ihoni on ruma, vatsani ällöttävä, tissini lehmän utareet, olen "epäseksikäs kääpiö" (kyllä, noilla sanoilla), jne. Lista on pitkä.

Niin suonette anteeksi kivat miehet, jos en uskalla teitä katsoa ja ajatella että pidätte mua kivan näköisenä.

Tosi ikävää että sinulle on sanottu noin! En tiedä miltä näytät, mutta täysin huolimatta ulkonäöstäsi, vaikka sattuisit olemaan maailman rumin ihminen, noin sanoneet ihmiset ovat olleet ilkeitä kusipäitä. Luulenpa ettei sinulle ole sanottu noin rehellisyydestä vaan halusta loukata, eli suurin vika on ollut kommentoijissa. Toivottavasti tuollaiset ihmiset eivät ole "ystäviäsi".