Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon Halla-ahoa presidenttiehdokkaaksi. Äänestäisin varmasti.

Vierailija
13.06.2017 |

Ja jo pelkästään näpäyttääkseni nykyhallitusta.
Tosin olen myös sitä mieltä että Halla-ahossa on enemmän rehellistä suoraselkäisyyttä kuin noissa muissa yhteensä.
Se voi hyvinkin käydä niin että tämä episodi tulee olemaan lottovoitto Halla-aholle tulevissa vaaleissa, on ne vaalit mitkä vaalit tahansa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin lottovoitosta ja sit ois siistiä jos osais lentää. Ja kolmantena sit vaikka näkymättömyys. Se ois kova juttu.

Vierailija
2/17 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä oudompaa on, että miten hyväpalkkainen eu-virka voi sitä niin kiinnostaa, kun eu:ta niin vihaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäisin myös.

Vierailija
4/17 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu sillä porukka on jo Ilja Janitskin Presidentiksi -kampanjassa.

Vierailija
5/17 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisiko Halla-aho presidenttinäkin Brysselistä käsin? 

Luin tp Hesarista suoria sitaatteja Halla-ahon Scripta -kirjoituksista ja ne olivat vielä inhottavampia kuin mitä olin kuulopuheina kuullut. Niissä heijastuu puhtaasti fasistinen ihmiskuva. En usko, että Halla-ahon kannattajat ovat paneutuneet niihin. Jos unohdetaan Halla-aho, voidaan kysyä, että jos oma isä, veli, puoliso tai poika kirjoittaisi tuollaisia tekstejä (joiden takana kirjoittaja edelleen seisoo), miltä silloin tuntuisi. 

Vierailija
6/17 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Luin tp Hesarista suoria sitaatteja Halla-ahon Scripta -kirjoituksista ja ne olivat vielä inhottavampia kuin mitä olin kuulopuheina kuullut. Niissä heijastuu puhtaasti fasistinen ihmiskuva. En usko, että Halla-ahon kannattajat ovat paneutuneet niihin. Jos unohdetaan Halla-aho, voidaan kysyä, että jos oma isä, veli, puoliso tai poika kirjoittaisi tuollaisia tekstejä (joiden takana kirjoittaja edelleen seisoo), miltä silloin tuntuisi. 

Mitäpä jos sinäkin lukisit niitä ALKUPERÄISIÄ tekstejä kokonaisuudessaan Halla-ahon blogista niin tajuaisit missä niistä oikeasti puhutaan? Lopeta se Iltapaskalehtien lööppien kontekstistaan irrotettujen lauseiden varassa itkeminen ja tutustu itse aiheeseen. Miltä sinusta tuntuisi jos kirjoittaisit viisisivuisen esseen aiheesta X ja sieltä poimittaisiin yksi raflaava lause jota sitten viljellään ympäriinsä, ihmiset alkavat vihata sinua eikä kukaan viitsi tutustua niihin alkuperäisiin teksteihin?

Niin

Luoja että melkein itkettää tällainen läpitunkeva typeryys, joka iltapaskan hysteerisiä lukijoita vaivaa nykyään. On se Halla-aho niin pelottava mies, oi ja voi koko Suomi suistuu polttouunin rätinään!

Ei, vaan ainoa mikä tässä pelottaa on ihmisten tyhmyys. Oikein sattuu kun siitä saa viitteitä päivittäin.

Vierailija
7/17 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei äänestäisi edes itse itseään. Reppana inhoaa julkisuutta.

Vierailija
8/17 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä oudompaa on, että miten hyväpalkkainen eu-virka voi sitä niin kiinnostaa, kun eu:ta niin vihaa?

Toivon että pysyy siellä ja hoitaa ne ase-asiat kuntoon. EU:ssa valitettavasti kaikki Suomen asiat päätetään. Uskon kyllä, että joutuu tulla jossain vaiheessa Suomeen.

Vierailija
9/17 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilemättä Halla-aho haluaa itsensä framille myös presidentinvaaleihin. Ihan vaan voidakseen sitten nillittää asioista x, y ja z.

Vierailija
10/17 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi sanoi lauantaina

https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/222966-halla-aholta-raju-vihjaus-edusk…

Ja kun porukka sitten lähtee, Jussi itkee.

Vierailija
11/17 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Mitäpä jos sinäkin lukisit niitä ALKUPERÄISIÄ tekstejä kokonaisuudessaan Halla-ahon blogista niin tajuaisit missä niistä oikeasti puhutaan? Lopeta se Iltapaskalehtien lööppien kontekstistaan irrotettujen lauseiden varassa itkeminen ja tutustu itse aiheeseen. Miltä sinusta tuntuisi jos kirjoittaisit viisisivuisen esseen aiheesta X ja sieltä poimittaisiin yksi raflaava lause jota sitten viljellään ympäriinsä, ihmiset alkavat vihata sinua eikä kukaan viitsi tutustua niihin alkuperäisiin teksteihin?

Luoja että melkein itkettää tällainen läpitunkeva typeryys, joka iltapaskan hysteerisiä lukijoita vaivaa nykyään. On se Halla-aho niin pelottava mies, oi ja voi koko Suomi suistuu polttouunin rätinään!

Ei, vaan ainoa mikä tässä pelottaa on ihmisten tyhmyys. Oikein sattuu kun siitä saa viitteitä päivittäin.

Millä ihmeen kontekstilla saa pelastettua esim. sen, että toivoo nimeltä mainitsemiensa ihmisten tulevan raiskatuiksi? Aprillipäivän kontekstilla?

Vierailija
12/17 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jo pelkästään näpäyttääkseni nykyhallitusta.

Tosin olen myös sitä mieltä että Halla-ahossa on enemmän rehellistä suoraselkäisyyttä kuin noissa muissa yhteensä.

Se voi hyvinkin käydä niin että tämä episodi tulee olemaan lottovoitto Halla-aholle tulevissa vaaleissa, on ne vaalit mitkä vaalit tahansa.

hitlerkin oli rehellisen suoraselkäinen puuhissaan

en silti pitäisi sitä hyvänä presidenttinä

Vierailija
13/17 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpäyttääkseen millä? Yksinumeroisella kannatuksella tai "parhaassakin" tapauksessa tokan kierroksen murskajaisilla ja nöyryytyksellä?

Vierailija
14/17 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtä jos ignoorattaisiin koko Hallaho.

Vierailija
15/17 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestäisin, mutta en Halla-Ahoa. Sori siitä.

Vierailija
16/17 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli selväksi tässä näytelmässä, että puoluekohtajilta ja hallituspuolueilta vaaditaan poliittista pelisilmää. Isoilla perineisillä puolueilla ja kokeneella Soinilla oli sitä. Politiikan ulkopuolelta tulleilla halla-aholaisilla ja 'mestarilla' ei ollut. He joutuivat yllätetyiksi ihan housut kintuissa. Kyllä minä ainakin toivon valtiojohdolta jotain pätevyyttä ja ammattitaitoa. Jos ihan omat rivikansanedustajat pystyivät kusettamaan 'mestaria' noin silmien edessä, niin miten häntä olisi voinut huijata presidenttinä vaikka Venäjän korkein strateginen johto? Kylmää koko ajatuskin. Vähän rajaa siihen, millaisten heppujen käsiin maan turvallisuuden voi antaa.

Vierailija
17/17 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rikas tai hyväpalkkaisissa töissä oleva hyvin koulutettu nuori valkoihoinen mies ja kaipaa elämäänsä turhaa jännitystä muiden ihmisten kustannuksella, niin sitten kannattaa äänestää. Kaikkia muita ihmisryhmiä Halla- Aho pitää turhina. Hän haluaa pois sosiaalituet ja työttömyysturvan, koska on itse todellisuudesta vieraantunut liki 20 000 euron kuukausipalkallaan- eihän hän edes asu Suomessa- ja kalastelee lähinnä helppoja sloganeita uskovia ihmisiä. Joita pitää todellisuudessa itse luultavasti säälittävinä typeryksinä. Tiedän tuon tyypin ihmisiä, he ajattelevat, että tyhmää on oikeus höynäyttää. Mutta kuten on todennut, niin ihmisen arvo on siinä mitä hyötyä hänestä on, ja onhan näistä sinisilmäisistä hänelle hyötyä, kun saa itse rahaa ja valtaa.

Koulukiusaamistaustainen häpeä ja vihaa täynnä oleva älykäs ihminen on kehittänyt ideologian, jossa häntä hänen mielikuvissaan millään tavalla huonommalla ihmisellä, kuten työttömällä, ei ole samaa ihmisarvoa kuin hänellä itsellään. Ja valta ja raha kompensoi aiempia nöyryytyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi