Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit valita niin minkä ammatinedustajan ottaisit puolisoksesi?

Vierailija
13.06.2017 |

Aloituksen mukaan :)

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän onkin lueteltu mun eksien ammatit :) sotilas, sairaanhoitaja, lääkäri ja nykyinen on lentäjä. (Sitä ei tosin ole mainittu).

Vierailija
42/55 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sh <3

Vierailija
44/55 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmonautin. Tietäisi ainakin, missä puoliso on aina kun katsoisi taivaalle.

Vierailija
45/55 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja on yks miehen seksikkäimpiä ammatteja. Mikään ei ole upeampaa kuin mies joka opiskelee sairaanhoitajaksi.

Vierailija
46/55 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on lentäjä, mutta en ole häntä ammattinsa takia valinnut. Hän opiskeli lentäjäksi vasta 7v yhdessäolon jälkeen. Itseasiassa vastustin ensin, mutta enhän minä nyt ala toisen haaveita estelemään. Hyvin menee.

Minulle tärkeintä ei ole ammatti tai raha, vaan ystävät, rakkaus ja terveys. Niitä ei rahalla saada.

Vierailija
47/55 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-insinöörin tai päällikön.

Ei arkkitehtia, ovat aina töissä.

Vierailija
48/55 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakennusalalla työskentelevän. Olisi koti kunnossa. En huolisi akateemista, joka ei erota vasaraa hiomakoneesta.

Kyllä monella akateemisella vasara kädessä puhuu ja sitten löytyy taas fyysistä työtä tekeviä jotka eivät olleet puuseppiä syntyessään eivätkä sellaisiksi koskaan oppineetkaan.

Vierailija
49/55 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakennusalalla työskentelevän. Olisi koti kunnossa. En huolisi akateemista, joka ei erota vasaraa hiomakoneesta.

Kyllä monella akateemisella vasara kädessä puhuu ja sitten löytyy taas fyysistä työtä tekeviä jotka eivät olleet puuseppiä syntyessään eivätkä sellaisiksi koskaan oppineetkaan.

Auts, pysyy eikä toivottavasti puhu.

Vierailija
50/55 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti merikapteeni! Tuntemillani merikapteeneilla on hyvä työllisyystilanne, hyvä palkka ja pitkät vapaat pitkien työviikkojen vastapainoksi. Merillä ollaan esim. 6 vko töissä ja sen jälkeen vapaalla 6 vko. Koko ajalta tulee palkkaa. Minä tarvitsen omaa tilaa ja jaksaisin hyvin pyörittää arkea välillä yksin. Harmi että mieheni on tylsä insinööri eikä merikapteeni kuten moni sukulaisensa😊

Vierailija
51/55 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remonttireiskan, esim. Kovapalkkaisen rakennusmestarin joka osaisi itse tehdä kaikenlaisia remonttihommia, olisi komea työkaluvyössä.

Vierailija
52/55 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmoija tai matemaatikko.

Vierailija
53/55 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyvä yksityisyrittäjä

Vierailija
54/55 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastentarhanopettaja, maikka, koodari tai graffari.

Vierailija
55/55 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluaisi puolisoni olevan sh (todennäköisesti vuorotyö ja vähän yhteistä aikaa) tai opettaja (iltatöitä liikaa ja lastenhoito jäis mulle). ...Oma puolisoni on DI ja koodari ja mielestäni tosi hyvä ammatti. Hyvä liksa, työympäristö miesvaltainen (itseasiassa ei ainuttakaan naista tiimissä, joten ei tarvi olla mustasukkainen ;)). Siisti, turvallinen sisätyö ja bonuksena ilmainen it-tuki koska vaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän