Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehelle ihanne saada viedä neitsyys?

Vierailija
13.06.2017 |

?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ihan hirveetä ähellystä ja räpellystä kun neito makaa paskahalvauksen saaneena lahnana. Suihinotosta ei tule mitään eikä saanut sitä mulkkua sisäänsä edes ratsastusasentoon. Ei osannut siis yhtään mitään. Sitten kun saatiin mulkku sisälle niin sanoi että sattuu ja ymmärtäähän sen. Lopuksi ei enää sattunut, mutta kun  vedin peniksen ulos niin veressähän se oli. Neitsyyden vieminen naiselta on yksi epäeroottisimpia asioita, jos siis haluaa, että se nainenkin nauttisi siitä.

Vierailija
2/11 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä muut olette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulle olisi.

Vierailija
4/11 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ja sitä nautinnollisemmalta tuntuu jos päättää että seksi loppuu sitten siihen, eli uutta kertaa ei tule, siis saman kanssa.

Vierailija
5/11 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan mikään ihanne.

Vierailija
6/11 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin naurettiin kun kerroin, pitäkää naiset se salaisuutena.

Vierailija
7/11 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan syvältä. Isoin turnoff minulle varmaan olisi, jos nainen ilmoittaisi neitsyt olevansa. Arvostan naisessa kokemusta, osaamista ja itseluottamusta. Sellainen neitsyiltä luonnollisesti puuttuu. Parempi olisikin mielestäni aina, että ensikokemukset seksistä tehtäisi toisen yhtä kokemattoman kanssa. Molemmat saisi harjoitella keskenään.

Vierailija
8/11 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sinänsä mitään ihannetapauksia ole. Onhan se silti vastuullinen tehtävä. Aina ei etukäteen tiedä mitä on tekemässä.

Vierailija
9/11 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei herätä mitään intohimoja. Mutta yhdestä olen ylpeä, onnistuin tuottamaan naiselle orgasmin, joka kuvitteli ettei hän saa orgasmia millään keinolla. Tästä on aikaa, minä olin 25 ja hän 37  =)

Vierailija
10/11 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kyllä oikein hyvä kokemus tytön neitsyyden viemisestä. Olimme molempien ensimmäiset seksikumppanit. Viikkoja harrastettiin käsi- ja suuseksiä, taisi se käydä sisälläkin välillä. Molemmat nauttivat ja saivat orgasmeja. Sitten hommattiin kumeja ja päästiin tositoimiin. Vähän sen jälkeen pillerit ja sehän oli silkkaa nautintoa. Se oli kuuma kesä.

t.pervo-kake

Vierailija
11/11 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain joidenkin keskenkasvuisten friikkien ja vain neitsyen kelpuuttavien uskisten ja mustisten unelma ja tavoite.

Hyvää seksiä arvostava mies tavoittelee kokenutta naista, joka tietää mitä haluaa ja uskaltaa sanoa sen ja osaa ottaa oman orkkunsa.

Neitsyiden ja kokemattomien kanssa seksi on hirveätä säätämistä. Hävetään omaa kroppaa, pelätään, miltä näytetään kontrollin kadottua orgasmin huumassa. Halutaan vaan miellyttää miestä oman hurman kustannuksella.

Neitsyttä ja kokematonta naista himoaa vain huonon itsetunnon omaava mies. Hän kun tuntee silloin hallitsevansa tilanteen, olevansa naisen yläpuolella. Nainen on tällaiselle miehelle pelkkä runkkupatja, jonka nautinto on miehelle hirveä uhka ja kauhistus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän