Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa rehellisesti ketkä kaikki ovat maanneet ulkomaalaisen kanssa

13.06.2017 |

Veikkaan että aika moni.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteessa ruotsalaisen ja britin kanssa, seksiä harrastanut/lyhyt tapailu saksalaisen ja norjalaisen kanssa. Nykyään suhteessa sveitsiläisen miehen kanssa :)

Vierailija
42/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun kerran kysyttiin, niin kyllä, olen maannut ulkomaalaisten kanssa. Parikymppisenä oli hauskat sinkkuvuodet ja en syrjinyt :) Kansalaisuuksia oli monta, oli italialaista, hollantilaista, saksalaista, kuwaitilaista, kenialaista, pakistanilaista. Amerikkalaisen kanssa emme ihan päässeet loppuun asti ja portugalilaisenkin kanssa jäi pelehtimiseksi. Ai niin, turkkilainen mies oli myös kerran, mutta hän oli  loppujen lopuksi aika... mitäänsanomaton. Melkein unohdinkin hänet.

Pidempi suhde on ollut vain saksalaisen kanssa.

Tästä syystä kysyn edellisistä ennen kuin alan suunnittelemaan mitään vaikka kuinka ois mukava niin ei kiinnosta koko maailman kanssa luuhanneet, mutta jokainen tallaa tavallaan eikä siinä objektiivisesti ole mitään väärää. Itse en halua koskea, mutta hieman vapaampimieliset toki senkus tekee mitä haluaa, olkoot vaikka eläinten kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuon nyt ottaa, tavallaan päinvastoin ehkä? Opiskelin ja tein töitä pitkään vierailla mailla joten olin itse se ulkomaalainen, ja sinä aikana ehdin seurustella muutaman sulhaskokelaan kanssa (ei toki yhtä aikaa). Suhteeseen kuului makoilun lisäksi kaikkea muutakin, mitä nyt semmoisen kanssa yleensä tehdään. Suomeen palattuani löysin pian nykyiseni (suomalainen hänkin), niin että jonkin määritelmän mukaan en sitten ole maannut kenenkään ulkomaalaisen kanssa, koska näin ei ole tapahtunut Suomessa ollessani.

Vierailija
44/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenkin. Viimeisin oli britti, sitä ennen mm. italialaisia, saksalaisia, ruotsalainen, kuubalainen...

Kuubalainen lentopallojoukkue?

Vierailija
45/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, kolmesta eri latinomaasta. Enpä tiedä kiinnostaako enää kevyempää suhdetta suomalaisista etsiäkään, sen verran miellyttävämpää on ollut latinoita treffailla. Juurikin niistä syistä mitä täällä on kerrottukin. Useimmat suomalaiset miehet on noihin verrattuna kuin mykkää kivirekeä perässään vetäisi, ja koko ajan joutuu arvailemaan onko mies kiinnostunut vai ei.

Vierailija
46/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävä kysely. Onkohan kysyjä itse koskaan käynyt ulkomailla? Kaikkihan me ollaan ulkomaalaisia heti kun rajojen yli mennään. Ja jotkut jopa viipyvät vuosia näillä reissuilla. Mikä se on se "ulkomaalainen", jota pitäisi ilmeisesti jonkun mielestä varoa kuin lepratautista?

Vierailija
47/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä herra näkee tämän viestinsä jotenkin rinnasteisena siihen, että jollain suomalaisella  naisella on ollut suhde britin ja ruotsalaisen kanssa? (vertaukset alaikäisiin, maksullisiin ja juoppoihin)

48/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha ootte kyllä tytöt hassuja. En kysy siks että pääsisin tuomitsemaan teita. Vaan siks että ihana nähdä kuinka avoimiksi ihmiset ovat tulleet. Totta tosiaan joskus se Suomalainen mies on vähän ujo. Niin mikäs siinä kokeilee sit vähän jotain muuta. Ei ihmistä voi omistaa jokanen tekee mitä haluaa ja on kenen kanssa haluaa.

Vierailija
49/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja kokemuksina on britti, jenkki, kanadalainen, filippiiniläinen. Jotenkin muistelin, että muitakin, mutta ei.

Vierailija
50/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kreikkalainen, espanjalainen ja iranilainen mies . Tykkään tummista.

Vierailija
51/51 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustilla on isoimmat penikset. Isot on myös afgaaneilla. Karvaisuus ja haju välillä haittaavat.