Kertokaa rehellisesti ketkä kaikki ovat maanneet ulkomaalaisen kanssa
Kommentit (51)
Sis mitä tarkoitat ketkä kaikki? Minä ainakin. Mitä se vastaus sinulle kertoo?
Petikumppaneihin lukeutuvat ainakin skotti, saksalainen, eteläafrikkalainen, englantilaisia ja ruotsalaisia. En noita kaikkia nuoruuden juttuja enää muista, kun on kymmeniä vuosia aikaa niistä.
En ole koskaan ollut Suomen kansalaisen kanssa lähemmin tekemisissä, syy tähän on että olen asunut koko aikuisikäni ulkomailla. Monet suomijätkät on tosi komeita ei siinä mitään, mutta harvemmin tulee vastaan.
2 poikaystävää Euroopasta ollut, mutta vain oman puolison kanssa olen sänkyyn asti mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä. En ole koskaan maannut suomalaisen kanssa vaan englantilaisten. Ja ihan Suomessa asun ja nykyinen mies myös englantilainen.
Mistä niitä metsästät? :D
N. 8 italialaista, jenkki, nigerialainen, 3 itävaltalaista, 2 ruotsalaista, ranskalainen, 2 saksalaista, kreikkalainen. Siinä nyt joitain mainitakseni. Varmasti listasta uupuu.
Tanskalainen ja englantilainen itsellä "valikoimassa".
Hmm. Jos on kaksoiskansalaisuus, niin lasketaanko itsetyydytys?
Jos vaihtoehtoja on, niin kyllähän ulkomaalainen usein on se ykkösvaihtoehto. Ei oikein iske epäkohteliaat ja epäystävälliset suomimiehet. Ja ennen kun joku taas sanoo, että olen niin pohjasakkaa, että lukemattomat kohteliaat ja hyväkäytöksiset suomalaismiehet eivät vaan katso minuun päinkään, myönnän tuon mahdollisuuden olevan täysin realistinen. Minua ei ole yhtä poikkeusta lukuunottamatta lähestynyt yksikään suomalaismies. Ja tämä yksi siis oli todella ilkeä, passiivinen ja masentunut. Olisin sen silti varmaan ottanut jos olisin sille kelvannut. Silti, olen nykyinen oikein onnellinen ulkkarimieheni kanssa enkä enää missään tapauksessa vaihtaisi.
No kun kerran kysyttiin, niin kyllä, olen maannut ulkomaalaisten kanssa. Parikymppisenä oli hauskat sinkkuvuodet ja en syrjinyt :) Kansalaisuuksia oli monta, oli italialaista, hollantilaista, saksalaista, kuwaitilaista, kenialaista, pakistanilaista. Amerikkalaisen kanssa emme ihan päässeet loppuun asti ja portugalilaisenkin kanssa jäi pelehtimiseksi. Ai niin, turkkilainen mies oli myös kerran, mutta hän oli loppujen lopuksi aika... mitäänsanomaton. Melkein unohdinkin hänet.
Pidempi suhde on ollut vain saksalaisen kanssa.
Ilmoittaudun. (Tosin se ei tapahtunut makuuasennossa, haittaakse?)
Miehille tiedoksi: tästäkin on luettavissa usemmalta vastaajalta, että teissä suomimiehissä on suurin puute ja vika se, että te ette lähesty naista! Ja ne hyvät, jotka lähestyvät, napataan heti pois kierrosta. Minäkin haluaisin suomalaisen miehen, mutta olen ollut nyt sinkkuna 15 vuotta.
En ole koskaan ollut minkäänlaisessa kanssakäymisessä ulkomaalaisen miehen kanssa. Sama suomalainen mies ollut rinnallani koko elämän<3
Anna kuin arvaan. Toivoit että pääset haukkumaan kuinka suomalaiset naiset haluaa vain *joku halventava tummaan viittaava sana*kikkeliä? Jos kysyy kuinka moni on maannut ulkomaalainen kanssa niin tietysti vastaamaan tulee ne jotka ovat eikä keskustelua avaa sellainen jota ei kiinnosta.
Irlantilaisen. Lämpesin aksentille.
Kyllä, tähän asti ainoa poikaystäväni oli afgaani. Oikein hyvä sängyssä.
Naimisissa ulkomaalaisen kanssa. Myös poikaystäviä ja mitälie säätöjä ja lomaromansseja on ollut ulkomailta.
Minä. Yhden. Ollut aviomieheni vuodesta 2000. Enkä ikinä yhdenkään kotimaisen.
P.s. Olen ateisti.
50% mun muutamasta kumppanistani on ulkomaalaisia, kaikki Euroopasta. Naimisissa olen britin kanssa.