Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa rehellisesti ketkä kaikki ovat maanneet ulkomaalaisen kanssa

13.06.2017 |

Veikkaan että aika moni.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

50% mun muutamasta kumppanistani on ulkomaalaisia, kaikki Euroopasta. Naimisissa olen britin kanssa.

Vierailija
22/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sis mitä tarkoitat ketkä kaikki? Minä ainakin. Mitä se vastaus sinulle kertoo?

Petikumppaneihin lukeutuvat ainakin skotti, saksalainen, eteläafrikkalainen, englantilaisia ja ruotsalaisia. En noita kaikkia nuoruuden juttuja enää muista, kun on kymmeniä vuosia aikaa niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut Suomen kansalaisen kanssa lähemmin tekemisissä, syy tähän on että olen asunut koko aikuisikäni ulkomailla. Monet suomijätkät on tosi komeita ei siinä mitään, mutta harvemmin tulee vastaan.

Vierailija
24/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 poikaystävää Euroopasta ollut, mutta vain oman puolison kanssa olen sänkyyn asti mennyt.

Vierailija
25/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. En ole koskaan maannut suomalaisen kanssa vaan englantilaisten. Ja ihan Suomessa asun ja nykyinen mies myös englantilainen.

Mistä niitä metsästät? :D

Vierailija
26/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 8 italialaista, jenkki, nigerialainen, 3 itävaltalaista, 2 ruotsalaista, ranskalainen, 2 saksalaista, kreikkalainen. Siinä nyt joitain mainitakseni. Varmasti listasta uupuu.

Vierailija
27/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskalainen ja englantilainen itsellä "valikoimassa".

Vierailija
28/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. M29 ja latino

Vierailija
29/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Jos on kaksoiskansalaisuus, niin lasketaanko itsetyydytys?

Vierailija
30/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtoehtoja on, niin kyllähän ulkomaalainen usein on se ykkösvaihtoehto. Ei oikein iske epäkohteliaat ja epäystävälliset suomimiehet. Ja ennen kun joku taas sanoo, että olen niin pohjasakkaa, että lukemattomat kohteliaat ja hyväkäytöksiset suomalaismiehet eivät vaan katso minuun päinkään, myönnän tuon mahdollisuuden olevan täysin realistinen. Minua ei ole yhtä poikkeusta lukuunottamatta lähestynyt yksikään suomalaismies. Ja tämä yksi siis oli todella ilkeä, passiivinen ja masentunut. Olisin sen silti varmaan ottanut jos olisin sille kelvannut. Silti, olen nykyinen oikein onnellinen ulkkarimieheni kanssa enkä enää missään tapauksessa vaihtaisi.

Vierailija
31/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun kerran kysyttiin, niin kyllä, olen maannut ulkomaalaisten kanssa. Parikymppisenä oli hauskat sinkkuvuodet ja en syrjinyt :) Kansalaisuuksia oli monta, oli italialaista, hollantilaista, saksalaista, kuwaitilaista, kenialaista, pakistanilaista. Amerikkalaisen kanssa emme ihan päässeet loppuun asti ja portugalilaisenkin kanssa jäi pelehtimiseksi. Ai niin, turkkilainen mies oli myös kerran, mutta hän oli  loppujen lopuksi aika... mitäänsanomaton. Melkein unohdinkin hänet.

Pidempi suhde on ollut vain saksalaisen kanssa.

Vierailija
32/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun. (Tosin se ei tapahtunut makuuasennossa, haittaakse?)

Vierailija
33/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kerrota!

Vierailija
34/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tiedoksi: tästäkin on luettavissa usemmalta vastaajalta, että teissä suomimiehissä on suurin puute ja vika se, että te ette lähesty naista! Ja ne hyvät, jotka lähestyvät, napataan heti pois kierrosta. Minäkin haluaisin suomalaisen miehen, mutta olen ollut nyt sinkkuna 15 vuotta. 

Vierailija
35/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut minkäänlaisessa kanssakäymisessä ulkomaalaisen miehen kanssa. Sama suomalainen mies ollut rinnallani koko elämän<3

Vierailija
36/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kuin arvaan. Toivoit että pääset haukkumaan kuinka suomalaiset naiset haluaa vain *joku halventava tummaan viittaava sana*kikkeliä? Jos kysyy kuinka moni on maannut ulkomaalainen kanssa niin tietysti vastaamaan tulee ne jotka ovat eikä keskustelua avaa sellainen jota ei kiinnosta.

Vierailija
37/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlantilaisen. Lämpesin aksentille.

Vierailija
38/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tähän asti ainoa poikaystäväni oli afgaani. Oikein hyvä sängyssä.

Vierailija
39/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa ulkomaalaisen kanssa. Myös poikaystäviä ja mitälie säätöjä ja lomaromansseja on ollut ulkomailta.

Vierailija
40/51 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Yhden. Ollut aviomieheni vuodesta 2000. Enkä ikinä yhdenkään kotimaisen.

P.s. Olen ateisti.