Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies "katosi" 3 vuoden seurustelun jälkeen sanaakaan sanomatta

Vierailija
13.06.2017 |

Alkoi yhtäkkiä kohdella, kuin olisin täysin tuntematon henkilö. Yritin saada "päätöstä" suhteelle ja selitystä, mutta oli vain aivan hiljaa. Mitään ei ole kuulunut hänestä nyt pariin viikkoon. Aika järkyttävää. Voiko tuossa olla kyse jostakin persoonallisuushäiriöstä? Minusta suhdetta ei vain voi lopettaa noin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea oleellista jätät kertomatta?

Sen kummempia ruotimatta tai yksityiskohtiin menemättä Oleellinen seikka lienee se että epäilin miestä taloudellisesta hyväksikäytöstä ja kun hyödyt hävisi, hävisi saman tien mieskin. -ap

No olisit iloinen, että pääsit lopullisesti eroon. Etkö sitä halunnutkin? Nyt annat olla ja unohdat koko tyypin.

Olen antanut miehen olla ja hyväksynyt asiat niinkuin ne on. Halusin vain kuulla mitä mieltä muut ihmiset ovat tämmöisestä toiminnasta. Mielenkiintoista oli kuinka moni hyökkäsi minua vastaan ja sanoi että minussa on se vika. Tietämättä yhtään mitä olen käynyt läpi tässä suhteessa ja minkälainen se on ollut.. Mut toisaalta, tuollaiset hyväksikäyttäjä miehet varmaan toimivatkin juuri niin että vielä suhteen jälkeenkin heitä pidetään viattomina ja se nainen on ollut se syypää kaikkeen. Kiitos vastauksista :)

Vierailija
22/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi, mä olin katkera siitäkin kun yksi ei ilmoittanut 3 kuukauden jälkeen mitään. Ja edelleen olen sitä mieltä että olisi pitänyt, vaikka ei pärjää ihan tuolle 3 vuodelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se sun ex miehes ylipäätään hengissä (onko edes se selvillä?). Kuolleet eivät vastaa viesteihin.

Vierailija
24/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin suhteen tekstarilla. Kirjoitin vaa et "en halua enää jatkaa sun kanssa, vika ei oo sussa varsinaisesti."

Vierailija
25/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se sun ex miehes ylipäätään hengissä (onko edes se selvillä?). Kuolleet eivät vastaa viesteihin.[/

Niin että mystisesti kuoli kun en enää maksa hänen osuuttaan eräästä yhteisestä hankinnasta.. Kyllä se elossa on :D