Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies "katosi" 3 vuoden seurustelun jälkeen sanaakaan sanomatta

Vierailija
13.06.2017 |

Alkoi yhtäkkiä kohdella, kuin olisin täysin tuntematon henkilö. Yritin saada "päätöstä" suhteelle ja selitystä, mutta oli vain aivan hiljaa. Mitään ei ole kuulunut hänestä nyt pariin viikkoon. Aika järkyttävää. Voiko tuossa olla kyse jostakin persoonallisuushäiriöstä? Minusta suhdetta ei vain voi lopettaa noin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suhteen voi noinkin lopettaa ja on kautta aikojen lopetettukin.

Vierailija
2/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hui...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että heti on miehellä persoonallisuushäiriö. Ehkä se onkin sulla se häiriö.

Vierailija
4/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea oleellista jätät kertomatta?

Vierailija
5/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi lopettaa, mutta ei tuo järin kypsältä käytökseltä kuulosta (oletan, että olette kuitenkin täysi-ikäisiä ihmisiä ettekä mitään teinejä). Eli ehkäpä onkin vain onni, että pääsit eroon ko. henkilöstä, ap.

Vierailija
6/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aika hirveä päätös. Mielestäni jokainen ansaitsee vähintäänkin selityksen. En ole koskaan kuullut että on normaalia lopettaa suhde noin.

Vierailija
7/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko erikoista ja todella epäreilusti tehty toiselle jättää ihan tiedottomaan tilaan. Olisi aikuismaista kuitenkin keskustella asiat läpi, kun ollaan aikuismaisia seurustelemaankin.. Todella itsekästä ja ns henkistä väkivaltaa

Vierailija
8/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin saada "päätöstä" suhteelle ja selitystä...joutui vaihtamaan numeronsa, kun et lakannut yrittämästä?!

Vierailija
9/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei noin vain "lähde" kuin pieru Saharaan normaalista suhteesta. Katsopa ap sinne peiliin.

Vierailija
10/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lopettanut suhteita hiljaisuuteen. Tai no en nyt ihan radiohiljaisuuteen, vaan kysyttäessä olen laittanut sen yhden ja viimeisen viestin, jossa olen kertonut että olen näistä asioista yrittänyt keskustella jo niin monta kertaa, ja mies on kyllä ollut tietoinen siitä että en hyväksy jotain tiettyä asiaa, mutta koska muutosta ei ole tapahtunut, ja olen jo aluksi miehelle kertonut että en seurustele kyseistä asiaa tekevän henkilön kanssa, niin katson suhteen päättyneen osaltani, ja sopimuksen rauenneen.

Vierailija
11/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kummempia ruotimatta tai yksityiskohtiin menemättä Oleellinen seikka lienee se että epäilin miestä taloudellisesta hyväksikäytöstä ja kun hyödyt hävisi, hävisi saman tien mieskin. -ap

Vierailija
12/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko erikoista ja todella epäreilusti tehty toiselle jättää ihan tiedottomaan tilaan. Olisi aikuismaista kuitenkin keskustella asiat läpi, kun ollaan aikuismaisia seurustelemaankin.. Todella itsekästä ja ns henkistä väkivaltaa

Kuinka pitkään näitä asiota pitää keskustella läpi? Vuoden, kaksi? Toinen voi olla mielestään käsitellyt asiat riittävällä tasolla läpi, mutta toisen pitää itsekkäänä käyttää henkistäväkivaltaa jatkuvilla viestellä ja häiriköinnillä ylianalysoida asioita vuosia.

Vierailija
13/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lopettanut suhteita hiljaisuuteen. Tai no en nyt ihan radiohiljaisuuteen, vaan kysyttäessä olen laittanut sen yhden ja viimeisen viestin, jossa olen kertonut että olen näistä asioista yrittänyt keskustella jo niin monta kertaa, ja mies on kyllä ollut tietoinen siitä että en hyväksy jotain tiettyä asiaa, mutta koska muutosta ei ole tapahtunut, ja olen jo aluksi miehelle kertonut että en seurustele kyseistä asiaa tekevän henkilön kanssa, niin katson suhteen päättyneen osaltani, ja sopimuksen rauenneen.

Juu, tuo on ihan normaalia. Ja minä olin se viimeisen viestin laittaja. Tässä mies alkoi käyttäytyä kuin ei edes koskaam olisi tunnettu tai aivan kuin mitään kolmea vuotta ei olisi koskaan ollutkaan. Minä olin hänelle hyvä nainen, eikä hänen koskaan tarvinnut pettyä minuun. On minun onneni, että läksikin, jos tuollainen oli. Ei ansaitse minua tai rakkauttani. Hänen kanssaan oli paljon ongelmia pitkin suhdetta. Mutta yritin uskoa häneen ja olisin halunnut olla väärässä. Siltikin järkyttää tuo miehen tapa.. Ei siis minkäänlaista selitystä antanut tai hyvästejä sanonut. Tiedän kyllä syyn hänen lähtemiseen, otin taloudellisen hyödyn häneltä pois minkä hän minusta sai. Kokonaisuudessaan vain karua touhua! -ap

Vierailija
14/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kummempia ruotimatta tai yksityiskohtiin menemättä Oleellinen seikka lienee se että epäilin miestä taloudellisesta hyväksikäytöstä ja kun hyödyt hävisi, hävisi saman tien mieskin. -ap

No olisit iloinen, että pääsit lopullisesti eroon. Etkö sitä halunnutkin? Nyt annat olla ja unohdat koko tyypin.

Vierailija
15/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä sitten sen kummemmin ruotimaan ja vaatimaan yksityiskohtia. 

Vierailija
16/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään näitä asiota pitää keskustella läpi? Vuoden, kaksi? Toinen voi olla mielestään käsitellyt asiat riittävällä tasolla läpi, mutta toisen pitää itsekkäänä käyttää henkistäväkivaltaa jatkuvilla viestellä ja häiriköinnillä ylianalysoida asioita vuosia.

Riittää, kun sanoo, että haluaa päättää suhteen ja toivottaa toiselle hyvää loppuelämää. Tässä en saanut edes sitä! Mielenkiintoista kuinka moni pitää tuota normaalia. Ei kovin tasokasta ole tuollainen. Mutta tapansa kullakin. -ap

Vierailija
17/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että heti on miehellä persoonallisuushäiriö. Ehkä se onkin sulla se häiriö.

No kyllä tuollainen toiminta johonkin häiriöön jossain viittaa. Ja kyllä, viittaisi myös naisen vastaavassa käytöksessä - joku siitä kuitenkin alkaa pillittämään, että taas miehiä sorretaan byhyy.

Vierailija
18/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ruodittavaa tuossa enää mielestäsi olisi? Jännämies sai mitä halusi.

Ei mitään. Kysyin vain, voiko tuossa olla jokin persoonallisuushäiriö takana? Ei normaalisti ihminen toimi tai kykene tekemään toiselle noin.

Vierailija
19/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi noin yli 35 vuotta sitten, jolloin lankapuhelimiakaan ei ollut joka talossa. Olin opiskelemassa toisella paikkakunnalla, ja poikaystävä oli muuttunut etäisemmäksi viimeisen parin kuukauden aikana eikä aikaa treffata viikonloppuisin enää tahtonut löytyä (iltavuoroja, soittokeikkoja, ...) Olin itse menossa päättämään suhdetta, mutta tuo poikaystävä ei koskaan ilmestynyt noille treffeille. Heillä ei ollut puhelintakaan, että olisi voinut soittaa perään. En ole sen jälkeen nähnyt häntä.  Pidän tuollaista käytöstä varsin raukkamaisena.

Vierailija
20/25 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuvastaa hyvin minkälaisia ihmisiä täällä on neuvoja jakelemassa kun niin monta on hyökännyt Ap:ta vastaan. Pimeää porukkaa sanon minä. Ja veikkaisin että mies on joko narsisti tai patologinen valehtelija. Hyvä kun et Ap antanut enää höynäyttää itseäsi. Ihanaa kun mies lähti! Löydät paremman. :)