Miten pääsee eroon pakkomielteestä? Tai sellaiseksi kehittymässä olevasta asiasta?
Olen yli nelikymppinen naimisissa oleva mies. Rakastan vaimoani, enkä missään nimessä haluaisi loukata häntä mitenkään. Mutta alan pelätä tosissani, että ajadun kuitenkin tähän...
Lyhykäisyydessään homma menee niin, että olen jossain määrin fiksoittunut suuriin rintoihin. Olen aina ollut. Vaimoani en ole kuitenkaan valinnut rintojen perusteella, vaan ihan muiden ominaisuuksien perusteella. Ja hyvin olenkin valinnut, ei siinä mitään.
Mutta. Vaimollani on pienet rinnat. Asia on vaivannut jonkin verran koko meidän yhteiselämämme ajan, mutta tähän saakka olen aina saanut järkiperustein sysättyä tuon "ongelman" sivuun. Olen saattanut joskus kurkistaa internetin ihmemaailmasta kuvia suurista rinnoista, mutta asia on aina jäänyt siihen.
Nyt olen kuitenkin onnistunut kehittämään itselleni lähes pakkomielteen päästä koskettelemaan suuria rintoja. Ex-avokillani sellaiset oli ja olen muistellut niitä yhä useammin ja intensiivisemmin. Nyt tilanne on mennyt niin pahaksi, että jos olen tilanteessa, jossa jonkun naisen pusero pullottaa oikealla tavalla, vajoan liki toimintakyvyttömäksi...
En todellakaan tiedä, mitä tekisin tämän asian kanssa. Olen jo pariinkin kertaan sopinut tapaamisen isorintaisen maksullisen naisen kanssa, mutta molemmilla kerroilla jätin jonkinlaisen kunnollisuuskohtauksen saatuani menemättä paikalle (pahoittelut näistä ohareista). Pelkään, että kohta en enää kykene pitämään itseäni kurissa ja nuhteessa...
Kommentit (32)
No, täällä naiset painii saman asian kanssa kun miehellä pieni muna. Myös minulla tämä ongel.a, eli miehen muna.
Meille on dildot.. Riittäiskö sulle ne tissikuvat?
Kyllä se siitä, toi saattaa olla joku ikävillitys?
Mä fantasioin sillä et mies jyskyttäisi jotain pienitissistä naista niin et ne hytkyy sillai nätisti...
T. 75E
Kuulostaa kyllä siitä, että jotain muutakin ongelmaa on pakko olla.
Vierailija kirjoitti:
No, täällä naiset painii saman asian kanssa kun miehellä pieni muna. Myös minulla tämä ongel.a, eli miehen muna.
Meille on dildot.. Riittäiskö sulle ne tissikuvat?
Kyllä se siitä, toi saattaa olla joku ikävillitys?Mä fantasioin sillä et mies jyskyttäisi jotain pienitissistä naista niin et ne hytkyy sillai nätisti...
T. 75E
Itse asiassa ymmärrän kyllä oikein hyvin tuota naisten ison munan kaipuuta. Varmaan aika lailla samasta asiasta tässä on kyse. Asia ei ole niin tärkeä, että sen vuoksi olisi valmis rikkomaan muuten hyvin toimivaa avioliittoa, mutta mitä pitempään asian koettaa unohtaa, sitä suuremmaksi ongelmaksi se mielessä muodostuu... Kuvat ovat riittäneet tähän asti, mutta jatkosta en tiedä.
Miten itse ajattelet että kävisi, jos hakisit sitä isoa suhteen ulkopuolelta. Jäisikö se siihen yhteen kertaan, vai kasvaisiko nälkä syödessä? Tuo dildo-ratkaisu on kyllä kadehdittava. Hitto, kun tätä omaa ongelmaani ei voi ratkaista noin!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet noin? Itse en kyllä koe, että mitään muuta ongelmaa olisi.
Onneksi minulla on suuret rinnat joiden väliin rakastaja tykkää laittaa kasvonsa, puristella takaapäin yms ;)
Mutta pakko olla suhteessa jotain muutakin pielessä kuin vaimon rintojen koko, ehkä vain vaan tylsistymistä/kyllästymistä tms.
Vierailija kirjoitti:
Runkkaa ajatukselle pienistä rinnoista. Vaikka sitten konemaisesti tarpeeksi usein ja voit vaihtaa kyllä fantasiaakin, jos osaat kehittää mielikuvituksesi avulla uutta. Jos on kuvaa vaimosta niin katso sitä.
En usko, että tällainen toimisi. Jos toimisi, niin homojen "eheytyminenkin" olisi helppoa...
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minulla on suuret rinnat joiden väliin rakastaja tykkää laittaa kasvonsa, puristella takaapäin yms ;)
Mutta pakko olla suhteessa jotain muutakin pielessä kuin vaimon rintojen koko, ehkä vain vaan tylsistymistä/kyllästymistä tms.
Edelleen olen sitä mieltä, että suhteessa ei ole muuta ongelmaa. Kyllästymistä on varmaankin saman verran, kuin kaikissa yli 10 vuoden suhteissa. Ei sen vähempää, mutta ei myöskään enempää.
Tuo sinun maalaamasi mielikuva kyllä kuulosti kieltämättä mukavalta...
Mulla on rakastajana mies, joka rakastaa isoja rintoja. Hakeutui salasuhteeseen juuri vaimon pienirintaisuuden ja oman rintafetissinsä vuoksi. Eli ei kai tuo kovin harvinaista ole. Mua vähän kummastuttaa se, että eikö vakikumppani kannattaisi valita niin, että hänessä yhdistyy sopiva luonne myös oman sukupuolisen halun sytyttävään ulkoiseen pakettiin? Muunlainen kumppanivalinta johtaa välttämättä pettämisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet noin? Itse en kyllä koe, että mitään muuta ongelmaa olisi.
Onhan se nyt helvetin iso ja perustavanlaatuinen ongelma, että olet alunperin valinnut itsellesi naisen joka ei edusta himoitsemaasi vartalotyyppiä, eikä siten kiihota sinua seksuaalisesti. On toisen osapuolen vedättämistä yrittää sivuuttaa tuollaiset seikat joista kuitenkin myöhemmin muodostuu kynnyskysymys. Tissimiehet voisivat suosiolla jättää pikkutissiset rauhaan, niin vältyttäisiin näiltä tilanteilta.
Pakkoajatuksiin on lääkityskin. Mun mielestä nuo kuuluvat neurooseihin. Varaa aika lekurille. Psykiatri on varmaan kuullut tollasia ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on rakastajana mies, joka rakastaa isoja rintoja. Hakeutui salasuhteeseen juuri vaimon pienirintaisuuden ja oman rintafetissinsä vuoksi. Eli ei kai tuo kovin harvinaista ole. Mua vähän kummastuttaa se, että eikö vakikumppani kannattaisi valita niin, että hänessä yhdistyy sopiva luonne myös oman sukupuolisen halun sytyttävään ulkoiseen pakettiin? Muunlainen kumppanivalinta johtaa välttämättä pettämisiin.
Varmaankin noin kannattaisi toimia, mutta aina se ei ole mahdollista. Kaikki eivät vain onnistu törmäämään sellaiseen (itselleen täydelliseen) ihmiseen, jossa yhdistyisivät ihan kaikki toivotut piirteet. Väittäisinpä, että itse asiassa suurin osa joutuu tekemään joko isompia tai pienempiä kompromisseja sen suhteen, mitä ominaisuuksia pitää olennaisimpina kumppanissaan. Eväthän kaikki naisetkaan ole naimisissa David Beckhamin näköisen ja älyltään nobel-voittajatasoisen monimiljönäärin kanssa. :)
Vierailija kirjoitti:
Pakkoajatuksiin on lääkityskin. Mun mielestä nuo kuuluvat neurooseihin. Varaa aika lekurille. Psykiatri on varmaan kuullut tollasia ennenkin.
Aamen. Jos aikuinen ihminen "vajoaa toimintakyvyttömäksi" tissien takia, niin kyllähän tuo kuulostaa aika epänormaalilta. Hae ammattiapua.
Oletko ajatellut, että vaimosikin saattaa olla sinuun tai johonkin piirteeseesi aika kypsä, mutta yrittää elää asian kanssa? (Naisethan ne kuulemma yleensä ensimmäisenä kyllästyvät suhteessa, kun seksi menee tylsäksi rutiinijyystöksi, eikä se sama naama kiihota pidemmän päälle.)
Entäs ne nykyaikaiset seksinuket joilla on realistisen tuntuinen vartalo ja voi valita isorintaisena? Siinä ainakin pääsisi puristelemaan :)
Nämä ovat aika yleisiä juttuja. Täälläkin "kärsitään" miehen pienestä vehkeestä. Toisaalta myös minä naisena haaveilen kiinteiden isojen rintojen hyväilemisestä välillä myös pakkomielteen omaisesti eli joka päivä haaveissa. Itsellä on isot löllötissit. Myös jonkun ihanan naisen pehmeä iho ja hyvä tuoksu houkuttaa. Silti en aio toteuttaa mitään, jollain tasolla ymmärrän, että näiden asioiden lumo on nimenomaan kuvitelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamen. Jos aikuinen ihminen "vajoaa toimintakyvyttömäksi" tissien takia, niin kyllähän tuo kuulostaa aika epänormaalilta. Hae ammattiapua.
Oletko ajatellut, että vaimosikin saattaa olla sinuun tai johonkin piirteeseesi aika kypsä, mutta yrittää elää asian kanssa? (Naisethan ne kuulemma yleensä ensimmäisenä kyllästyvät suhteessa, kun seksi menee tylsäksi rutiinijyystöksi, eikä se sama naama kiihota pidemmän päälle.)
Ha ha, tuo toimintakyvttömyys oli enemmänkin mielikuva, kuin ihan konkretiaa. :D Mutta siis isoista rinnoista pitäminen ja niistä haaveilu on siis sinun mielestäsi ammattiapua vaativa "sairaus"?
Tottakai on mahdollista, että vaimoni on kyllästynyt johonkin piirteeseeni. Ehkä hän kamppailee juurikin samanlaisten ajatusten kanssa kuin minäkin, mutta ei myöskään halua loukata minua niillä ajatuksillaan. Ei voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa yksinkertaiselta.
Aha, ok. Minusta sinä taas vaikutat mielesi pahoittaneelta pienirintaiselta naiselta...
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne nykyaikaiset seksinuket joilla on realistisen tuntuinen vartalo ja voi valita isorintaisena? Siinä ainakin pääsisi puristelemaan :)
Nämä ovat aika yleisiä juttuja. Täälläkin "kärsitään" miehen pienestä vehkeestä. Toisaalta myös minä naisena haaveilen kiinteiden isojen rintojen hyväilemisestä välillä myös pakkomielteen omaisesti eli joka päivä haaveissa. Itsellä on isot löllötissit. Myös jonkun ihanan naisen pehmeä iho ja hyvä tuoksu houkuttaa. Silti en aio toteuttaa mitään, jollain tasolla ymmärrän, että näiden asioiden lumo on nimenomaan kuvitelmissa.
Olen itse asiassa googlettanutkin joskus tuollaista nukkea. :D Mutta jotenkin se ei vaan tunnu oikealta ratkaisulta. Nukke on kuitenkin aina nukke. Enkä sitäpaitsi ikimaailmassa kehtaisi viedä sellaista kotiini...
Minäkin toivon todella, että onnistun pitämään tämän haluni pelkkänä haaveena ja kuvitelmana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ha ha, tuo toimintakyvttömyys oli enemmänkin mielikuva, kuin ihan konkretiaa. :D Mutta siis isoista rinnoista pitäminen ja niistä haaveilu on siis sinun mielestäsi ammattiapua vaativa "sairaus"?
Tottakai on mahdollista, että vaimoni on kyllästynyt johonkin piirteeseeni. Ehkä hän kamppailee juurikin samanlaisten ajatusten kanssa kuin minäkin, mutta ei myöskään halua loukata minua niillä ajatuksillaan. Ei voi tietää.
Kannattaa erota. Muista myös mainita että eron syynä on vaimon liian pienet tissit.
Ennen kuin menet pidemmälle, puhu vaimon kanssa. Jos pakkomielle on jo tuolla tasolla, päädyt loukkaamaan joka tapauksessa. Oletko muutenkin kieltänyt itseltäsi asioita? Oletko elänyt sellaista elämää, jota olet oikeasti halunnut? Kuulostaa vähän, ettet ole rehellinen itsellesi, kun yksi asia kasvanut noin hallitsevaksi.
Runkkaa ajatukselle pienistä rinnoista. Vaikka sitten konemaisesti tarpeeksi usein ja voit vaihtaa kyllä fantasiaakin, jos osaat kehittää mielikuvituksesi avulla uutta. Jos on kuvaa vaimosta niin katso sitä.