Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsee eroon pakkomielteestä? Tai sellaiseksi kehittymässä olevasta asiasta?

Vierailija
13.06.2017 |

Olen yli nelikymppinen naimisissa oleva mies. Rakastan vaimoani, enkä missään nimessä haluaisi loukata häntä mitenkään. Mutta alan pelätä tosissani, että ajadun kuitenkin tähän...
Lyhykäisyydessään homma menee niin, että olen jossain määrin fiksoittunut suuriin rintoihin. Olen aina ollut. Vaimoani en ole kuitenkaan valinnut rintojen perusteella, vaan ihan muiden ominaisuuksien perusteella. Ja hyvin olenkin valinnut, ei siinä mitään.
Mutta. Vaimollani on pienet rinnat. Asia on vaivannut jonkin verran koko meidän yhteiselämämme ajan, mutta tähän saakka olen aina saanut järkiperustein sysättyä tuon "ongelman" sivuun. Olen saattanut joskus kurkistaa internetin ihmemaailmasta kuvia suurista rinnoista, mutta asia on aina jäänyt siihen.
Nyt olen kuitenkin onnistunut kehittämään itselleni lähes pakkomielteen päästä koskettelemaan suuria rintoja. Ex-avokillani sellaiset oli ja olen muistellut niitä yhä useammin ja intensiivisemmin. Nyt tilanne on mennyt niin pahaksi, että jos olen tilanteessa, jossa jonkun naisen pusero pullottaa oikealla tavalla, vajoan liki toimintakyvyttömäksi...
En todellakaan tiedä, mitä tekisin tämän asian kanssa. Olen jo pariinkin kertaan sopinut tapaamisen isorintaisen maksullisen naisen kanssa, mutta molemmilla kerroilla jätin jonkinlaisen kunnollisuuskohtauksen saatuani menemättä paikalle (pahoittelut näistä ohareista). Pelkään, että kohta en enää kykene pitämään itseäni kurissa ja nuhteessa...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa yksinkertaiselta.

Aha, ok. Minusta sinä taas vaikutat mielesi pahoittaneelta pienirintaiselta naiselta...

Sivusta kommentti: Ihmekös tuo, juurikin aloittajan kaltaiset ääliöt ovat niitä mielipahan aiheuttajia.

Vierailija
22/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaimosi ottaisi silikonit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha, ok. Minusta sinä taas vaikutat mielesi pahoittaneelta pienirintaiselta naiselta...

Sivusta kommentti: Ihmekös tuo, juurikin aloittajan kaltaiset ääliöt ovat niitä mielipahan aiheuttajia.

Selvä juttu. Oenko ääliö, koska pidän suurista rinnoista, vai koska otin asian esiin?

Kyllä tässä maailmassa aiheita riittää, joista mielensä voi pahoittaa. Itse voisin esim. pahoittaa mieleni joka kerta, kun joku nainen kertoo pitävänsä yli 180cm pitkistä miehistä. En kuitekaan tee niin, koska minun mielestäni hänellä on täysi oikeus tehdä niin. Siitäkin huolimatta, että itse satun olemaan alle 180cm pitkä.

Vierailija
24/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
25/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vaimosi ottaisi silikonit?

Ei missään tapauksessa. Kukaan nainen ei voi olla niin hullu, että ottaisi miehen sairauden vuoksi silikonit. Mies hoitoon.

Vierailija
26/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sillä ole mitään merkitystä, minkä kokoiset rinnat itselläni tai muilla on. Siitä huolimatta, että olen normaalipainoinen ja yleensä rintaliiveissä käytän kokoa 75 D.

Kirjoituksistasi välittyy tietynkaltainen itsekkyys ja kyvyttömyys ratkaista ongelmaa yksin. En usko, etteikö muitakin ongelmia olisi, kuin tämä tissiasia, joka on tässä tapetilla. Suosittelen kääntymään laillistetun seksuaaliterapeutin puoleen, parempi investointi rahoillesi kuin kaupalliset seksipalvelut.

Vierailija
27/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinatan kirjoitti:

Pieni rintasuus verrattavissa pieneen munaan on kyll aika huono. Ensinäkin tuo munan koko vaikuttaa siihen kuinka hyvälle seksi tuntuu. Rintojen koko taas ei vaikuta mitenkään seksiin. Siksi siis itse en ole ikinä edes välittänyt rintojen koosta. Peppu sit taas joten on sellanen et se pitää olla hyvä koska esim takaa päin luiseen peppuun ei oo kiva hakata lantioo.

Minun mielestäni nämä taas ovat aika hyvinkin verrattavissa toisiinsa. Munan koko vaikuttaa varmasti siihen, miltä seksi tuntuu. Mutta joillakin tämä vaikuttaa paljon ja joillakin taas ei juuri mitään. Lopuilla tilanne taas on jotain siltä väliltä.

Itselleni ne suuret rinnat vaikuttavat paljonkin siihen, miltä seksi tuntuu (seksi kun ei ole pelkkää mekaniikkaa) ja myös siihen, mikä on mahdollista ja mikä (seksi kun on myös mekaniikkaa). Esim. isojen rintojen väliin naiminen paitsi näyttää, myös tuntuu aivan taivaallisen hyvältä...

Vierailija
28/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä juttu. Oenko ääliö, koska pidän suurista rinnoista, vai koska otin asian esiin?

Kyllä tässä maailmassa aiheita riittää, joista mielensä voi pahoittaa. Itse voisin esim. pahoittaa mieleni joka kerta, kun joku nainen kertoo pitävänsä yli 180cm pitkistä miehistä. En kuitekaan tee niin, koska minun mielestäni hänellä on täysi oikeus tehdä niin. Siitäkin huolimatta, että itse satun olemaan alle 180cm pitkä.

Tietenkin jokaisella on oikeus mieltymyksiinsä, eikä isoista tisseistä pitäminen ei tee kenestäkään ääliötä, mutta se, että menee naimisiin naisen kanssa jonka rinnoista et pidä ja joka ei riitä sinulle seksuaalisesti, tekee sinusta suuremman luokan ääliön.

Vierailija
29/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päivän vaimo-stoori on taas kerran päästetty ilmoille. Well done, well done.

Vierailija
30/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, täällä naiset painii saman asian kanssa kun miehellä pieni muna. Myös minulla tämä ongel.a, eli miehen muna.

Meille on dildot.. Riittäiskö sulle ne tissikuvat?

Kyllä se siitä, toi saattaa olla joku ikävillitys?

Mä fantasioin sillä et mies jyskyttäisi jotain pienitissistä naista niin et ne hytkyy sillai nätisti...

T. 75E

Itse asiassa ymmärrän kyllä oikein hyvin tuota naisten ison munan kaipuuta. Varmaan aika lailla samasta asiasta tässä on kyse. Asia ei ole niin tärkeä, että sen vuoksi olisi valmis rikkomaan muuten hyvin toimivaa avioliittoa, mutta mitä pitempään asian koettaa unohtaa, sitä suuremmaksi ongelmaksi se mielessä muodostuu... Kuvat ovat riittäneet tähän asti, mutta jatkosta en tiedä.

Miten itse ajattelet että kävisi, jos hakisit sitä isoa suhteen ulkopuolelta. Jäisikö se siihen yhteen kertaan, vai kasvaisiko nälkä syödessä? Tuo dildo-ratkaisu on kyllä kadehdittava. Hitto, kun tätä omaa ongelmaani ei voi ratkaista noin!

En ikinä pistäisi likoon muuten ihanaa avioliittoani.

Kyllä niitä fantasioita ja himoja on tullut ja mennyt.. Ja kaikkia ei voi toteuttaa eikä koittaa.

Kyllä se siitä! Se on jotain mitä pakonomaisesti luulet tarvitsevasi.

Vierailija
31/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin jokaisella on oikeus mieltymyksiinsä, eikä isoista tisseistä pitäminen ei tee kenestäkään ääliötä, mutta se, että menee naimisiin naisen kanssa jonka rinnoista et pidä ja joka ei riitä sinulle seksuaalisesti, tekee sinusta suuremman luokan ääliön.

Naimisiin mennessäni ajattelin, että vaimoni muut ominaisuudet riittävät kompensoimaan tuon rinta-asian. Ja edelleenkin olen sitä mieltä, että en halua erota vaimostani, enkä myöskään vaihtaisi häntä isorintaiseen, mutta muuten minulle huonommin sopivaan ihmiseen.

Ovatko muuten myös ne täällä viikottain miehensä liian pienestä munasta valittavat naiset ääliöitä? Minulla on sellainen mielikuva, että heille kyllä sataa nauvoja, miten tilanteen kanssa voisi elää, mutta ääliöksi en muista heitä moititun...

Vierailija
32/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naimisiin mennessäni ajattelin, että vaimoni muut ominaisuudet riittävät kompensoimaan tuon rinta-asian. Ja edelleenkin olen sitä mieltä, että en halua erota vaimostani, enkä myöskään vaihtaisi häntä isorintaiseen, mutta muuten minulle huonommin sopivaan ihmiseen.

Ovatko muuten myös ne täällä viikottain miehensä liian pienestä munasta valittavat naiset ääliöitä? Minulla on sellainen mielikuva, että heille kyllä sataa nauvoja, miten tilanteen kanssa voisi elää, mutta ääliöksi en muista heitä moititun...

Niin varmasti ajattelit ja nyt kyselet täällä julkisella palstalla miten voisit parhaiten lieroilla irti tilanteesta ja vaimosi kelpaamattomista pikku tisseistä. Oliskohan aika antaa vaimolle tilaisuus etsiä itselleen kumppani joka haluaa ja arvostaa häntä kokonaisuudessaan, myös niitä pieniä rintoja?