Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä täysin turhaa/naurettavaa olette teininä/teininne on kärttänyt, koska "muillakin on"

Vierailija
13.06.2017 |

En muista itse muuta kun 13-vuotiaana oli pakko saada jojo, kun kaikilla kavereillakin oli. Onko turhempaa romua olemassa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kinusin Miss Sixty -farkkuja.

Nyt lapsi kinuaa jotain "kruiseria", siis joku rullalauta.

Vierailija
2/24 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lewiksen 501 ja Sebagon purjehduskengät:) 501:set ei edes istunu mun kropanrakenteeseen ollenkaan, oli pakko "tyytyä" 510:hin. Oma teini on kärttänyt korkeintaan parempaa kännykkää, tai lupaa valvoa myöhempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut Levikset (farkut) mutta en saanut

Vierailija
4/24 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut 8 bittisen nintendon mutta en saanut :(

Vierailija
5/24 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullaluistimia ja kevytmoottoripyörää. En saanut kumpaakaan.

Vierailija
6/24 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamagotchia. En saanut edes omilla rahoillani ostaa.

Vierailija
7/24 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti muista ruinanneeni mitään. Meillä sai kotona melkein kaiken mitä halusi, mutta niiden eteen piti tehdä töitä. Kotitöitä tai urheilutuloksia.

Vierailija
8/24 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miettii jojoa tai fidget spinneria, pokemon gohun, niin onhan nämä kapistukset paljon järkevämpiä kuin juosta auton alle puhelin kourassa jonkun vitun pidgeyn perässä.

Vierailija
9/24 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä saanut niitä muotihärpäkkeitä mitä kaikilla muilla oli. Pari kertaa sain jonkun halpiskopion sitten vuoden päästä, kun olivat jo täysin out, kun "tää oli halvalla ja tällaistahan sä silloin kerran pyysit". Vanhemmat ei ollenkaan hahmottaneet noiden krääsien sosiaalista merkitystä. Rahaakaan ei ollut ylimääräistä, mutta silti esim. ostettiin sekä Ilta-Sanomat että Iltalehti joka päivä. Sen lapsille tärkeän halpiskrääsän olisi saanut, jos olisi jonakin päivänä jättänyt yhden lehdistä ostamatta.

Vierailija
10/24 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kinusin Miss Sixty -farkkuja.

Nyt lapsi kinuaa jotain "kruiseria", siis joku rullalauta.

Kruisaaminen on kivaa. Kannattaa ostaa lapselle, jos lapsi on varma, että oikeasti käyttää. Sillä saa liikuntaa, kehittää tasapainoa ja kehonhallintaa ja on hauskaa ajanvietettä. Itsekin kruisaan.

N29

Vierailija
11/24 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun poikani ruinaa mitään sellaista, mitä kavereilla on. No, ehkä hyvä kännykkä on sellainen. Muuten vain ruinaavat uusinta elektroniikkaa - eikä kavereillakaan sitä ole.

Vierailija
12/24 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levikset, Docksides-purjehduskengät, Burlingtonin salmiakkineule ja sukat. Kappa-huppari. Hupparia en koskaan saanut ja purjehduskengissä jouduin tyytymään halvempiin Marstrand-merkkisiin mitä sai Prismastakin. Levikset ja salmiakkivaatteet sain, äiti heltyi.

Vierailija
13/24 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggingsejä kahdeksan vuotta sitten. Olin 13 ja kaikki tytöt korvasivat housut mustilla leggareilla. Selitin äidille, että ne ovat mustat ja ihoa myötäilevät, et voi olla löytämättä.

Äiti osti minulle pitkät kalsarit, en ilmeisesti kuvaillut tarpeeksi tarkasti, että 57-vuotias ymmärtäisi :D

Vierailija
14/24 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilyhousut 90-luvun alussa arki (ei-urheilu) käyttöön. En saanut, isäni sanoi että ne eivät ole housut vaan kalsarit. Kokovartalobody (niinkuin vauvoilla:)!) haaraneppareilla, sen sain mutta muistan vanhempieni ihmettelyn.

Vierailija
15/24 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos miettii jojoa tai fidget spinneria, pokemon gohun, niin onhan nämä kapistukset paljon järkevämpiä kuin juosta auton alle puhelin kourassa jonkun vitun pidgeyn perässä.

Mikä teitä 2 ala peukuttajaa vaivaa. Oikeesti pidgey? Pokemon oli siistein juttu vuonna 2000.

Vierailija
16/24 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla kinusin laavalamppua joululahjaksi. En saanut ja hyvä niin, mihin senkin ois tunkenu myöhemmin.

Vierailija
17/24 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Dakinen repun sinisenä kun "kaikilla muilla" (no oikeasti luokan kaikilla viidellä tytöillä oli :O) Sitten tuli joku buumi, että muut vaihtoivat pinkkiin. Minä olin saanut sen sinisen 2kk sitten joten eipä vähävaraisella äidillä ollut varaa sitä ostaa uutta pinkkiä ihan vaan siksi, että kaikilla muillakin. Muistan tästä syyllistäneeni äidin lähes itkun partaalle ja jälkeenpäin on kyllä hävettänyt ja paljon...

Vierailija
18/24 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä 2 ala peukuttajaa vaivaa. Oikeesti pidgey? Pokemon oli siistein juttu vuonna 2000.

Viestissähän sanottiin että jojo on järkevämpi kuin pokemon?

Vierailija
19/24 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvulla kinusin laavalamppua joululahjaksi. En saanut ja hyvä niin, mihin senkin ois tunkenu myöhemmin.

Antanut minulle! Omani hajosi pari kuukautta sitten ja rakastin seurata niiden vihreiden limamollojen liikettä. Jotenkin mieltä rauhoittavaa. Ja taaperokin rauhoittui jopa yli tunniksi seurailemaan niitä :D

Vierailija
20/24 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin puoli vuotta sitten kalliin maastopyörän ja nyt vinkuu jopoa kun maastopyörä on "nolo". Ei todellakaan tule saamaan.