Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh mitä kohtelua sain Egyptin matkalla kun en käyttänyt huivia

Vierailija
13.06.2017 |

Joka paikassa joku limainen äijä ehdotteli ja roikkui perässä. Kuulin olevani huo*a varmaan 30 kertaa viikon aikana. Ei enää ikinä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpaan turistikusetukseen lankeamisen kruunaa paikallisen kulttuurin rappion tunnustaminen. Onneksi olkoon, olet köyhä.

Vierailija
22/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin muutama vuos sitten kourittiin Egyptissä useaan eri otteeseen (olin jotain 18v). Kerran äitini joutui oikeasti repimään miehen kädet perseestäni irti ja juostiin sitten karkuun.. Vieläkin ahdistaa edes ajatella noita tilanteita, tosin tuuria matkassa ettei pahemmin käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muakin muutama vuos sitten kourittiin Egyptissä useaan eri otteeseen (olin jotain 18v). Kerran äitini joutui oikeasti repimään miehen kädet perseestäni irti ja juostiin sitten karkuun.. Vieläkin ahdistaa edes ajatella noita tilanteita, tosin tuuria matkassa ettei pahemmin käynyt.

Tähän vielä lisäys etten edes pukeutunut paljastavasti ja käytin harteilla kevyttä huivia. Tosin eihän paljastava pukeutuminenkaan niin rajua kourimista oikeuta, mutta tuollaisessa maassa ei voisi oikein muuta odottaakaan. Harmi sinänsä, koska muutenhan se olisi ihan kiva lomakohde

Vierailija
24/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko niin, että vaaleita naisia ahdistellaan herkemmin etelässä ja tummia naisia pohjoisessa? Ainakin se näyttää selvältä, että niissä maissa ahdistelu on yleisempää, missä sukupuolijako on jyrkempi ja suhteita valvotaan tiukemmin. (Ei kai tarvitse selittää, mitä maita nämä sitten ovat.) 

Mutta tulee vain mieleen, että tuon srilankalaisen ahdistelujutun alapeukuttajat ovat ehkä sitä mieltä, että ahdistelu sinänsä on ihan ok, kunhan kohde ei ole meikäläisiä.

Vierailija
25/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin Italiassa monta kertaa ahdistelun kohteeksi.

Kyseessä koulutetut ja hyvätuloiset roomalaiset.

Vieläkin ahdistaa.

Esim. kun miesystäväni kävi suihkussa, hänen kaverinsa yritti suudella ja laittaa kättänsä kaula-aukostani sisään. Ja kaveri oli varattu itsekin. Pyristelin koko ajan eroon ja mies tuli takaisin kuin mustekala.

Huippu oli, kun paljastui, että miesyställäni olikin seurustelusuhde toisen naisen kanssa, joka oli tulossa käymään miehen vanhempien luona (joiden luona mäkin olin lomailemassa) ja musta piti päästä eroon. Miehen isä tiesi tästä kaikesta, mutta ei hämmästellyt tilannetta. Tarjoutui maksamaan mun lentoliput Suomeen ja poikansa huusi taustalla: "Et maksa tuolle mitään!"

Kun tulin Suomeen, tuon em. miehen toinenkin kaveri vonkasi mua pitkän aikaan tulemaan kylään. Blokkasin kaikki nuo äijät elämästäni.

Vierailija
26/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin ahdistaa.

Esim. kun miesystäväni kävi suihkussa, hänen kaverinsa yritti suudella ja laittaa kättänsä kaula-aukostani sisään. Ja kaveri oli varattu itsekin. Pyristelin koko ajan eroon ja mies tuli takaisin kuin mustekala.

Huippu oli, kun paljastui, että miesyställäni olikin seurustelusuhde toisen naisen kanssa, joka oli tulossa käymään miehen vanhempien luona (joiden luona mäkin olin lomailemassa) ja musta piti päästä eroon. Miehen isä tiesi tästä kaikesta, mutta ei hämmästellyt tilannetta. Tarjoutui maksamaan mun lentoliput Suomeen ja poikansa huusi taustalla: "Et maksa tuolle mitään!"

Kun tulin Suomeen, tuon em. miehen toinenkin kaveri vonkasi mua pitkän aikaan tulemaan kylään. Blokkasin kaikki nuo äijät elämästäni.

Kertoo kyllä ehkä enemmän kyseisestä perheestä ja kaveriporukasta kuin italialaisista yleisesti.

Vierailija
27/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihqu stoori:) You go girl. Edes kerran elämässäsi sinne Egyptiin ja tule sitten uudelleen valehtelemään tänne... Missään ikinä ei ainakaan mua ole kohdeltu yhtä kunnioittavasti kuin Egyptissä. Ja ei ollu huivia päässä sekuntiakaan. 

Egypti=wt-lomakohde...

Ei nyt ehkä niinkään. WT -osasto päivystää brittiläisten ja saksalaisten jalkapoallohuligaaneilta näyttävien "kollegoidensa" kanssa Turkissa (Marmaris, Antalya, Alana)  ja Espanjassa (kanariansaaret) halpaa kaljaa siemaillen.

Vierailija
28/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö Egyptiin taas pakettimatkoillakin? Olisi ihana lähteä ensi talvena Egyptiin, viime talvi oli ankea kun matkoja ei tehty.

Vierailija
29/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väittänytkään, että kaikki italialaiset miehet ahdistelee. Olen ollut onnellisesti naimisissa italialaisen miehen kanssa jo yli 10 vuotta.

Kerroin vain omasta subjektiivisesta kokemuksesta.

Mua on useasti ahdisteltu myös Suomessa.

Ei ole ikävä nuoruuden "kauneutta." Ihanan vapauttavaa olla keski-ikäinen, monen lapsen äiti.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin ahdistaa.

Kertoo kyllä ehkä enemmän kyseisestä perheestä ja kaveriporukasta kuin italialaisista yleisesti.

Vierailija
30/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä erehdyin kerran Turkkiin, enkä toiste tee samaa virhettä. Sitä saakelinmoista tyrkytystä ukkojen taholta, vaikka olin niin törkeän töykeä kuin ikinä osasin. Keskarinnäyttöä en ole koskaan ennen tehnyt, mutta turkkilaisille paskajätkille näytin jatkuvasti.

Annas kun arvaan: menit Marmarikseen, Antalyaan tai Alanyaan eli työväenluokkaisten brittien suosimiin halvahkoihin rantalomakohteisiin, joissa kurditaustaiset, yleensä heikosti kouluttautuneet, köyhistä perheistä lähtöisin olevat nuoret miehet kaupittelivat sinulle halpoja kuteita (kuten feikkejä "muotituotteita") tai tarjoilivat sinulle pitsaa rantabaarissa? Turkista se ei anna juuri minkäänlaista käsitystä maana.

Vierailija
31/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööh. Onkohan tämä rasisti-provo.

Mulla ei ole ikinä ollut huivia Egyptissä eikä Turkissa. Ei ollut yhdelläkään koko bussissa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi