Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huh mitä kohtelua sain Egyptin matkalla kun en käyttänyt huivia

Vierailija
13.06.2017 |

Joka paikassa joku limainen äijä ehdotteli ja roikkui perässä. Kuulin olevani huo*a varmaan 30 kertaa viikon aikana. Ei enää ikinä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen keksitty juttu tällä kertaa. Kiitos!

Vierailija
2/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin olit? Minä en kohdannut tuollaista kohtelua omalla Egyptin matkallani, ihmiset olivat ystävällisiä mutta eivät "liian ystävällisiä" tai halventavasti kohtelevia vaikka en huivia käyttänytkään. Ainoastaan hotellin matkamuistoputiikin myyjä oli limainen tapaus, sekin varmaan vain siksi että minulla oli shortsit jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eiväthän kaikki egyptiläisistäkään naisista käytä huivia, kohtuullisen iso määrä vielä?

Vierailija
4/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihqu stoori:) You go girl. Edes kerran elämässäsi sinne Egyptiin ja tule sitten uudelleen valehtelemään tänne... Missään ikinä ei ainakaan mua ole kohdeltu yhtä kunnioittavasti kuin Egyptissä. Ja ei ollu huivia päässä sekuntiakaan. 

Vierailija
5/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihqu stoori:) You go girl. Edes kerran elämässäsi sinne Egyptiin ja tule sitten uudelleen valehtelemään tänne... Missään ikinä ei ainakaan mua ole kohdeltu yhtä kunnioittavasti kuin Egyptissä. Ja ei ollu huivia päässä sekuntiakaan. 

Egypti=wt-lomakohde...

Vierailija
6/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin olit? Minä en kohdannut tuollaista kohtelua omalla Egyptin matkallani, ihmiset olivat ystävällisiä mutta eivät "liian ystävällisiä" tai halventavasti kohtelevia vaikka en huivia käyttänytkään. Ainoastaan hotellin matkamuistoputiikin myyjä oli limainen tapaus, sekin varmaan vain siksi että minulla oli shortsit jalassa.

En minäkään muualla paitsi Kairon torilla, vuosi 2010. Siellä päädyin lopulta peittämään hiukset kun vieraat ukot huutelivat ja yrittivät päästä hiuksia koskemaan.

Vierailija
7/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Egypti=wt-lomakohde...

Se wt-lomakohde on Ekypti.

Vierailija
8/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Turisti alueilla ei todellakaan ole tuollaista, huutelua voi toki olla tyyliin "hey pretty girl!"

Vierailija
9/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei ole ollut lomalla nin epäasiallisia miehiä kuin Egyptissä. Asia ei kyllä mitenkään liity huivinkäyttöön vaan johtuu siitä, että egyptiläiset miehet kohtelevat naisia epäkunnioittavasti ja tekevät ei-toivottuja seksuaalisia lähentely-yrityksiä. Miesten epäasiallinen käytös maannaisiaan kohtaan on tunnettu asia eikä siinä mikään huivi paina.

Vierailija
10/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Egypti=wt-lomakohde...

Ja sä päättelit että mä olin LOMALLA Egyptissä mistä?

Vierailija
11/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täti (32v. silloin) kävi Egyptissä työreissulla pari vuotta sitten. Hän on luonnostaan blondi, ei siis värjätty. Oli siis turistialueen ulkopuolella. Puoliakaan siitä hänen kokemastaan ahdistelusta en voi edes kuvata, kun mut vaan leimattaisiin ra ja ki ksi.

Vierailija
12/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään ei ole ollut lomalla nin epäasiallisia miehiä kuin Egyptissä. Asia ei kyllä mitenkään liity huivinkäyttöön vaan johtuu siitä, että egyptiläiset miehet kohtelevat naisia epäkunnioittavasti ja tekevät ei-toivottuja seksuaalisia lähentely-yrityksiä. Miesten epäasiallinen käytös maannaisiaan kohtaan on tunnettu asia eikä siinä mikään huivi paina.

Miksi tätä alapeukutettiin, lukekaa vaikka:

https://egyptianstreets.com/2015/03/05/the-moral-epidemic-of-egypt-99-o…

Vierailija
13/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kairossa vuonna 1995 ei tullut mieleenkään keekoilla vähissä tai paljastavissa vaatteissa  mutta en silti kokenut että huivia olisin tarvinnut. 

Vierailija
14/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma on erillainen. Se ei tarkoita että Suomessa pitäisi käyttäytyä kuin kehitysmaissa keskiajalla

Vierailija
15/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kommenttini poistettiin, jossa kerroin miten minua kohdeltiin Italiassa?

Vierailija
16/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vaaleat hiukset ja nuoruus ja kauneus saavat egyptiläiset miehet sekaisin.

Vierailija
17/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeuduit sitten varmaan muuten paljastavasti (perseshortsit ja tissitoppi) koska minä en ikinä Egyptissä ollessani ole käyttänyt minkäänlaista huivia vaan ihan perus shortsit ja t-paita eikä kukaan ole huudellut perään.

Vierailija
18/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kommenttini poistettiin, jossa kerroin miten minua kohdeltiin Italiassa?

Koska vain suomalaiset miehet ahdistelevat

Vierailija
19/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä erehdyin kerran Turkkiin, enkä toiste tee samaa virhettä. Sitä saakelinmoista tyrkytystä ukkojen taholta, vaikka olin niin törkeän töykeä kuin ikinä osasin. Keskarinnäyttöä en ole koskaan ennen tehnyt, mutta turkkilaisille paskajätkille näytin jatkuvasti.

Vierailija
20/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä pakko kertoa eräs tapaus Suomesta. Olin srilankalaisen kaverini kanssa terassilla, kaverillani oli pitkä musta tukka letillä. Ja eiköhän paikalliset jannut ruvenneet huutelemaan ja yksi tuli kopeloimaan sitä tukkaa. Minä suutahdin siitä, mutta kaverini vain hyssytteli. Tällaista tapahtui hänelle silloin tällöin ja hänen kokemuksensa mukaan oli parasta vain antaa olla. 

Tällä en yhtään väheksy naisten kohtaamaa häirintää Egyptissä tai missään muuallakaan. Se vain, että idiootteja on meilläkin, enkä olisi ikinä uskonut moista tapahtuvan tässä maassa, jollen olisi omin silmin nähnyt.