Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tuo Westend mum-blogin kirjoittaja ihan tosissaan, vai onko tuo huumoriblogi?

Vierailija
13.06.2017 |

En osaa päättää...

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aluksi luulin että on joku parodia-blogi (vähän kuin se "viltin alla kera teekupposen"). Mutta kai sitä tosissaan kirjoitetaan kun on kaikenmaailman yhteistyöpostauksiakin :/

Vierailija
2/35 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää se, miten se kalastelee lukijoita muista blogeista lukijoita kommentoimalla jotain ihan tyhmää suosituihin blogeihin ja linkkaamalla omaa blogiaan. On tehnyt läpinäkyviä avauksia itsestään täälläkin, ties vaikka tämäkin olisi sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti... En minä ainakaan noin hintavia tuliaisia vie kellekään, kuin tuon blogin kirjoittaja. Tosin olen vielä opiskelija, mutta silti. Kirjoittaja siis vei esimerkiksi lahjaksi 80 euron hedelmäkulhon ja pullia syntymäpäiville, joissa lahjat on kielletty! Ja kyseessä oli vain muka niin yksinkertainen lahja... Ilmeisesti kirjoittaja haluaa vain kehuskella, että heillä nyt ainakin on varaa viedä kunnon lahjoja.

Linkki tähän kirjoitukseen:

http://westendmum.fi/2017/09/22/5-x-vierasviemiset-eri-tilanteisiin/

Ajattelin blogikirjoituksen otsikon perusteella, että nyt saisin jotain realistisia vinkkejä, niin ei!

Vierailija
4/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, selvä vitsihän tuo on...

"En yleensä pidä ei-aidoista koruista, mutta tämä Swarovskin kristalleista tehty kaulakoru on aivan ihana. Sen sävy on jotenkin niin hempeän tyttömäinen, että se saa hyvälle mielelle. Swarovskilta löytyy myös paljon muuta ihanaa. Koru meni kaulaan vanhempainillan kunniaksi."

Vierailija
5/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, missä harhoissa toi bloggaaja elää, jos kirjoittaa tota blogia ihan tosissaan. Olen hämmentynyt.

Vierailija
6/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs kunnia se vanhempainilta on? :D Ihan kuin olisi joku vuosipäiväillallisen tasoinen juttu. "Koru kaulaan sen kunniaksi". Mutta westend-mammalla varmaan on vuosipäivänä Harry Winstonit kaulassa. Vanhempainilta on vain Swarovskin arvoinen juttu :)

Vierailija
7/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pystynyt lukemaan niin pitkään, että voisi päätellä onko huumoria. Alusta jo alkoi toivoa, että voi tää olisi vaan läppää :D :D Harvoin tulee noin ällöä tekstiä vastaan.

Vierailija
8/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi perheenäiti. Ootte vaan kateellisia

Vierailija
9/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä hassumpiakin blogeja lukenut ....

Vierailija
10/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti... En minä ainakaan noin hintavia tuliaisia vie kellekään, kuin tuon blogin kirjoittaja. Tosin olen vielä opiskelija, mutta silti. Kirjoittaja siis vei esimerkiksi lahjaksi 80 euron hedelmäkulhon ja pullia syntymäpäiville, joissa lahjat on kielletty! Ja kyseessä oli vain muka niin yksinkertainen lahja... Ilmeisesti kirjoittaja haluaa vain kehuskella, että heillä nyt ainakin on varaa viedä kunnon lahjoja.

Linkki tähän kirjoitukseen:

http://westendmum.fi/2017/09/22/5-x-vierasviemiset-eri-tilanteisiin/

Ajattelin blogikirjoituksen otsikon perusteella, että nyt saisin jotain realistisia vinkkejä, niin ei!

Mä vien kyllä kanssa noita "korilahjoja" ja aina jollain tietyllä teemalla (juuri uuden grillin hankkineet naapurit sai reseptikirjan, kaikkia kivoja bbq-rubseja ja essun), mutta kyllä 30-40 euroa on maksimi, vaikka rahaa olisi pistää enemmänkin. En halua että tulkitaan brassailuksi... 

Vierailija
11/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok olla varakas ja näin, mutta kyllä tuo blogisti antaa itsestään jo aika naurettavan kuvan. Taitaa olla joku uusrikas eli myöhemnin vaurastunut, kun noin on kilahtanut hattuun tuollainen näyttämisen halu. Siis miksi ihmeessä hän vie jotain lahjattomiin synttäreihin? Niinpä, koska on vain näytettävä, että varaa on ja silleen. On saatava muiden ihailua ja kadehdintaa osakseen. Harmi vaan, että tuollainen läytös aiheuttaa lähinnä vain myötähäpeää.

Vierailija
12/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on ehkä parodiaa, jossa hiukan venytetään yleisiä uskomuksia. tuolla kerrotaan että pojan vanhemmille annetaan kaikkia poikamaista, kuten sinistä vaatetta muuta vastaavaa. onhan tälläkin palstalla keskusteltu siitä että pojille annetaan sinistä ja tytöille punaista.

Vierailija
13/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan tämän nyt pakko olla sellainen satiirinen blogi? Ei kai kukaan täysjärkinen kirjoita tuollaisia? 

Vierailija
14/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, nauran täällä ihan vedet silmissä! :D

"Kuten jo aiemmin mainitsin, kannattaa kukat asettaa kimaltavaan vaasiin ja laskea hopeatarjottimen päälle, tuomaan näyttävyyttä. Myös muunlaiset sommitelmat toimivat hyvin. Tärkeää on kuitenkin muistaa asettaa erikorkuisia vaaseja lähekkäin, jotta saadaan aikaan vähän symmetriaa. Erilaiset helmiäiset, peililasit ja kristallit saavat wow-efektin aikaan."

Pahinta on, että mä en osaa oikeasti sanoa, onko toi tosissaan vai ei. Onko tämä taitavasti tehty parodiablogi vai statuksen kipeä lähiökuplassa elävä futismamma?

Vierailija
15/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ne naapuritkin meistä ajattelee.... Toivottavasti on parodiaa.

Vierailija
16/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaisin nopeasti läpi. Olen itse espoolainen kotiäiti ja luksukseen taipuvainen. Ilahduin, että jes nyt saan samanhenkistä blogilukemista ja vinkkejä.

Ja pyh! Liian kotikutoista ja liian kitchiä mun makuuni. Muuten ihan kiva blogi.

Ps. Aidon hopea tarjottimen erottaa kaukaa.

Vierailija
17/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut blogia, mutta sosiaalisessa mediassa ammattibloggaajien käyttämä kieli on todella rasittavaa. Jos nyt olette jotain jenkkiblogeja lukeneet niin kaikki on "ihanaa", "säpöä" ja "taianomaista". Kirjoitukset ovat aina sellaista imelää lässynlässynläätä, jossa korostetaan itseä ja omia tekemisiään. Varmaan tämä kirjoitustapa ja tapa pitää blogia on hiljalleen levinnyt Suomeenkin.

Vierailija
18/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok olla varakas ja näin, mutta kyllä tuo blogisti antaa itsestään jo aika naurettavan kuvan. Taitaa olla joku uusrikas eli myöhemnin vaurastunut, kun noin on kilahtanut hattuun tuollainen näyttämisen halu. Siis miksi ihmeessä hän vie jotain lahjattomiin synttäreihin? Niinpä, koska on vain näytettävä, että varaa on ja silleen. On saatava muiden ihailua ja kadehdintaa osakseen. Harmi vaan, että tuollainen läytös aiheuttaa lähinnä vain myötähäpeää.

Hän ei kylläkään ole mitenkään rikas.

Vierailija
19/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän ihan tosissaan vaaseineen ja tarjottimineen on. Mutta hymy huulessa kirjoittaa.

Vierailija
20/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuvittelisin, että on huumoriblogi, koska ei esiinny omalla nimellään ja kuvana on tuollainen outo  pöyhkeilevä kamee-korumainen profiilikuva. Ei tuollaisia profiilikuvia tosissaan bloggaavilla ole yleensä.

Blogin postausten valokuvat ja juttuaiheet ja kirjoittajan tausta (kotiäiti, varakas, kulissit kunnossa) ovat niin stereotyyppisiä kuin vain voi olla, että ne huijaavat luulemaan, että kyse on taas yhdestä geneerisestä, tosissaan kirjoitetusta blogista, mutta teksti on paikoin niin yliampuvaa, että se paljastaa valveutuneelle lukijalle kyseessä olevan kieliposkessa tehty huumoriprojekti.