Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuo Westend mum-blogin kirjoittaja ihan tosissaan, vai onko tuo huumoriblogi?

Vierailija
13.06.2017 |

En osaa päättää...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki nämä jouduin käytännön syistä pakkaamaan ah niin kauniisiin eväsrasioihin. Kukat vielä tuomaan iloa silmälle ja vieminen oli valmis!

Asettelin eväsrasiat koriin, jonka kiikutin sitten saajalle. Lahjakorin ulkonäkö ei tällä kertaa ollut henkeäsalpaava, mutta ajatus voitti ulkonäköongelmat!"

Selvää huumoria. Tuollainen rikas kotiäiti-fantasia. 

Vierailija
22/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeää on kuitenkin muistaa asettaa erikorkuisia vaaseja lähekkäin, jotta saadaan aikaan vähän symmetriaa.

Tietääkö edes, mitä symmetria tarkoittaa?

Jos blogi on parodiaa, niin on se huomattavasti paremmin toteutettua kuin se "viltin alla"-blogi.

Vierailija
24/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo fiktiolta vaikuttaa.

Tai sitten on jotain itsetunto-ongelmia prole-taustasta johtuen. Eihän tuota muuten voi ymmärtää, blogin nimeä ja muuta nousukasmaista sävyä.

Tallinnassa käy kuitenkin shoppaamassa tuliaisia. Ja kovastipa on sattunut tuliaistenviemistilanteita, vai onko hän siis ennakoivasti kuvannut blogia varten asetelmia tuliaisista jo aiemmin.

Mutta kattellaan, kuinka tarina etenee.

Vierailija
25/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän ihan tosissaan vaaseineen ja tarjottimineen on. Mutta hymy huulessa kirjoittaa.

Tunnetko siis hänet, vai mistä tiedät?

Vierailija
26/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeää on kuitenkin muistaa asettaa erikorkuisia vaaseja lähekkäin, jotta saadaan aikaan vähän symmetriaa.

Tietääkö edes, mitä symmetria tarkoittaa?

Jos blogi on parodiaa, niin on se huomattavasti paremmin toteutettua kuin se "viltin alla"-blogi.

Vierailija
27/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ihan kuin olisi meidän naapuri! Täältä Espoon Vallikalliosta :)

Vierailija
28/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työni puolesta tekemisissä m.m. Espoossa ja Kauniaisissa oikeasti asuvien ja oikeasti rikkaiden rouvien kanssa, ja voin kertoa että kukaan heistä ei esittelisi elämäänsä ja ostoksiaan netissä, kuten facebookissa, instagramissa tai blogissa. Sen verran hillittyjä matalan profiilin tyyppejä ovat.

Vierailija
29/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kehuu Stylish Mum, Nro. 1-postauksessa Burberryn ruutukuviota kommenteissa ajattomaksi ja hillityn näyttäväksi. Viittaa huumoriin paitsi postauksen otsikko myös tuo kommentti. Burberryn ruutukuviohan on tunnetusti ja silminnähtävästi kaikkea muuta kuin hillityn näyttävä. Sehän on vain chavvy. 

Vierailija
30/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, ihan kuin olisi meidän naapuri! Täältä Espoon Vallikalliosta :)

Vallikallio selittääkin tuon Burberryn ja Guessin määrän blogissa!

Vierailija
31/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva epäilys että parodiaa on.

Nuo kuvatkin näyttävät siltä kuin ne olisi otettu korsolaisen kaksion parvekkeelta. Sen tunnelman vaan aistii niistä, vaikka ympäristöä ei juuri näkyisikään.

Vierailija
32/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukaisin nopeasti läpi. Olen itse espoolainen kotiäiti ja luksukseen taipuvainen. Ilahduin, että jes nyt saan samanhenkistä blogilukemista ja vinkkejä.

Ja pyh! Liian kotikutoista ja liian kitchiä mun makuuni. Muuten ihan kiva blogi.

Ps. Aidon hopea tarjottimen erottaa kaukaa.

Olen Helsingistä enkä edes mitenkään varakas, mutta mietin samaa.

Ja oikeasti... kuka varakas ja tyylikäs rouva hankkii itselleen blingblinglippiksen? Tai överin nilkkakorun?

Vierailija
33/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kehuu Stylish Mum, Nro. 1-postauksessa Burberryn ruutukuviota kommenteissa ajattomaksi ja hillityn näyttäväksi. Viittaa huumoriin paitsi postauksen otsikko myös tuo kommentti. Burberryn ruutukuviohan on tunnetusti ja silminnähtävästi kaikkea muuta kuin hillityn näyttävä. Sehän on vain chavvy. 

Espoon Kultahammasrannikon eliittirouvilla oli itse asiassa Burberryä jo silloin kun muut suomalaiset eivät olleet vielä koko merkistä tai BB:n tunnetuksi tekemästä skottiruutukuviosta kuulleetkaan. Näin ensimmäiset kamelinbeiget ruutuhuivit Espoon ja Hgin Ullanlinnan tädeillä joskus 1980-luvun alussa kun olin ala-asteikäinen.

Burberryhän perustettiin 1856 joten ei se mikään moukkanousukkaiden uusi juttu ole tai ole ollut.

Brittien chavit käyttivät feikki-Burberryruutua. Siitäkin kohta 10 vuotta aikaa ja nykyään Briteissä harva enää käyttää chav-ilmaisua.

Vierailija
34/35 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espoon Kultahammasrannikon eliittirouvilla oli itse asiassa Burberryä jo silloin kun muut suomalaiset eivät olleet vielä koko merkistä tai BB:n tunnetuksi tekemästä skottiruutukuviosta kuulleetkaan. Näin ensimmäiset kamelinbeiget ruutuhuivit Espoon ja Hgin Ullanlinnan tädeillä joskus 1980-luvun alussa kun olin ala-asteikäinen.

Burberryhän perustettiin 1856 joten ei se mikään moukkanousukkaiden uusi juttu ole tai ole ollut.

Brittien chavit käyttivät feikki-Burberryruutua. Siitäkin kohta 10 vuotta aikaa ja nykyään Briteissä harva enää käyttää chav-ilmaisua.

Itse asiassa chavit käyttivät ihan aitoakin Burberry-ruutua. Burberryn brändi koki kovan kolauksen 1990-luvulla, kun ruutua tungettiin joka paikkaan, tuotteita valmistettiin ympäri maailmaa monessa maassa ja lukuisissa tehtaissa, ja perustuotteita sai kovinkin edullisesti. Sittemmin brändi teki ison korjausliikkeen, mutta nuo ruutukuviotuotteet ovat edelleen niitä halvimman hintapisteen tuotteita, eli niitä ei todellakaan ketkään muut kuin Guess-Michael Kors-kategorian kuluttajat osta.

Kannattaa perehtyä aiheeseen oikeasti, ennen kuin alkaa pätemään virheellisillä tiedoilla :) 

Vierailija
35/35 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tää blogi on kadonnut? Yht’äkkiä muistin, että tällainenkin on, ja aloin etsiä - mutta ei löydykään enää.