Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempieni 50v hääpäivän tarjoilut

Vierailija
13.06.2017 |

Teemme sisarusten kanssa vanhemmille yllätykseksi ruokaa jne kun on heidän hääpäivänsä. Ajateltiin lähinnä kylmiä ruokia, salaatteja jne, keitettyjä uusia perunoita lisäksi.

Kylmäsavulohi (sukulaiselta )
Graavilohi (sen teen itse)
Uudet perunat

Granaattiomena-fetasalaatti
Tuore patonki ja voi

Mitä vielä lisäksi?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntäkää nyt jo noi kinkkukiusaukset hanuriinne 😃. Parinkin tuttavaperheen juhlissa on Aina, juhlan luonteesta riippumatta, sitä kinkkukiusausta. Hienostelua en kaipaa, mutta oikeasti, teen itse arkiruuaksi paaaaljon parempaa kinkkukiusausta kuin ne sipuli-peruna-kinkkusuikale -kiusaukset! Vaikka vain tuhdimpi voileipäpöytä, mut ei please sitä kiusausta......

Vierailija
22/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätte ilmeisesti että fish rules...

Vierailija
24/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronisalaatti

Vierailija
25/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehdyt karjalanpiirakat tai pakastealtaan cocktailpiirakat + jotain täytettä niiden päälle

Vierailija
26/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä kalapöytä on perinteinen ja ihana, mutta vaatii vähän lisää runsautta ollakseen juhlava. Lohen seuraksi myös esim. siikaa tai silliä. Myös jotakin kypsää, kylmää kalaa voisi olla. 

Jotain lihaa voisi myös olla pöydässä, esim. paistia tai pieniä lihapullia. Kalalle yksi kastike (esim. yrtti-kermaaviili) ja lihalle toinen (esim. tomaatti-sipuli tai piparjuuri tms.) Jos ette syö lihaa, miten olisi kasvispyörykät tai marinoitu tofu tai sienet?

Mäti- tai katkarapuvoileivät sopisivat myös juhlapöytään. Voi tehdä pieniä, cocktail-kokoisia.

Salaatti kuulostaa ihanalta. 

Vierailija
27/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kesä, pitäis tarjoilla grilliruokaaaaaaa!!!

Vierailija
28/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiruoaksi sulatettuun suklaaseen dipattuja mansikoita. Hyviä, näyttäviä, nopeita valmistaa ja sopii kesään.

Vierailija
29/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minun vanhempani halusivat juhlia 50 v hääpäivää kahdestaan, ostettiiin heille matka haluamaansa paikkaan. Synttärit on suvun juhlia, eikö hääpäivä ole parisuhdejuttu? Eikä nykyiset 70+ v ole keskimäärin mitään vanhuksia, monet paremmassa kunnossa kuin ylipainoiset neli-viisikymppiset.

Alapeukkuja paljon tälle. Kuinka itse haluatte omat hääpäivänne viettää, kummitätien ja puolisukulaisten kanssa vai kahdestaan puolison kanssa romanttisesti? Meidän suvussa tosiaan niin vanhempani kuin meidän lasten perheissä halutaan juhlistaa ihan puolisojen kanssa, niitä sukujuhlia kun on jo luonnostaan niin paljon rippijuhlista täysiin kymmeniin. Oletteko kysyneet ap vanhemmiltasi mitä he haluavat?

Vierailija
30/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan vaan 200 grammaa makaronilaatikkoa ja raikkaita voileipiä niin on sitten sillä selvä.

Vierailija
31/32 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat toivoneet läheisimmät sukulaiset paikalle. Ja kyllä, pitävät kalasta. Tilasin juuri lämminsavusiikaa lisäksi. Savustettu kassler mustaherukkahyytelön kanssa tulee myös. Saaristolaisleipää kalojen kanssa, lisäksi tämä aiemmin mainitsemani vastaleivottu patonki. Joku tuhdimpi salaatti on vielä harkinnassa. Ehkä poropastasalaatti. Ap

Vierailija
32/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikko on juhlava ruoka vanhuksille. Ja edullinen. Jälkkäriksi joku rahka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä