Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän itsekkyys ja perus käytöstapojen puute pienissä asioissa

Vierailija
13.06.2017 |

Eli hän käyttäytyy suurimman osan ajasta kuten normaali ihminen, mutta tässä muutama esimerkki asioista jotka ovat ihmetyttäneet minua.

Kun menimme elokuviin, huomasin vasta lippujonossa että unohdin kolikkopussini kotiin ja pyysin häntä lainaamaan puuttuvan 3 euroa jonka olisi saanut elokuvan jälkeen takaisin. Ei suostunut vaan käski minun hakea rahat kotoa. Hain ne niin nopeasti kuin pystyin, mutta bussimatka kotiin ja takaisin kesti niin kauan että elokuvaa oli mennyt jo n. 30 min enkä halunnut enää häiritä muita katsojia änkeämällä sinne kesken näytöksen. Odotin aulassa ja poikaystävä oli vihainen minulle, kun myöhästyin elokuvasta.

Sitten kerran olimme hänen luonaan ja hänen äitinsä tarjoili meille jäätelöä kulhoihin. Poikaystävä katsoi mielestään isoimman näköistä annosta, mulkaisi minuun sellainen uhmakas ilme naamallaan ja osoitti sitä kulhoa "mä otan sitten muuten ton"

Kun tein meille popcorneja niin hän "läpsäisi" käteni pois kupilta, antoi käteeni n. 10 popcornia ja veti itse loppu pussin naamaan.

Hänen isovanhempansa ovat aika uskonnollisia ihmisiä ja söimme illallista yhdessä. Hän tiuskaisi minulle mm. "anna se helvetin pippuri" ja tuntui jotenkin nauttivan kun hänen mumminsa oikein säpsähti. Minulle ei tulisi mieleenkään käyttäytyä niin omien isovanhempien (tai tietysti kenenkään muunkaan) seurassa.

Kuulostan nyt varmaan joltain ahneelta porsaalta kun nämä melkein kaikki esimerkit ovat ruokaan viittaavia :D mutta ymmärtänette pointin. Hän on 17-vuotias, voiko tuo käytös mennä enää ohitse? (olen itse 15 jos jotakuta kiinnostaa)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pippuria illallisruokaan - oikeastiko?

Ja kuka nykyisin ostaa leffalipun teatterissa?

Ainakin niissä teattereissa, joissa käyn kassoille on aina pitkä jono, ja automaatille, josta lipun voi lunastaa, ei jonota juuri kukaan. Että vissiin monet ostaa lipun teatterista (ja tyytyy eturivin reunapaikkoihin).

Vierailija
22/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on 15 eikä ikinä käyttäytyisi noin. Eikä puhuisi noin. Ei mene nuoruuden piikkiin vaan p****maisen luonteen.

Tuo elokuvafarssi minuakin epäilyttää, kenelle tytölle menisi läpi noin idiootti ratkaisu että lähtee bussilla hakemaan kolmea euroa ja vielä myöhästyy ja silti odottaa. Eikä poikkiskaan odota. Eihän tuossa koko kuviossa ollut järjen häivää. Olisi vaikka oltu menemättä jos rahaa ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hukkaa nuoruuttasi enempää tuollaisen tyypin kanssa. Toki niitä virheitä täytyy nuorena tehdä, mutta olet varmaan tässä jo huomannutkin tehneesi ja nyt on aika toimia. Tuollainen tyyppi vielä todennäköisesti haukkuu sut kaikille, kun olet jättänyt sen. Eli kannattaa valmistautua henkisesti siihenkin...

Vierailija
24/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ikähän tätä selittää, mutta kunnioituksen puute kumppania kohtaan ei ole hyväksyttävää missään iässä.

Vierailija
25/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikaystävä on tuollaisissa asioissa itsekäs ja huonosti käyttäytyvä, hän on sellainen kaikissa muissakin (lue: seksi) asioissa.

Kun ikää tulee lisää, hän taatusti ostaa karkkia ja herkkua vain itselleen ja mäyssää niitä omien lastensa silmien edessä eikä anna hippustakaan heille. Saati osta heille vaatteita, leluja tai pelejä eikä kuljeta harrastuksiin eikä maksa heidän lomamatkakulujaan jne. jne.

Paska teini on (useimmiten) paska aikuinen. Teini voi kyllä paiskoa ovia ja vittuilla vanhemmilleen, mutta jos tuota tekee seurustelukumppanille ja vanhuksille, siitä pitäisi ymmärtää vaihtaa maisemaa melkoisen vikkelään.

Vierailija
26/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli hän käyttäytyy suurimman osan ajasta kuten normaali ihminen, mutta tässä muutama esimerkki asioista jotka ovat ihmetyttäneet minua.

Kun menimme elokuviin, huomasin vasta lippujonossa että unohdin kolikkopussini kotiin ja pyysin häntä lainaamaan puuttuvan 3 euroa jonka olisi saanut elokuvan jälkeen takaisin. Ei suostunut vaan käski minun hakea rahat kotoa. Hain ne niin nopeasti kuin pystyin, mutta bussimatka kotiin ja takaisin kesti niin kauan että elokuvaa oli mennyt jo n. 30 min enkä halunnut enää häiritä muita katsojia änkeämällä sinne kesken näytöksen. Odotin aulassa ja poikaystävä oli vihainen minulle, kun myöhästyin elokuvasta.

Sitten kerran olimme hänen luonaan ja hänen äitinsä tarjoili meille jäätelöä kulhoihin. Poikaystävä katsoi mielestään isoimman näköistä annosta, mulkaisi minuun sellainen uhmakas ilme naamallaan ja osoitti sitä kulhoa "mä otan sitten muuten ton"

Kun tein meille popcorneja niin hän "läpsäisi" käteni pois kupilta, antoi käteeni n. 10 popcornia ja veti itse loppu pussin naamaan.

Hänen isovanhempansa ovat aika uskonnollisia ihmisiä ja söimme illallista yhdessä. Hän tiuskaisi minulle mm. "anna se helvetin pippuri" ja tuntui jotenkin nauttivan kun hänen mumminsa oikein säpsähti. Minulle ei tulisi mieleenkään käyttäytyä niin omien isovanhempien (tai tietysti kenenkään muunkaan) seurassa.

Kuulostan nyt varmaan joltain ahneelta porsaalta kun nämä melkein kaikki esimerkit ovat ruokaan viittaavia :D mutta ymmärtänette pointin. Hän on 17-vuotias, voiko tuo käytös mennä enää ohitse? (olen itse 15 jos jotakuta kiinnostaa)

Ei mene ohi.Juokse ja lujaa, poikkis ei  sovellu seukkakumppaniksi.

Vierailija
27/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomattomia tarinoita jengin pihiydestä.

On kyllä ahneita ihmisiä tullut poistettua kaveripiiristä, juuri näitä ketkä juhlissa juo pelkkää boolia ja lähtiessään omien juomien mukaan menee pari ylimääräistä.

Varastaa kaverilta pari euroa??

Siis täh????

Vierailija
28/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pippuria illallisruokaan - oikeastiko?

Ja kuka nykyisin ostaa leffalipun teatterissa?

En ymmärrä tätä kommenttia. Miksei illallisruokaan voisi laittaa pippuria? Ja miten niin kuka ostaa leffalipun teatterissa? Missä sitten? Vai ilman lippuako sinä sinne näytökseen livahdat, sitäkö tarkoitit?

Vierailija
29/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jotkut naikkikset häiriköivät työaikana miesasiakkaita; he maksavat palkkasi, eivätkä kyyläämisestäsi, häirinnästäsi.

Perussosiaalisuus uupuu jo ennen "elokuvia" monelta naikkikselta.

Sitä jopa yritetään antaa pakkeja ja jopa jättää miesasiakas; tosin nuo häirinnät johtavat esim. toimitusjohtajan yhteydenottoon.

Vierailija
30/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te mammat kyllä aikamoisia ku teinejäkin kiusaatte, yhtään sen parempia kuin tuon aloittajan poikaystäväkään :/

Vierailija
31/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna tehdä moista. En ymmärrä naisia jotka jää vaan piipittään, kun joku tekee noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi