Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän itsekkyys ja perus käytöstapojen puute pienissä asioissa

Vierailija
13.06.2017 |

Eli hän käyttäytyy suurimman osan ajasta kuten normaali ihminen, mutta tässä muutama esimerkki asioista jotka ovat ihmetyttäneet minua.

Kun menimme elokuviin, huomasin vasta lippujonossa että unohdin kolikkopussini kotiin ja pyysin häntä lainaamaan puuttuvan 3 euroa jonka olisi saanut elokuvan jälkeen takaisin. Ei suostunut vaan käski minun hakea rahat kotoa. Hain ne niin nopeasti kuin pystyin, mutta bussimatka kotiin ja takaisin kesti niin kauan että elokuvaa oli mennyt jo n. 30 min enkä halunnut enää häiritä muita katsojia änkeämällä sinne kesken näytöksen. Odotin aulassa ja poikaystävä oli vihainen minulle, kun myöhästyin elokuvasta.

Sitten kerran olimme hänen luonaan ja hänen äitinsä tarjoili meille jäätelöä kulhoihin. Poikaystävä katsoi mielestään isoimman näköistä annosta, mulkaisi minuun sellainen uhmakas ilme naamallaan ja osoitti sitä kulhoa "mä otan sitten muuten ton"

Kun tein meille popcorneja niin hän "läpsäisi" käteni pois kupilta, antoi käteeni n. 10 popcornia ja veti itse loppu pussin naamaan.

Hänen isovanhempansa ovat aika uskonnollisia ihmisiä ja söimme illallista yhdessä. Hän tiuskaisi minulle mm. "anna se helvetin pippuri" ja tuntui jotenkin nauttivan kun hänen mumminsa oikein säpsähti. Minulle ei tulisi mieleenkään käyttäytyä niin omien isovanhempien (tai tietysti kenenkään muunkaan) seurassa.

Kuulostan nyt varmaan joltain ahneelta porsaalta kun nämä melkein kaikki esimerkit ovat ruokaan viittaavia :D mutta ymmärtänette pointin. Hän on 17-vuotias, voiko tuo käytös mennä enää ohitse? (olen itse 15 jos jotakuta kiinnostaa)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus...

Vierailija
2/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette lapsia. Kasvatte molemmat vielä paljon, jolloin ajatukset tavat sun muut muuttuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuva tuosta "Mä otan sitten muuten ton" kommentista, ihan kuin joku 5v lapsi naama mutrulla ja kädet puuskassa :DDD

Vierailija
4/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä mutta ei välttämättä. Tunnen paljon samalla lailla käyttäytyviä aikuisia miehiä (myös naisia toki). Itsekäs ja lapsellinen (lapsi onkin, mutta kaikki lapset / nuoret eivät ole noin moukkia - kuten et varmaan sinäkään kun tällaisen aloituksen teit) tyyppi. En jäisi katselemaan, meressä riittää kaloja. Löydät takuulla mukavan herrasmiehen rinnallesi :)

T. N27

Vierailija
5/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä palstahan on paras paikka näille provoille. Olet 15v ja aloitat tarinasi sanalla eli. Ihanko oikeasti?

Vierailija
6/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ikä vaikuttaa, mutta ap, jos et pidä tuosta, niin älä jää katsomaan sitä. Mielestäni tuo pippuri-kommentti muiden kuullen oli jo sellaista halveksuntaa, että siinä olisi pitänyt reagoida jo heti.

Vierailija
7/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mihinkään ohitse mene. Jätkä on itsekäs, eikä se peruspiirre mihinkään muutu. Vaihda yksilöä, äläkä ole tuollainen kynnysmatto!

Vierailija
8/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas vitsikäs aloitus. Mistä ihmiset oikein keksivät näitä juttujansa? Vähän liikaa meni kyllä mielikuvituksen puolelle, ei kai kukaan tuollaista kauaa katselis, ei edes  porvoolainen 15 v.

Vierailija
9/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa, mistä saatan uskoa, että ap on 15v?

Hän lähti bussilla hakemaan kolmea euroa ja palasi takaisin. Mitä!? Noin toimii joko keksitty hahmo tai teini. Aikuinen nainen olisi kävellyt lippujonosta ulos ja omaan elämään ja unohtanut moisen itsekkään itaruuden.

Vierailija
10/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetinoinen pelle, tuo sinun poikaystäväsi.

Vierailija
11/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippuria illallisruokaan - oikeastiko?

Ja kuka nykyisin ostaa leffalipun teatterissa?

Vierailija
12/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva poikkis. Siinä on kehittymässä sellainen jännämiehen ja narsistin korskean sovinistinen mix. Onneksi ap olet sopeutuvainen, päätellen odottelustasi leffateatterissa. Sun elämästäsi tämän ylläripoitsun kanssa tulee eittämättä hyvin mielenkiintoista. Onnea oikein paljon!

Vierailija
13/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Läpsäisi käteni pois KUPILTA ja veti itse naamaansa lopun PUSSIN!. (Pop Corn Scene). Hähää, kiinni jäit.

Vierailija
14/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Läpsäisi käteni pois KUPILTA ja veti itse naamaansa lopun PUSSIN!. (Pop Corn Scene). Hähää, kiinni jäit.

Ei nyt ehkä niinkään. Ap teki PUSSILLSEEN mikropoppareita, jotka kaatoi KUPPIIN jaettavaksi. Näin poikkis pystyi sekä läppäämään ap:n pois KUPILTA että syömään PUSSILLISEN.

Mun tulkintani tapahtuneesta :-D

Vierailija
15/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei jatkoon. Vaikka tarina ei taida olla totta. Jo tuo elokuvafarssi epäilytti.

No, olin suhteessa miehen kanssa ja ikää tällä puolet lisää tuohon. Oli aina pa. Oltiin baarissa ja psyysin hakemaan drinkit ja annoin 20 e. Sujuvasti yritti työntää loput rahat itselleen ja pyysin ne itselleni.

Olimme ruokaostoksilla ja haki sixpackin lonkeroa. Oli hänen vuoro maksaa ostokset. Kuinka ollakaan, huomasi kassalla lompakon olevan kotona. Käskin viemään lonkerot pois ja maksoin itse. Lähtiessä kauppaan ei ollut mitään puhetta lonkeron ostosta ja en itse edes juo sitä koskaan.

Jos harvoin oli rahaa ja maksoi jotain, muisti mainita siitä usein.

Kerran oli ostanut viiniä ja pyysin siitä vähän ,niin ei antanut. Oli hänen maksamaansa.

Siipeili aikansa kanssani ja laitoin menemään.

Vierailija
16/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa lapsellinen ja myöhäis"uhmaikäinen" poika. En katsoisi hetkeäkään.

Vierailija
17/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on totta niin jssap

Vierailija
18/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se heti. Vaikka pojastakehkeytyisi seuraavien 10 vuoden aikana mitä hurmaavin pro-feministi-mies, niin miksi ihmeessä kärsisit tuollaisesta käytöksestä tässä väliaikana?

Vierailija
19/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olet vasta 15- sinun ei todellakaan tarvitse jäädä tuollaisen tyttöystäväksi! Muista itsekunnioitus

äläkä alistu tuollaiseen.

Vierailija
20/31 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta niin älä ainakaan tee lapsia ko henkilölle. Todennäköisesti hoidat ne yksin ja jätkän menot ja tarpeet menee kaiken edelle. Sutä ei montaa vuotta jaksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän