Säälittävintä mitä olet tehnyt rahapulassa?
Kommentit (26)
Kävelin 17km 12-vuotiaana tätini luokse syömään.
Pyysin mieheltä rahaa lainaan. Oli noloa pyytää ja vielä nolompaa kun mies kieltäytyi. Meillä siis omat rahat.
Lainasin muutaman euron lapsen possusta. Palautin tietenkin rahan heti takaisin kun sain tilin.
Vierailija kirjoitti:
Olin gloryholella "kesätöissä".
jaa missä
Otin 200€ pikavipin.
Maksoin sen kyllä kahdessa viikossa pois, mutta silti... :( en ole kellekään kertonut, joten kiitos, että sain purkaa.
Hain toimeentulotukea. En saanut. Talous 11 markkaa plussan puolella ja selvisin.
Multa kuluu viikossa paljon enemmän aikaa toimeentulotukiasioiden selvittelyyn kuin työnhakuun. Siitä tt-selvittelystä kun pääsee paremmalle tuntipalkalle.
Ostin halvinta grillimakkaraa ja "lainasin"vanhemmiltani lisukkeet eli ketsuppia, sinappia ja perunoita. Keskellä yötä tietty. Asuttiin samassa kaupungissa vielä enkä kehdannut mainita että olin rahapulassa.
Olin töissä seksilinjalla. Siis puhelinseksiä. Tienasi aika hyvin.
Myin nettikirppikseltä isältäni joululahjaksi saadun design -lampun
Menin ravintolaan ja terassille uusien tuttavuuksien kanssa enka syonyt tai joonut mitaan. Eipa tullut kutsujakaan sen jalkeen...
varastin wc-paperia julkisista vessoista - no ei ollut kuin n. 3 kk jakso
Vierailija kirjoitti:
Kävelin 17km 12-vuotiaana tätini luokse syömään.
Voi kauheeta ;_;
Mulla oli 2 kuukauden vuokrat rästissä. Yksiön omistaja kyseli kolmannen kuukauden vuokran perään. Lyhyesti sanottuna maksoin vuokrat sängyssä sen kuukauden aikana. Ei se hyvältä tuntunut, mutta omistaja oli kiva leskimies, ei siitä mulla pahoja traumoja jäänyt, niin mä ainakin luulin silloin. Mutta neljännessä kuussa sillä oli toinen mies kylässä, vähän nuorempi kaveri. Mun olisi pitänyt antaa niille molemmille kimpassa "molempiin päihin", niinkuin ne sano. Silloin juoksin pois ja tuntui tosi pahalta. Asuin vielä kuukauden maksamatta, omistajakaan ei kysellyt. Sitten muutin pois. Inhottaa vieläkin. Tästä on aikaa jo 14 vuotta, aika säälittävä olin silloin.
Pöllin kirjastosta kirjan, kun ei ollut varaa ostaa...
söin muurahaisia ruuaksi