Miten saatte hiukset laitettua niinä aamuina kun et pese hiuksia?
Kun pesen hiukset, föönaan, laitan muotovasatoa, ilmakirahtimella föönaan loppuun ja lakkaa päälle, hiukset on hyvin.
Seuraavana aamuna yritän oikoa ilmakihartimella ja aineilla hiukset hyvin, mutta viimeistään iltapäivällä pyörteet ottaa vallan ja takaraivolle aukeaa jakaus.
En jaksaisi joka aamu pestä hiuksia, vaan pakko jos haluan olla huoliteltu =(
Kommentit (44)
Minä pesen hiukset kerran viikossa, olen aina näin tehnyt, Olen kuivaihoinen, eikä päänahkani rasvotu.
Pesun jälkeen hiukset on hankala saada asettumaan ja kampausten teko onnistuu itselläni parhaiten lähempänä seuraavaa pesua. Pesen hiukseni palashampoolla, jätän hoitoaineen hiuksiin koko saunan ajaksi n kaksi tuntia. Kuivaus pyyhkeeseen kiedottuna ja harjaus vasta liki kuivana. Laitan muotovaahtoa ja annan kuivaa löyhällä nutturalla. Seuraavana päivänä mahdollisen kiharruksen jälkeen suihkin vähän suolasuihetta, lakkaa en käytä koskaan.
Sellaista aamua ei yksinkertaisesti ole ikinä. Herään aina vähintään 2 tuntia ennen lähtöä, jotta ehdin suihkuun, pestä hiukset ja kuivata ne.
Mulla on aika paljon hiuksia ja vielä loivasti luonnonkiharat. Juuri pestyinä ne on painajaiset, ei saa edes ponnarille siististi. Pesen noin viikon välein ja siinä 4-5 päivän kohdilla ne on parhaimmillaan, melko suorat eikä kuitenkaan vielä latteat.