Miten saatte hiukset laitettua niinä aamuina kun et pese hiuksia?
Kun pesen hiukset, föönaan, laitan muotovasatoa, ilmakirahtimella föönaan loppuun ja lakkaa päälle, hiukset on hyvin.
Seuraavana aamuna yritän oikoa ilmakihartimella ja aineilla hiukset hyvin, mutta viimeistään iltapäivällä pyörteet ottaa vallan ja takaraivolle aukeaa jakaus.
En jaksaisi joka aamu pestä hiuksia, vaan pakko jos haluan olla huoliteltu =(
Kommentit (44)
Harjaan hiukset ja laitan letille tai löysälle nutturalle. Siinä se.
Pakko pestä aamulla tai ei voi mennä ulos edes, tosi ohuet pitkät hiukset, röllipeikko jos en pese. Eli pesu, ovat kuivat noin 5 minuutissa, ponnarille ja menoksi.
M41
Ap kokeile vihreää savea hiuspohjan talinerityksen vähentämiseen.
http://eilistapaistoa.blogspot.fi/2014/03/savihoito-hiuksille-ja-hiuspo…
Tai sitten rhasoul-savea. Sitäkin saa luontaistuotekaupoista.
Sitten aloita pestä hiuksia hyvin miedolla shampoolla vain maksimi 3 kertaa viikossa. Lopeta yletön föönääminen ja muu aineiden töpöttäminen hiuksiin. Koita parantaa hiustesi kuntoa niin niissä ei ole niin paljon laittamista.
Ja opettele laittamaan hiukset oikein. Vaikea neuvoa kun et kertonut miten pitkät, mikä laatu ja minkälaisen kampauksen haluat.
Vierailija kirjoitti:
Pesen hiukset jokatoinen ilta. Laitan hiuksiin jätettävää hoitoainetta (spray) ja harjaan läpi. Menen kosteilla hiuksilla nukkumaan ja aamulla ovat kuivat. Harjaan ja laitan ponnarille/Letille tai rennolle nutturalle. Aikaa menee noin 5 min. Hiukseni ovatkin todella paksut ja pitkät, kampaajaksi aina ihmettelee miten hyvässä kunnossa on. Juuri sen takia kun en käsittele niitä jatkuvasti kuivaamalla ja eri tuotteilla. Juhliin tai jonnekkin fiininpään paikkaan pesen ennen lähtöä ja föönaan, ai että on upeat. Kasvaisi vyötärölle saakka jos antaisin mutta en hieman yli 30v enää viitsi ihan niin pitkiä pitää. Puoleen selkään on ja vaaleat. Tyven vaalennan kampaajalla noin 2 kk välein.
Ikääntymisen hyvä puoli on siinä, ettei tarvitse enää miettiä, mitä muut ajattelevat :) Minä olin lyhyttukkainen ja välillä lääkityksen takia kalju ikävuosina 25-32. Sen jälkeen olen kasvatellut, koska voin :)
7, nyt 38 v.
Harjaan ja laitan ranskanletin / ponnarin / jonkinlaisen nutturasykerön. Kuten kaikkina muinakin aamuina riippumatta siitä onko hiukset pesty vai ei.
En todellakaan jaksaisi pelleillä muotoilutuotteiden ja rautojen kans, ei mulla ole aikaa eikä kiinnostusta. Vielä ei ole töistä sen takia pois potkittu :D
Ap tekee hiuksilleen liikaa. Miten kukaan voi tehdä noin paljon? Anna niiden olla, niin ne ovat paremmin.
Kuivasampoota ja nuttura. kireellä tottakai. T. Ope
Hirveä määrä tököttejä ja käsittelyä. Ei ihme, etteivät hiukset voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä määrä tököttejä ja käsittelyä. Ei ihme, etteivät hiukset voi hyvin.
Olen siis itse aiheuttanut takaraivon pyörteen, ok...
Ap.
En pese hiuksia ikinä aamuisin vaan joka kolmas ilta. Suoristan / kiharran hiukset n. kerran viikossa, muina päivinä laitan ponnarille, letille tai vain kampaan takuttomaksi.
Ap, KUKAAN ei huomaa mitään takaraivon pyörrettä hiuksissasi. Vähennä hiusten käsittelyä ja pese harvemmin.
Mulla on kanssa takaraivossa ilkeä pyörre. Rupesin laittamaan yöksi hiukset nutturalle pehmeällä hiuslenkillä. Laitan lenkin hiuksiin niin että vedän pyörteen kohdan suoraksi ja hiuslenkki kiinni just siitä pyörteen alapuolelta. Ei ole ollut ongelmaa pyörteen kanssa enää.
En tajua miksi joillekin on kauhea ongelma pestä hiukset joka päivä, jos ne kerran rasvoittuvat. Monista kyllä huomaa että eivät pese, kun tukka näyttää likaiselta. Ihan sama sinänsä, mutta siinä on turha väittää että pesukertojen vähentäminen auttaisi kaikilla rasvoittumiseen..
En mitenkään. Pesen joka aamu hiukseni. Minulla on tosi paksu ja pitkä tukka. Kerran en herännyt herätyskelloon ja jouduin menemään töihin ilman etten pessyt hiuksia. Ihan helvetillinen hiuspäivä oli se.
Inhoan myös saunassa käyntiä illalla kun pitäisi se tukka pestä ilalla. Vaikka pesisin illalla, niin se on tosi huono koko seukki päivän jos en ole aamulla pessyt. Hyh
Laitan peruukin päähän, sillä olen täysin karvaton.
N 30
Laitan hoitosuihketta latvoihin, harjaan tangle teezerillä ja laitan lakkaa, done!
Mulla on kans järkyttävä pyörre takaraivolla, tahtoo tulla puhtaisiinkin hiuksiin. Tukka näyttää varsinkin likaisena takaapäin siltä kuin seisoisin tuulikoneen edessä takaperin. Hiukseni yltää solisluiden alapuolelle, eli saan ne kiinni nutturalle/ponnarille tms. Silti joskus ponnarillakin pyörrekohta taipuu itsekseen "auki".
Tyvikohotysrauta ja Osis-merkkinen hiuspuuteri auttavat jonkin verran.
Pesen hiukset iltaisin, en edes laita kiinni yöksi. Hiuksissa on aamulla laineita ja kiharaa ilmankosteudesta ja nukkumisen levottomuudesta riippuen. Harjaan ja lähden töihin.