Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin lahjoittaa rahaa jollekkin perheelle

Vierailija
12.06.2017 |

Ei yksinasuville.. Tilanne on se että max. 8000 e sitä kipeästi tarvitsevalle perheelle. t: E.M

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö rahaton opiskelija joka on tarpeeksi fiksu ettei hanki lapsia jos on oikeasti köyhä ? Olen yrittänyt saada töitä koulun oheksi mutta eipä niitä ole löytynyt.

Voitko kertoa lisää? Vaikutat luotettavalta.t.E.M

Vierailija
22/38 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna meille. Mies ja minä sekä miehellä kaksi lasta. Ollaan pienituloisia mutta elareita maksellaan minimiä enemmän, eli ei voida ostaa lapsille mitään meidän luokse tai viedä lapsia mihinkään maksulliseen juttuun. Syödään makaronia ja kökötetään kotona. 500€ auttaisi jo paljon, saataisiin lapsille omat sängyt ja voitaisiin käydä vaikka Lintsillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita huomenna lastensuojeluun ja kysy tuntisko ne mahdollisesti yhtään sellaista perhettä jossa rahat loppu....

Työttömät, hometaloja ostelleet, pitkäaikaissairaat jne.

Oliko tämä vitsi.😁

Vierailija
24/38 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu, olen vähävarainen, onneksi kissoille saa ruokaa, töitä yritän saada mutta eipä kukaan tunnu tahtovan... olisiko täällä ketään joka tahtoisi antaa töitä rovaniemellä?

Vierailija
25/38 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsivain kirjoitti:

Ja juu, olen vähävarainen, onneksi kissoille saa ruokaa, töitä yritän saada mutta eipä kukaan tunnu tahtovan... olisiko täällä ketään joka tahtoisi antaa töitä rovaniemellä?

Tule joulupukiksi?korvatunturille

Vierailija
26/38 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yh lasten kanssa, teineillä yhdet vaatteet, minulla ei varaa edes syödä. Olen päihteetön, huolissani lapsistani ja epätoivoisen köyhä. En tiedä mitä tehdä ☹️

Vierailija
27/38 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kelpaisi mielellään.

Olen ollut vuosikaudet matalapalkka-alalla töissä ja nyt selkä on niin rikki ettei töitä voi tehdä. Vakuutusyhtiöt tappelevat mahdollisista työkyvyttömyysrahoista.

Mies matalapalkka-alalla myös. Lapsia 4.

Saadaan kaikki ihan välttämätön hankittua mutta harrastuksiin tai muuhun ylimääräiseen ei ole rahaa.

Vierailija
28/38 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yh lasten kanssa, teineillä yhdet vaatteet, minulla ei varaa edes syödä. Olen päihteetön, huolissani lapsistani ja epätoivoisen köyhä. En tiedä mitä tehdä ☹️

Miksi olet päihteetön

Vierailija
29/38 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita huomenna lastensuojeluun ja kysy tuntisko ne mahdollisesti yhtään sellaista perhettä jossa rahat loppu....

Työttömät, hometaloja ostelleet, pitkäaikaissairaat jne.

Oliko tämä vitsi.😁

En tiedä. Naurattiko?

Vierailija
30/38 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu et täs on koira haudattuna...

Vierailija
31/38 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurakunta, ruokajonot, fb-ryhmät, kirjastot, kirppikset jne. Päihteettömyys ehdottoman fiksua ja järkevää. Kelan laskurilla näet paljonko saat toimeentulotukea. Teinit vois tehdä jotain pikkuhommia, hoitaa pihoja, lemmikkejä, lapsia, myydä mansikoita tms. 

Ahdistukseen voi hakea jutteluapua. Terveyskeskus, seurakunnat yms. Osallista teinejä. Oppivat kantamaan kortensa kekoon.

Pää kylmänä kesän helteissä:)

Vierailija
32/38 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitsivain kirjoitti:

Nainen ei kyllä taida käydä joulupukiksi...

Vierailija
33/38 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsivain kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitsivain kirjoitti:

transupukki?

Vierailija
34/38 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitsivain kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitsivain kirjoitti:

transupukki?

En ole kyllä yhtään vitsituulella, tahdon töitä joihin voisin ihan oikeasti päästä.

Vierailija
35/38 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole totta. Joku joka oikeasti haluaisi auttaa tekisi sen muuta kautta ja lahjoittaisi mainitsemansa summan useammalle ihan jo lahjaveron takia. Eikä kirjoittaisi sanaa jollekin kahdella k-kirjaimella kuten ap:n otsikossa lukee.

Vierailija
36/38 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Vieläkö tämä tarjous voimassa?

Vierailija
37/38 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ihmiset oikeesti usko tähän......

0/5

Vierailija
38/38 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme perhe Laihialta johon kuuluu minä minun vaimo ja 6 lasta. Nuorimmainen on 2 vuotta ja vanhin 16 vuotta. Asumme omakotitalossa ja meidän sähkölasku on 230 euroa kuussa ja kolmas lapsemme Annaliina sairastaa keskittymiskykyvaikeuksia aiheuttaavaa sairauttaa. Olemme lisäksi saanut 2 häätö varoitusta kun koiramme mitä meillä on 5 kappaleetta haukkuvat aina välistä. Olemme puun ja sisällön välissä koska koemme miten meitä vainotaan.

T. Anneliina

Minäkin olen laihialainen ja voi että pistää vihaksi tällaiset ruikuttajat :((

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi