Haluaisin lahjoittaa rahaa jollekkin perheelle
Ei yksinasuville.. Tilanne on se että max. 8000 e sitä kipeästi tarvitsevalle perheelle. t: E.M
Kommentit (38)
Anna meille. Mies ja minä sekä miehellä kaksi lasta. Ollaan pienituloisia mutta elareita maksellaan minimiä enemmän, eli ei voida ostaa lapsille mitään meidän luokse tai viedä lapsia mihinkään maksulliseen juttuun. Syödään makaronia ja kökötetään kotona. 500€ auttaisi jo paljon, saataisiin lapsille omat sängyt ja voitaisiin käydä vaikka Lintsillä.
Vierailija kirjoitti:
Soita huomenna lastensuojeluun ja kysy tuntisko ne mahdollisesti yhtään sellaista perhettä jossa rahat loppu....
Työttömät, hometaloja ostelleet, pitkäaikaissairaat jne.
Oliko tämä vitsi.😁
Ja juu, olen vähävarainen, onneksi kissoille saa ruokaa, töitä yritän saada mutta eipä kukaan tunnu tahtovan... olisiko täällä ketään joka tahtoisi antaa töitä rovaniemellä?
Meitsivain kirjoitti:
Ja juu, olen vähävarainen, onneksi kissoille saa ruokaa, töitä yritän saada mutta eipä kukaan tunnu tahtovan... olisiko täällä ketään joka tahtoisi antaa töitä rovaniemellä?
Tule joulupukiksi?korvatunturille
Täällä yh lasten kanssa, teineillä yhdet vaatteet, minulla ei varaa edes syödä. Olen päihteetön, huolissani lapsistani ja epätoivoisen köyhä. En tiedä mitä tehdä ☹️
Meille kelpaisi mielellään.
Olen ollut vuosikaudet matalapalkka-alalla töissä ja nyt selkä on niin rikki ettei töitä voi tehdä. Vakuutusyhtiöt tappelevat mahdollisista työkyvyttömyysrahoista.
Mies matalapalkka-alalla myös. Lapsia 4.
Saadaan kaikki ihan välttämätön hankittua mutta harrastuksiin tai muuhun ylimääräiseen ei ole rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yh lasten kanssa, teineillä yhdet vaatteet, minulla ei varaa edes syödä. Olen päihteetön, huolissani lapsistani ja epätoivoisen köyhä. En tiedä mitä tehdä ☹️
Miksi olet päihteetön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita huomenna lastensuojeluun ja kysy tuntisko ne mahdollisesti yhtään sellaista perhettä jossa rahat loppu....
Työttömät, hometaloja ostelleet, pitkäaikaissairaat jne.
Oliko tämä vitsi.😁
En tiedä. Naurattiko?
Jotenkin tuntuu et täs on koira haudattuna...
Vierailija kirjoitti:
Seurakunta, ruokajonot, fb-ryhmät, kirjastot, kirppikset jne. Päihteettömyys ehdottoman fiksua ja järkevää. Kelan laskurilla näet paljonko saat toimeentulotukea. Teinit vois tehdä jotain pikkuhommia, hoitaa pihoja, lemmikkejä, lapsia, myydä mansikoita tms.
Ahdistukseen voi hakea jutteluapua. Terveyskeskus, seurakunnat yms. Osallista teinejä. Oppivat kantamaan kortensa kekoon.
Pää kylmänä kesän helteissä:)
Vierailija kirjoitti:
Meitsivain kirjoitti:
Nainen ei kyllä taida käydä joulupukiksi...
Meitsivain kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitsivain kirjoitti:
transupukki?
Vierailija kirjoitti:
Meitsivain kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitsivain kirjoitti:
transupukki?
En ole kyllä yhtään vitsituulella, tahdon töitä joihin voisin ihan oikeasti päästä.
Ei tämä ole totta. Joku joka oikeasti haluaisi auttaa tekisi sen muuta kautta ja lahjoittaisi mainitsemansa summan useammalle ihan jo lahjaveron takia. Eikä kirjoittaisi sanaa jollekin kahdella k-kirjaimella kuten ap:n otsikossa lukee.
Hei
Vieläkö tämä tarjous voimassa?
Ei kai ihmiset oikeesti usko tähän......
0/5
Vierailija kirjoitti:
Olemme perhe Laihialta johon kuuluu minä minun vaimo ja 6 lasta. Nuorimmainen on 2 vuotta ja vanhin 16 vuotta. Asumme omakotitalossa ja meidän sähkölasku on 230 euroa kuussa ja kolmas lapsemme Annaliina sairastaa keskittymiskykyvaikeuksia aiheuttaavaa sairauttaa. Olemme lisäksi saanut 2 häätö varoitusta kun koiramme mitä meillä on 5 kappaleetta haukkuvat aina välistä. Olemme puun ja sisällön välissä koska koemme miten meitä vainotaan.
T. Anneliina
Minäkin olen laihialainen ja voi että pistää vihaksi tällaiset ruikuttajat :((
Voitko kertoa lisää? Vaikutat luotettavalta.t.E.M