Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihmiselle olla haittaa siitä, jos hänestä ei löydy Google-haulla mitään tietoja?

Vierailija
12.06.2017 |

Esim. LinkedIn-profiilia, tietoja aiemmista työpaikoista, koulutuksista, yms?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä keksinyt ensimmäistäkään haittaa.

N45

Vierailija
2/8 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, olen pyrkinyt pitämään tietoni pois netistä ja pyrin siihen jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa? Mitä haittaa, määrittele nyt ensin se.

Miksi siitä voisi olla haittaa, en ymmärrä. 

Minusta ei löydy mitään ja en ole huomannut mitään haittaa missään. Käyn töissä, vakituinen paikka samalla työnantajalla ollut 15 vuotta, on asunto, kesämökki, auto, mies, harrastuksia, ystäviä.

Minkä ikäinen ap olet? Elämää on ollut ennen google-hakujakin. Talous pyöri, ihmiset kävi töissä, vaihtoi työpaikkoja, matkusteli jopa ulkomaille, tekivät töitä sielläkin, perustettiin yrityksiä ja menestyviä bisneksiä, usko pois.

Vierailija
4/8 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. vakavan rikoksen uhrin ei ole kovinkaan viisasta näkyä missään hakutuloksissa tai somessa muutenkaan omalla nimellään. T. Kokemusta on

Vierailija
5/8 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai exän vainoaman henkilön

Tai ihmisen jonka mielestä sen elämä ei kuulu kelle tahansa uteliaalle entiselle naapurille, koulukiusaajalle tms.

Vierailija
6/8 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai exän vainoaman henkilön

Tai ihmisen jonka mielestä sen elämä ei kuulu kelle tahansa uteliaalle entiselle naapurille, koulukiusaajalle tms.

Tämänkaltaisesta asiasta kyse.

T. Ap

Vierailija
7/8 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta löytyy tietoja Googlella, mutta onneksi sattuu olemaan 2 täysikaimaa, joista molemmista löytyy 100 tietoa minun yhtä vastaan, joten hakijan täytyy nähdä hiukan vaivaa kaivaakseen minut esille. Mitä vähemmän löytyy, sen parempi.

Vierailija
8/8 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko radiokeskustelu vai lehtijuttu, mutta siinä joku asiantuntija kertoi, että sellaiset ihmiset, joilla ei ole mitään sometilejä tai heistä ei löydy mitään googlettamalla ovat usein psykopaatteja ja esim. treffeille ei kannata lähteä eikä palkata töihin. Tämä kyllä koski jotain tiettyä ikäryhmää, lähinnä niitä jotka ovat eläneet tätä someaikaa jo nuorena. Useampi vuosi sitten tätä juttua luin/kuulin, enkä silloin kuulunut potentiaalisiin psykopaatteihin. Olen nyt 40 v.

Musta itsestä ei löydy mitään tietoja netistä, eikä mulla ole mitään sometilejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan