Uusi yritys. Miksi minun olen lihava ja ahdistaa kesä-keskustelu poistettiin?
Ongelma on, että olen paksu eivätkä mitkään kesävaatteet näytä hyvältä :( Ahdistaa pukea paljon vaatetta ylle kesähelteillä, mutta pikkuvaatteissakaan ei kehtaa olla, kun on niin pulska. Reidet hinkkaa inhottavasti yhteen, niin hameet ja shortsitkaan eivät käy.
Miten muut pullukat ovat ratkaisseet ongelman?
Kommentit (12)
Koska sulla oli vuosi aikaa laihtua edelliskesästä etkä tehnyt mitään.Miksi?
Mä olen myös lihava, mutt amulla ei ole mitään noista ongelmista. Ostan sopivan kokoisia vaatteita ja ne näyttää ihan kohtuullisen hyvältä. On myös ihan mukavia päällä. Käytän kesäisin paljon trikoomekkoja ja viskoosikangasmekkoja. Jos tietää joutuvansa kävelemään useampia kilometrejä niin että reidet hinkkautuu, kannattaa laittaa lahkeelliset alushousut. Niitä on myynnissä ja ne on tosi mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen myös lihava, mutt amulla ei ole mitään noista ongelmista. Ostan sopivan kokoisia vaatteita ja ne näyttää ihan kohtuullisen hyvältä. On myös ihan mukavia päällä. Käytän kesäisin paljon trikoomekkoja ja viskoosikangasmekkoja. Jos tietää joutuvansa kävelemään useampia kilometrejä niin että reidet hinkkautuu, kannattaa laittaa lahkeelliset alushousut. Niitä on myynnissä ja ne on tosi mukavia.
Sulla ei taida olla kovin paljoa ylipainoa jos koet näyttäväsi hyvältä kesävaatteissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei taida olla kovin paljoa ylipainoa jos koet näyttäväsi hyvältä kesävaatteissa?
Kaikille kesävaatteet ei tarkoita napapaitoja tai vilkkusortseja.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen näitä minäkin! Olen itse normaalipainoinen mutta reitevä ja reidet kyllä hinkkautuu toisiaan vasten kesällä inhottavasti muuten. Opiskeluaikoina leikkasin vanhoista sukkiksista kesäksi hameen alle laitettavaksi kun ei ollut varaa ostaa. Pidemmän hameen alle sopii mainiosti.
Olen normaalipainoinen, mutta reisiongelma on täälläkin! Suosittelen laittamaan reisiin deodoranttia (se auttaa hetkeksi) ja lisäksi olen käyttäny ns. laastaripuikkoa. Se on läpinäkyvää ainetta, joka tekee ihoon kalvon. Se on ainakin itsellä estänyt hiertymät, jotka ovat taattuja joka ikinen kestä - ja todella kipeitä!
Kesäiseen hikoiluun ja hinkkaukseen voi kokeilla talkkia.
Minäkin ihmettelen, miksi keskustelu poistui?
Höpsistä, kyllä isommallekin löytyy kivoja kesävaatteita. Itse käytän paljon mekkoja, ovat viileitä ja mukavia, alla bambuiset lahkeelliset alushousut.
Puuvillaiset "pyöräilyhousut" hameiden alle. Voi kumarrellakin vähän vapaammin :D Mulla on myös kaikissa paidoissa ja mekoissa joko vähän pienemmät tai tee-paitahihat. Mekot on istuvia ja polveen asti, tai sitten teepaita-kaapuja
Yksi juttu mikä mua pulleroissa häiritsee, on liian pienet vaatteet. Ostakaa nyt hyvät ihmiset sopivia. Teepaitojenkin olisi hyvä istua tisseistä ja hartioista, kannattaa hankkia väljää mallia niin ei tarvitse selkä- tai vatsamakkaroitaan esitellä.
Ja ne housut. Jos on maharasvaa, niin reilusti vaan mammahousut mahan yli, tulee siloisempi lantio, eikä tarvi nostella. Paljon paremman näköistä kuin jenkkakahvat tai maharöllykkä.
Reilusti vaan isoja kokoja, itse olen 169/89 ja ostan ihan suosiolla 44-48 ja XXXL kokoja. Ei haittaa, mitä siinä lapussa lukee, kunhan istuu ja peittää nätisti.
Niin ja selkä suoraksi, ryhti kuntoon!
Nyt hymy huulille ja nenä pystyyn! Katso niitä muita pullukoita, jotka ovat rohkeasti sitä, mitä ovat muiden mielipiteistä piittaamatta ja pue yllesi sitä, mitä haluat.
Itse suosin lyhythihaiset tunikoita tai polvipituisia hameita/mekkoja ja polviin asti ulottuvia polvihousuja tai hameen kanssa lyhyitä leggingsejä. Saa vaikka Nansolta tai Cittarista puuvillaisia, urheiluliikkeistä muita materiaaleja, sielläkin on pluskokoja.
Sama. Makkarat vaan pursuu topeissa ja hameissa. Aattelin että kesä olis hyvä aika laihduttaa, ei oo stressiä niin ei tuu samalla lailla syötyä herkkuja.