Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri kokoa 36 on muka "lihava", koska ei reisivakoa - eihän se edes liity painoon vaan jalkojen rakenteeseen

Vierailija
12.06.2017 |

Että kuulemma on nyt sitten kamala läski ja tarvii laihduttaa, koska ei ole reisivakoa ja rannallekaan ei voi mennä. Hohhoh. Eihän se, ettei vakoa ole, tarkoita että olisi lihava tai että jos vako on, että olisi hoikka. Jos on ns. pihtikinttuinen, vakoa ei ole hoikallakaan ja taas ns. länkisäärisellä se on vaikka olisi paksureitinenkin. Rannalla taas on vaikka millaista ihmistä ja ketään kiinnosta jonkun reisivaot. Ja kuka aikuinen ihminen tällaisia edes miettii.

Miten jotkut ihmiset edes vaivautuvat vahtaamaan itseään jonkun kulloisenkin typerän ulkonäköhypetyksen vuoksi ja sitten mäyrytään, kuinka ei nyt olla "kauniita". Itsetunto olisi paljon parempi saavutus kuin reisivako.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 75kg ja 173cm ja on reisivako :D

Vierailija
2/14 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 75kg ja 173cm ja on reisivako :D

Joo, ehkä silloin kun sukat on metrin päässä toisistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin kokoa 36 ja hiukan liian lihava, ei henkilön vaatekoko itsessään kerro kaikkea vaan henkilön pituus ja ruumiinrakenne vaikuttavat myös. Mutta siinä olet oikeassa että hoikkakin voi olla reisivaoton, riippuen siitä minkälainen lantionrakenne ja rasvanjakautuminen hänellä on. Itselläni ei ole ollut ikinä reisivakoa, ei edes 45 kiloisena vaatekoossa 32.

Vierailija
4/14 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunnosta juurikin on pulaa noissa reisivakokyttäyksissä. Jos itsetunto on hyvä, ei vertaile itseään muihin tai häpeile itseään, vaikka olisi sitten kuinka "ei-kauneusihanteiden" mukainen. Hyväitsetuntoinen kokee olevansa hyvä sellaisenaan, ns. vikoineenkin. Huonoitsetuntoinen taas ei koskaan vaikka kuinka olisi kumihuulta,  ripsijatketta ja reisivakoa.

Vierailija
5/14 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hoikkana oli kyllä ihan kunnon reisivako ja vihasin sitä. Nyt normaalipainon ylärajoilla reidet hinkkaavat yhteen ja vihaan sitä. 

Vierailija
6/14 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto ei riipu ulkonäöstä, todella hyvännäköisellä ihmisellä voi olla huono itsetunto ja suorastaan rumiluksella taas hyvä.

Vierailija
7/14 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minäkin kokoa 36 ja hiukan liian lihava, ei henkilön vaatekoko itsessään kerro kaikkea vaan henkilön pituus ja ruumiinrakenne vaikuttavat myös. Mutta siinä olet oikeassa että hoikkakin voi olla reisivaoton, riippuen siitä minkälainen lantionrakenne ja rasvanjakautuminen hänellä on. Itselläni ei ole ollut ikinä reisivakoa, ei edes 45 kiloisena vaatekoossa 32.

Jos olet liian lihava 36-kokoisena, sinun on oltava todella lyhyt. Muuten ei mahdollista.

Vierailija
8/14 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos reidet toisiinsa hankaa, pitää laihdutuskuurille alkaa.

Vierailija
9/14 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 163cm ja 55kg. Olen aina ennen ollut noin 50kg ja ihan hirveä läski olo nyt, vaikka mahdun edelleen 34 kokoon. Ymmärrän siis kaveriasi.

Vierailija
10/14 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, reisien välissä oli rutkasti tilaa laihana alipainoisena (39 kiloisena), jolloin vaatekokonikin oli 32/34. Nyt läskinä 49 kiloisena ja kokoa 38 käyttävänä reidet on tiukasti yhdessä.

Terveisin lyhyt suomalainen nainen

Vierailija
11/14 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet liian lihava 36-kokoisena, sinun on oltava todella lyhyt. Muuten ei mahdollista.

Olen 157cm pitkä ja painoa tällä hetkellä 60 kg ja painoindeksilaskurinkin mukaan lievästi ylipainoinen. Lyhyyteni ja pienen luuston vuoksi todellakin näytän ylipainoiselle näillä kiloilla, vaikka vaatekoko onkin "vain" 36.

Vierailija
12/14 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mitat 162cm ja 62-63kg. Vaatekoko 38-40 ja silti on reisivako. Johtuu varmaan leveästä lantiosta.

Vierailija
13/14 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskimuhkurat ovat hiljalleen alkaneet yhdistää reisiäni. T. 165 cm 64 kg, 38/40

Vierailija
14/14 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 173 cm ja painan 63 kg.. koko taitaa olla (36)38/pieni M... minulla on myös reisivako. Olen muutenkin mallia luiseva, joka varmaan vaikuttaa reisivaon olemassa oloon. Jos painoni tippuu 2 kg tästä niin rintarangan luut nousevat näkyviin.. ei ole erityisen imartelevan näköinen.

En ole muuten koskaan osannut pitää tuota reisivakoa isona kauneus meriittinä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi