Mulla on vatsa koko ajan löysällä, mutta ei kipeä.
Mistä se voi johtua? Tänään esim en ole syönyt vielä mitään, juonut vain kahvia kupillisen ja olen nyt käynyt kakalla jo 3 tai 4 kertaa. Tätä on jatkunut jo jonkin aikaa. Alkuun en edes niin kiinnittänyt siihen huomiota. En ymmärrä.
Kommentit (11)
Voi johtua lähes mistä tahansa tai siis ei mistä tahansa, mutta syitä voi olla kymmeniä.
Syöt liikaa sokeria tai rasvaa, kilpirauhasen liikatoiminta, raa'at marjat jne.
Olen toki miettinytkun, mutta sepä se kun nytkään en oo syönyt. Eikö ne allergia-oireet kuitenkin tuu muutama tunti syömisten jälkeen?
Voi olla, että pitäisi keventää sitten ruokavaliota.. en oo ajatellut sen olevan ongelma, kun olen alipainoinen. En ihan hirveästi katso mitä syön. Joka päivä kuitenkin toinen ateria on salaatti.
Mulla alkoi tuo kun muutin uuteen asuntoon. Varmaan vesijohtovedessä on jotain minun suolistoani ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkoi tuo kun muutin uuteen asuntoon. Varmaan vesijohtovedessä on jotain minun suolistoani ärsyttävää.
Kokeile 1-2 vkoa olla lähdeveden varassa ja katso, mitä tapahtuu.
Siis ripulia vai? Kauanko on kestänyt? Ensin kai tutkitaan keliakia jne vasta-aineet ja jos ne ok, niin sitten tähystetään, ettei ole mitään tulehduksellista paksusuolessa.
Vierailija kirjoitti:
Siis ripulia vai? Kauanko on kestänyt? Ensin kai tutkitaan keliakia jne vasta-aineet ja jos ne ok, niin sitten tähystetään, ettei ole mitään tulehduksellista paksusuolessa.
Mulla ei ainkaan ole lääkäreitä kiinnostanut tippaakaan, vaikka 4 vuotta olen valittanut, että ulostan löysää monta kertaa päivässä ja se lopulta johti siihen, että ravinteet eivät myöskään imeydy kunnolla. Olen nyt yrittänyt itse hoitaa itseäni kuntoon ilman lääkärien apua.
No shit Sherlock, musta kahvi tyhjään vatsaan!
Mä olen jo vuosia juonut aamuisin pelkkää kahvia. Että tuskin johtuu siitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen toki miettinytkun, mutta sepä se kun nytkään en oo syönyt. Eikö ne allergia-oireet kuitenkin tuu muutama tunti syömisten jälkeen?
Voi olla, että pitäisi keventää sitten ruokavaliota.. en oo ajatellut sen olevan ongelma, kun olen alipainoinen. En ihan hirveästi katso mitä syön. Joka päivä kuitenkin toinen ateria on salaatti.
Eikö olisi sitten syytä vähän katsoa, mitä syö.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sinun ottaa vähän selvää ruuansulatuksesta?
Huono ruokavalio ei ole = ylipaino
Mieti syömisiäsi. Ei tarvitse tänne kertoa, kunhan pohdit itseksesi. Syömisistähän toi johtuu.