Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on vatsa koko ajan löysällä, mutta ei kipeä.

Vierailija
12.06.2017 |

Mistä se voi johtua? Tänään esim en ole syönyt vielä mitään, juonut vain kahvia kupillisen ja olen nyt käynyt kakalla jo 3 tai 4 kertaa. Tätä on jatkunut jo jonkin aikaa. Alkuun en edes niin kiinnittänyt siihen huomiota. En ymmärrä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti syömisiäsi. Ei tarvitse tänne kertoa, kunhan pohdit itseksesi. Syömisistähän toi johtuu.

Vierailija
2/11 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua lähes mistä tahansa tai siis ei mistä tahansa, mutta syitä voi olla kymmeniä.

Syöt liikaa sokeria tai rasvaa, kilpirauhasen liikatoiminta, raa'at marjat jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki miettinytkun, mutta sepä se kun nytkään en oo syönyt. Eikö ne allergia-oireet kuitenkin tuu muutama tunti syömisten jälkeen?

Voi olla, että pitäisi keventää sitten ruokavaliota.. en oo ajatellut sen olevan ongelma, kun olen alipainoinen. En ihan hirveästi katso mitä syön. Joka päivä kuitenkin toinen ateria on salaatti.

Vierailija
4/11 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi tuo kun muutin uuteen asuntoon. Varmaan vesijohtovedessä on jotain minun suolistoani ärsyttävää.

Vierailija
5/11 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi tuo kun muutin uuteen asuntoon. Varmaan vesijohtovedessä on jotain minun suolistoani ärsyttävää.

Kokeile 1-2 vkoa olla lähdeveden varassa ja katso, mitä tapahtuu. 

Vierailija
6/11 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ripulia vai? Kauanko on kestänyt? Ensin kai tutkitaan keliakia jne vasta-aineet ja jos ne ok, niin sitten tähystetään, ettei ole mitään tulehduksellista paksusuolessa.

Vierailija
7/11 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ripulia vai? Kauanko on kestänyt? Ensin kai tutkitaan keliakia jne vasta-aineet ja jos ne ok, niin sitten tähystetään, ettei ole mitään tulehduksellista paksusuolessa.

Mulla ei ainkaan ole lääkäreitä kiinnostanut tippaakaan, vaikka 4 vuotta olen valittanut, että ulostan löysää monta kertaa päivässä ja se lopulta johti siihen, että ravinteet eivät myöskään imeydy kunnolla. Olen nyt yrittänyt itse hoitaa itseäni kuntoon ilman lääkärien apua. 

Vierailija
8/11 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No shit Sherlock, musta kahvi tyhjään vatsaan!

Vierailija
9/11 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo vuosia juonut aamuisin pelkkää kahvia. Että tuskin johtuu siitä.

Vierailija
10/11 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toki miettinytkun, mutta sepä se kun nytkään en oo syönyt. Eikö ne allergia-oireet kuitenkin tuu muutama tunti syömisten jälkeen?

Voi olla, että pitäisi keventää sitten ruokavaliota.. en oo ajatellut sen olevan ongelma, kun olen alipainoinen. En ihan hirveästi katso mitä syön. Joka päivä kuitenkin toinen ateria on salaatti.

Eikö olisi sitten syytä vähän katsoa, mitä syö.

Vierailija
11/11 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sinun ottaa vähän selvää ruuansulatuksesta? 

Huono ruokavalio ei ole = ylipaino

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme