Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko loukkaavaa anoppia kohtaan kun sanoin

Vierailija
12.06.2017 |

Kahvipöydässä miehelle että ota minusta ja vauvastakin kuva vielä kun olen nuori?

Minusta ja lapsista ei ole paljon kuvia. Kuvia otettiin kahvipöydässä jolloin pyysin miestä ottamaan kuvia minusta ja lapsistakin.

Pikkulapsiaika on niin nopeasti ohi ja kohta ikäni alkaakin jo nelosella eikä kolmosella. Olisi kiva saada muistoja tästäkin ajasta.

Anoppi tuhahti vihaisesti vieressä, enkä tajunnut että tämä voisi loukata, en minä tarkoittanut että vanhempana ei ole enään kuvauksellinen tai missään nimessä loukata. Oliko paha?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se anoppi sanoi mitä?

Vierailija
2/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on kummallista, jos tuosta loukkaantuu, eihän tuossa nyt ollut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen nuori...vihainen tuhahdus. 

Vierailija
4/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta mielensäpahoittava anoppi. Älä lotkauta korvaasikaan.

Vierailija
5/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi loukkaantua tuollaisesta, tai tietty voi, mutta on silloin ihan hassu:D

Vierailija
6/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se minusta on vähän lapsellista kääntää huomio itseensä. Ja luulisi miehe  älytä ottaa kuvia kaikista läsnäolijoista pyytämättäkin.

Vierailija
7/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anoppi loukkaantunut, kunhan tuhahti tuolle "nuorelle". Kuten itsekin tiedät, mies on käynyt siellä äidillään jonkun sellaisenkin kanssa, jolla ikä alkaa 2:lla.

Vierailija
8/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhahti jotain "noh noh nyt hiljaa"

Ap

Vierailija
9/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöh, tiukkapipo jos tollasesta loukkaantuu :D itsekin pyrin ottamaan paljon kuvia, vielä kun on nuori ja kuvauksellinen! Voi sitten vanhana ja ryppyisenä muistella kuinka hehkeä olin.

Vierailija
10/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhahti ehkä koska olet omasta mielestäsi vielä nuori? Jos ikäsi alkaa kohta nelosella niin et ole nuoribja ehkö anopistasi yämä laudahduksesi oli siksi hassu?

Kuka muutenkaan sanoo, että ota minusta kyva nyt kun olen vielä nuori?

Vierailija
11/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilovittuiletko useinkin?

Vierailija
12/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se minusta on vähän lapsellista kääntää huomio itseensä. Ja luulisi miehe  älytä ottaa kuvia kaikista läsnäolijoista pyytämättäkin.

Ei ollut tarkoitus kääntää huomioo minuun, mies otti kuvia vain lapsista jolloin pyysin että ottaisi kuvan minusta ja lapsesta joka istui vieressäni.

Mies ei tajua ikinä ottaa kuvia minusta, paitsi silloin jos näytän jotenkin typerältä.

Kaikki valokuvamme on hänestä, lapsista ja koirista. Olen myös sanonut että ottaa kuvia appivanhemmista lasten kanssa...

Ap

Vierailija
13/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhahti jotain "noh noh nyt hiljaa"

Ap

Vähän kun sinullekin tulee ikää lisää ymmärrät, että me vähän vanhemmat käytämme tuota ihan huumorimielessä, kun tulee iästä puhe.

Vierailija
14/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut tarkoitus kääntää huomioo minuun, mies otti kuvia vain lapsista jolloin pyysin että ottaisi kuvan minusta ja lapsesta joka istui vieressäni.

Mies ei tajua ikinä ottaa kuvia minusta, paitsi silloin jos näytän jotenkin typerältä.

Kaikki valokuvamme on hänestä, lapsista ja koirista. Olen myös sanonut että ottaa kuvia appivanhemmista lasten kanssa...

Ap

Miksi vaan voinut pyytää ottamaan kuvaa sinusta ja lapsesta? 

Vierailija
15/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyyntöön piti vetää joku kun lause?

Vierailija
16/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhahti ehkä koska olet omasta mielestäsi vielä nuori? Jos ikäsi alkaa kohta nelosella niin et ole nuoribja ehkö anopistasi yämä laudahduksesi oli siksi hassu?

Kuka muutenkaan sanoo, että ota minusta kyva nyt kun olen vielä nuori?

Kyllä kolmekymppinen on mielestäni vielä nuori, mutta nyt kun ikä ei ala enään kakkosella sitä on tajunnut että nuoruus ei ole ikuista ja kasvoissa on muutoksia.

Ehkä sitten sanoin hassusti, mutta tarkoitin sitä että tämä elämäntilanne kun lapset on vielä pieniä ja itse on vielä lähempänä nuorta kuin keski-ikäistä kestää vain katoavan hetken josta tahtoisin muiston.

Kuvat lapsista on tietenkin kivoja, mutta on myös kiva katsella kuvia joissa itsekkin on nuorena äitinä lapsensa kanssa.ap

Vierailija
17/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täytyy ruveta olemaan tarkkana ettei puhu mitään ylimääräistä anopin kuullen. Ap

Vierailija
18/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ap ikäisenä vähän ihmetyttää iällä uhrautuminen varsikin vanhempien ihmisten seurassa.

Vierailija
19/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täytyy ruveta olemaan tarkkana ettei puhu mitään ylimääräistä anopin kuullen. Ap

Eikö se kuulu ihan peruskäytöstapoihin vähän  miettiä mitä sieltä suustaan päästää? Ja muutenkin lapsellista tuollainen pahimman marttyyrin rooliin sitten jeesuksen asettuminen kun lapsi kasvaa ja tulee vähän ikää lisää ihan kuin se olisi maailman loppu olla nelikymppinen.

Vierailija
20/27 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että anoppi tuhahti ihan muusta kuin lauseestasi.

Esimerkiksi siitä, että toivoi kaikkien antautuvan yhdessäoloon kahvipöydässä.  Ja keskittyvän jutusteluun ja yhteishenkeen.

Anoppi on sukupolvea, jolloin valokuvia ei otettu joka käänteessä ja nykyinen vehtaaminen kuvien ottamisten, muokkaamisten ja lähettämisten kanssa voi tuntua tosi ärsyttävältä. Ja itsekeskeiseltäkin.

Lisäksi se kuvaamiseen keskittyminen -vaikka kestäisi vain pari minuuttia- katkaisee helposti tunnelman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän