nasonexista
eli oletteko käyttäny raskauden aikana nasonexia.mulle on määrätty sitä ennen raskautta estämään jatkuvia poskiontelontulehduksia.nyt on röörit tukossa taas ja pakkausselosteessa lukee et keskustelkaa lääkärin kanssa käytöstä raskauden aikana.pitää soittaa varmaan sinne lääkäriin,mutta kertokaa mitä teille on sanottu.kitooos!
Kommentit (4)
koko raskauden ajan. Monelta läkäriltä kysytty - on OK.
äitimiia rv 30+4
Mulle kans annettiin lupa käyttää allergisiin oireisiin nasonekiä ja lomudal-silmätippoja. Mutta empä niitä olekkaan tarvinnut raskauden aikana. Allergiat ovat hävinneet johonkin :)
Lilli81 30+5
Oli edellisessä raskaudessa kuten tässäkin, se vaikuttaa todellakin aivan paikallisesti. Minulla oli ärhäkkä flunssa josta poskiontelot meni aivan tukkoon ja jotakin sinne oli saatava helpotusta omatoimisen suolaliuoksella huuhtelun lisäksi. On kyllä auttanut hyvin.
hyvää odotusta!
tuuli72 & rumpali rv18+6
Sain lääkäriltä luvan käyttää kyseistä nenäsumutetta yli 2 kuukautta jatkuneen nuhan ja nenän tukkoisuuden takia rv 22+ lähtien. Olen käyttänyt koko loppuraskauden ajan 1 suihke molempiin sieraimiin aamuisin, en kuitenkaan ihan joka aamu oo muistanut. Nyt menossa rv 37+0 ja käytän edelleen joka toinen päivä. Vaikka lääke onkin kortisoni niin määrä on hyvin vähäinen ja paikallisesti käytettynä ei juurikaan pääse verenkiertoon. Suihkeen ansiosta saan yöt hyvin nukuttua eikä tarvitse jatkuvasti niistää nenää ja olo on paljon reippaampi.