Naapuri valmistaa joka ikinen päivä jotain ruokaa mikä haisee hielle
Kommentit (22)
Mun nenässä kannabis haisee hielle. Ei tosin ole ruoka.
Mun mielestä jauheliha haisee ihan järkyttävän pistävälle hielle :DD :X
Mun mielestä jeera haisee hieltä. Kysy siltä tykkääkö käyttää tuota maustetta.
Sama mutta täällä niitä on kaksi. Tarvitseeko edes sanoa että ei ole haju suomalaisesta perinneruuasta lähtöisin ja yleensä tämä kruunataan vielä jollakin suitsukkeen(?) hajulla
Valkosipuli on mun nenään aina haissu hieltä :P
Kinkkupizza - siinä on just se terävä hikikainaloaromi. Oletteko huomanneet miltä suklaa näyttää?
Joidenkin virustautien jälkiseurauksena saattaa tulla häiriöitä hajuaistin toimintaan.
Kaupasta ostetut valmisruoat mielestäni haisevat hielle, tai ainakin muistuttavat hien hajua.
Siivosin joskus rappua missä perhe, joka oli tullut Intiasta Suomeen teki aina intialaista ruokaa ja koko rappukäytävä haisi hielle.
Mun mielestä jeera haisee hieltä. Kysy siltä tykkääkö käyttää tuota maustetta.
Jo vain, jeera eli juustokumina tuoksahtaa "jostain päin maailmaa lähtöisin olevan" miehen kainalolle. Mutta on kyllä hyvä mauste kärystä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Tästä taitaa olla kyse, etenkin jos joka päivä dunkkaa.
Anteeksi. Paistan, keitän, poltan aina _kaiken_ pohjaan ;_;
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä taitaa olla kyse, etenkin jos joka päivä dunkkaa.
Kukinta-aika
Sipuli on mielestäni aina haissut hielle. Googlaamalla on selvinnyt, että en ole ainoa ja tässäkin ketjussa joku mainitsi sen. Monesti mainittu jeerakin lienee vaihtoehto.
No mikä sitten on väkevän pistävä yrtin haju? Aamupostia jakaessa yksi rappukäytävä oli hirveä paikka hajun takia, ja yhden oven ohitin aina hengittämättä.
Testikkelikeitto.