Mies kolisteli taas
Jotta minä ja lapsikin heräämme kun hän lähtee töihin.
Kommentit (30)
No eikö se nyt ole parempi että teillä on edes vähän yhteistä aikaa. Jos kerran mies on iltamyöhään asti töissä niin etkö sinä voi aamulla nousta samaan aikaan miehen kanssa niin näette toisianne edes aamuisin. Miksi sun pitää nukkua aamulla pitkään? Voithan nukkua päiväunet kun eihän sulla mitään muutakaan tekemistä päivissäsi ole paitsi av:lla valittaminen. Mitä poikasi (se nuorempi) tekee nyt kesälomalla?
Vierailija kirjoitti:
No eikö se nyt ole parempi että teillä on edes vähän yhteistä aikaa. Jos kerran mies on iltamyöhään asti töissä niin etkö sinä voi aamulla nousta samaan aikaan miehen kanssa niin näette toisianne edes aamuisin. Miksi sun pitää nukkua aamulla pitkään? Voithan nukkua päiväunet kun eihän sulla mitään muutakaan tekemistä päivissäsi ole paitsi av:lla valittaminen. Mitä poikasi (se nuorempi) tekee nyt kesälomalla?
Näkee se mua muutenkin. Ihan normaaleja juttuja, oli leirillä,leikkii kavereiden kanssa,käydään huvipuistossa,uimassa yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä miestä vituttaa, kun akka on jo vuosikaudet viettänyt aikaansa aaveella valittamassa. Mihinkään muuhunhan siitä ei olekaan.
Paitsi että olen paljon rahoittanut meidän perhettä.
Tätä sä jaksat aina korostaa. Että sä olet oikein rahoittanut teidän perheen elämää (niillä mummon perintörahoilla).
Tietenkin olet. Niin tekee jokainen perheellinen. Rahoittaa oman perheensä elämää.
Vai tosissasiko ajattelet, että perheen elättäminen olisi yksin sun miehesi tehtävä?
Niin? Mikset sitten voi herätä aamulla? Herään mäkin miehen herätyskelloon aina, tai viimeistään torkutukseen. So?
Haluaisiko kolistelija kuitenkin sut mukaan lomalle? Vai meinaako viettää lomansa ihan keskenään?
Joskus oli naisystävä, joka valitti myös vastaavasta asiasta (ei lapsia tms). Lähetin nukkumaan omaan kotiinsa, ja ilmoitin ettei tarvitse enää tulla valittamaan. Asia ratkesi sillä.
Täytyy myöntää että jos makoilisin itse kotona, en kehtaisi valittaa siitä kun toisen töihin lähdöstä kuuluu ääntä...
Paitsi että olen paljon rahoittanut meidän perhettä.