Jos teiniaikojesi päiväkirjasi sisällöt julkaistaisiin yhtäkkiä someen, etkä saisi sitä poistettua, mitä tekisit?
Mikä olisi ensimmäinen reaktio ja mitä tekisit? Itse varmaan vaihtaisin nimeni, hankkisin peruukin ja isot aurinkolasit ja muuttaisin Uuteen-Seelantiin. (Se on matkallisesti kauimmaisin kolkka täältä laskettuna)
Luojan kiitos ei ollut somea kun olin teini.
Kommentit (26)
No mä olen tekemisissä yhden teiniaikaisen kaverin kanssa, joka tietää kyllä kaiken ilman, että lukee päiväkirjaani.
Muut voisivat sitten päivitellä niitä juttuja keskenään ja mä jatkaisin elämääni autuaan tietämättömänä kaikesta, koska en ole somessa.
Marssisin asianajajan pakeille ja haastaisin julkaisijan oikeuteen ja vaatisin miljoonakorvaukset. Ja sitten harkitsisin nimen vaihtoa ;-)
Minä luin ne läpi yhtenä päivänä, ja mietin, että olenpa ollut selkeä ja analyyttinen jo silloin, teräviä havaintoja. Ja muutaman kerran tuli oivallus, että ai niin, noinhan se menikin, olin jo unohtanut.
Omasta puolestani en loukkaantuisi, mutta kyllä siinä leviäisi muutaman muunkin yksityisasiat., se ei olisi kivaa.
Karkaisin maasta ennenkuin kukaan löytäisi minua koska joutuisin suljetulle osastolle pakkohoitoon päiväkirjojeni perusteella :D
En pitänyt päiväkirjaa teininä joten ei mitään hätää.
Laittaisin perään linkin alaston suomi tililleni jossa lettuni on levällään. Ei kukaan muistaisi enää päiväkirjojani.