Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävän mielestä oli "hauska läppä" tiputtaa kipsini alle elävä hämähäkki

Vierailija
12.06.2017 |

En pelkää niitä tai mitään mutta iski kyllä jo pieni paniikki kun se sätki ja kutitti siellä (jalassa) Yritin pelastaa raasua virkkuukoukun avulla mutta se änki itseään vaan alemmas ja liiskaantui lopulta jalan ja kipsin väliin.

Nyt olen sitten tonkinut hämähäkin jäännöksiä kipsin alta ja niitä löytyi vielä nyt aamulla lisää. Voiko tästä seurata joku tulehdus tms?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pakko sohia sitä hämähäkkiä virkkuukoukulla?! Olisit antanut vaan olla niin se olisi tullut sieltä itse pois. Nyt se hämäri on hengiltä, surku luontokappaleita.

Vierailija
2/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ankeaa lukea tämmöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkkinä vielä ankeampaa lukea tällaista.

Vierailija
4/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkis joka rääkkää eläimiä.. ei jatkoon. Kenkää.

Vierailija
5/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te näitä kultakimpaleita oikein löydätte?

Vierailija
6/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkkuukoukku oli huono idea, olisitpa keksinyt jotain muuta. Nyt tuli kyllä paha mieli hämiksen puolesta, pikku rassu!

Vierailija
7/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sohisin samalla sen poikaystävän elämästäni

Vierailija
8/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudota poikaystävän kitaan hämähäkki tämän kuorsatessa.

Vierailija
9/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oma jalkani oli aikanaan kipsissä, poikaystäväni (ei silloin vielä asuttu yhdessä) kävi tekemässä kauppareissut puolestani ja auttoi sellaisissa arkiaskareissa, jotka olivat ensimmäisinä viikkona hankalia.

Hän ei todellakaan olisi tehnyt mitään "hauskoja källejä", koska tiesi, että viikkojen sisällä nokottaminen veti muutenkin hermot kireälle. Tämä poikaystävä on nykyisin aviomies. Hämähäkki-äijän olisin laittanut välittömästi kiertoon.

Vierailija
10/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kipsi on tuolta nilkan alta jo niin tiukka ettei hämis olisi mahtunut sieltä ulos. Ylöspäin se ei suostunut kiipeämään. Kyllä yritin ensin maata kyljelläni ja toivoin että se olisi mönkinyt ulos, mutta sulloi itsensä väkisin sinne ahtaaseen päähän ja vähän ajan päästä en enää tuntenyt mitään liikettä vaikka olin paikoillani. Eli se kai paniikissa litisti itsensä hengiltä :(

ap

Vierailija
11/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, en tiedä mitä oisin tehnyt tuossa tilanteessa. Mulla on ihan irrationaalinen kammo hämähäkkejä kohtaan, tieto siitä että Suomessa ei elä myrkyllisiä lajeja ei helpota yhtään, ymmärrän myös että se olisi sieltä tullut aikoinaan pois, mutta olisin varmaan repinyt kipsin paniikin tuoman adrenaliinin voimin omin käsin helvettiin. Suhde olisi satavarmasti entinen, koska mun hämähäkkikammoni käynee ihmiselle selväksi aika pian, heti ensimmäisen hämylin kipitellessä näköpiiriin, ja jos sen tietäen on valmis tekemään tuollaisen pikku källin, niin ei voi kyllä kunnioituksesta puhua enää siinä kohtaa.

Otan osaa että miehesi on dorka, ja otan osaa hämähäkin perheen suruun. <3 :D

Vierailija
12/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Olisin saanut peehalvauksen.

Vierailija
13/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehduksesta en tiedä, mutta ero tuollaisesta saattaa kyllä seurata. 

Vierailija
14/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärme sillä on ollut jo vuosia peiton alla, siinä vieressä, ei kai se muuten olisi lähtenyt luistelemaan.

Vierailija
15/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Niin niin, mutta kerros nyt mitä siellä eläinkaupassa tapahtui 10.6?

Vierailija
16/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Niin niin, mutta kerros nyt mitä siellä eläinkaupassa tapahtui 10.6?

Kukaan ei tarttunut tuohon täkyyn palstalla, joten en minä siellä eläinkaupassa myöskään käynyt. En vieläkään tiedä aionko ottaa uuden hamsterin vai ei, kun perheeni ei oikein tykkää ajatuksesta.

Vierailija
17/17 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaa jättää se poikaystävä kun noin ilkeästi teki, ja varmaan kannattaa välttää miehiä ylipäätään kun he ovat niin ärsyttäviä sikoja. Teet palveluksen monelle miehelle.