Ei koskaan parisuhteessa - Ajatuksenne?
Mitkä on rehelliset ajatuksenne 25-vuotiaasta naisesta, joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa, deittaillut tai edes harrastanut seksiä? Ei siis johtuen uskonnollisista tms. syistä, ihan normi suomalainen siinä mielessä.
Kommentit (12)
Tulee vaan mieleen että on ruma ja ylipainoinen. Se on valitettava totuus :(
Itsenäinen ajattelija, jolle ei kelpaa kuka tahansa, tai sitten elänyt hyvin eristyksissä ihmisistä.
Lähinnä paremmin tuntematta ajattelisin, että todennäköisesti joku 'kapinallinen' naisasia-nainen.
Toinen voisi olla, että hän on äärimmäisen ujo. Vaikka vaatii ujoltakin naiselta kyllä töitä olla saamatta miestä. Mutta ehkä jos olisi aivan supersuper ujo niin sekin olisi mahdollista.
Mulla sama, paitsi että olen 26. Olen ruma, mutta en ylipainoinen.
Ajattelisin että hän on todella kranttu.
Jos ajattelisin, sillä ei tuo niin erikoista vielä olisi 25-vuotiaana. Naisilla toki harvinaisempaa, mutta miehillä ihan perus.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että hän on todella kranttu.
Jos ajattelisin, sillä ei tuo niin erikoista vielä olisi 25-vuotiaana. Naisilla toki harvinaisempaa, mutta miehillä ihan perus.
No ei ole perus. En tunne kuin yhden miehen, joka ei ollut seurustellut 25-vuotiaana kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä paremmin tuntematta ajattelisin, että todennäköisesti joku 'kapinallinen' naisasia-nainen.
Toinen voisi olla, että hän on äärimmäisen ujo. Vaikka vaatii ujoltakin naiselta kyllä töitä olla saamatta miestä. Mutta ehkä jos olisi aivan supersuper ujo niin sekin olisi mahdollista.
Ei vaadi töitä. Ujo nainen joutuu odottamaan lähestymisiä. Ja koska ujot pukeutuvat hiirenvärisiin paitoihin, hiipivät pitkin seinänvieriä eivätkä ota katsekontaktia, heitä huomioidaan äärimmäisen harvoin. Totta kai, kun olemus on niin torjuva. Enimmäkseen vain täysin epätoivoiset ihmiset ovat piittaamatta siitä, että eivät saa mitään "kutsua". Ja ujokin voi sen verran ylpeä, että ei kelpuuta ihan ketä tahansa. Kun ujollakin on oikeus valita seuransa.
Tulee mieleen tyttäreni ,joka on iältään lähellä tuota. Tolkuttoman ujo mutta kaunis ja sporttinen.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen tyttäreni ,joka on iältään lähellä tuota. Tolkuttoman ujo mutta kaunis ja sporttinen.
Miten tyttäreesi saisi yhteyden?
ujo sinkkumies
Minä tuossa nyt on ajattelemista. - En minäkään ollut 25 vuotiaana harrastanut seksiä saati seurustellut. - Tosin olen mies, jolla tson aakkana se, että usein tuntuu sille, että miehien oletetaan olevan kokeneita seksin saralla ja miesten luullaan ja varmaan joku -tosiin kuin minä- näkee unta ja haaveksii siitä kokemattomasta neitsyt kumppanista. Mutta aina vaan ei kohtaa. Tai vaikka kohtaisikin niin sitten tuo toinen, johon on itse ihastunut ei koe samoin. Ja ainakaan en itse halua pakottaa tai vaatia ketään parisuhteeseen saati harrastamaan seksiä kanssani. Hyvää kannattaa odottaa. Ei se määrä vaan se laatu, vai kuinka se meni. Mutta yhtä kaikki ei minusta ole parisuhteeseen vain siksi, että uskottelisin, että jokaisen kunnon miehen tai naisen pitäsi olla parisuhteessa. Tai mitä saa jostain hätäisestä yhdenyön jutusta. - Toki se voi olla kivaakin, jos molemmat edes suurin piirtein tietävät, mitä ovat tekemässä, mutta itsestäni ei ole aktiiviseksi yhden yön hurjastelijaksi.
Tulee mieleen minä. Olen tosin jo 28 v.
Mun tilanteessa syyt ovat tissittömyys ja ruma naama.
Enpä ajattelisi oikein mitään. Joko se ei ole halunnut parisuhdetta tai ei ole vielä löytänyt sellaista, kummassakaan ei ole mitään ihmeellistä.