Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet tavisnaisetkin kuvittelevat ansaitsevansa komean miehen?

Vierailija
11.06.2017 |

Kovat on luulot. Toivottavasti ei tunnu kovin pahalta, kun perus-Pirjon oven taakse ei ilmestykään Ryan Goslingia. :DD

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et nyt vaan tajua että aina on oikeus haluta. Sitä  oikeutta ei mikään laki rajoita.Saa haluta mitä vaan ja asettaa tavoitteet kuinka korkealle vaan. Välillä ne toteutuvat ja välillä eivät.

Onhan se ikävä että just sä et kelpaa kelle tahansa mutta niin se elämä  vaan menee. Naisilla on varmasti joku pätevää syy hyljeksiä just sua eikä naisten arvosteleminen sun tsäänssejä paranna mitenkään, päinvastoin.

PS. Gosling ei mun mielestäni ole mitenkään erityisen hyvän näköinen.

Komean miehen vaimo

Vierailija
2/24 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen vallankumous on tehnyt asioista mielenkiintoisia; naiset voivat valikoida alfoja ilman stigmaa, mutta toisaalta alfojen määrä tavallaan vähenee, koska miehillä ei ole motivaatiota kehittää itseään markkinoiden ollessa liian laajat ja tarjolla ollessa vain juoksuja juosseita naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi, että heille tärkein asia maailmassa ei ole ulkonäkö? Naurettava ajatus että tietyn näköisen ihmisen ansaitsisi olemalla itse samanlainen ts. hyvännäköinen ansaitsee hyvännäköisen ja tavallinen tavallisen.

Vierailija
4/24 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et nyt vaan tajua että aina on oikeus haluta. Sitä  oikeutta ei mikään laki rajoita.Saa haluta mitä vaan ja asettaa tavoitteet kuinka korkealle vaan. Välillä ne toteutuvat ja välillä eivät.

Onhan se ikävä että just sä et kelpaa kelle tahansa mutta niin se elämä  vaan menee. Naisilla on varmasti joku pätevää syy hyljeksiä just sua eikä naisten arvosteleminen sun tsäänssejä paranna mitenkään, päinvastoin.

Komean miehen vaimo

Lue nyt tuo otsikko ja aloitusviesti uudestaan. Ei tässä oikeutta olla rajoittamassa. Ja perään heitit tietenkin henkilökohtaisia solvauksia, kuten palstalla kuuluukin. Huoh.

Ap

Vierailija
5/24 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovat on luulot. Toivottavasti ei tunnu kovin pahalta, kun perus-Pirjon oven taakse ei ilmestykään Ryan Goslingia. :DD

Saitko pikkuinen taas pakit:D

Vierailija
6/24 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siksi, että heille tärkein asia maailmassa ei ole ulkonäkö? Naurettava ajatus että tietyn näköisen ihmisen ansaitsisi olemalla itse samanlainen ts. hyvännäköinen ansaitsee hyvännäköisen ja tavallinen tavallisen.

Tärkein asia ei ole ulkonäkö, mutta kuvittelee ansaitsevansa komean. Mietipä hetki tuota asiaa. :)

Ap

Vierailija
7/24 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sulla jotain annettavaa itse ketjun aiheeseen?

Ap

Vierailija
8/24 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkein asia ei ole ulkonäkö, mutta kuvittelee ansaitsevansa komean. Mietipä hetki tuota asiaa. :)

Ap

Mitäs tämä aloitus? :D joku taas torjunut sut

Vierailija
9/24 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sulla jotain annettavaa itse ketjun aiheeseen?

Ap

No minä ainakin ole saanut sen miehen aina mitä olen halunnut:D ja nykyinen on juuri sellainen alfa!

Vierailija
10/24 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komean miehen vaimo

Lue nyt tuo otsikko ja aloitusviesti uudestaan. Ei tässä oikeutta olla rajoittamassa. Ja perään heitit tietenkin henkilökohtaisia solvauksia, kuten palstalla kuuluukin. Huoh.

Ap

Aloitus oli  niin typerä ettei sitä voinut kommentoida muuten. Miten muuten määrittelet tavisnaisen, mitkä ovat kriteerisi?

En näe mitään järkeä näissä avauksissa, ne kun eivät johda mihinkään muutokseen eivätkä edes paranna kirjoittajan oloa kuin hetkiseksi.Siksi aika kannattaisi käyttää johonkin hyödyllisempään kuin moiseen trollailuun.

Toistan vielä itseäni:Aina saa haluta. Saaminen on eri asia.

Mikä sinä olet arvostelemaan ns. tavisnaisten haluamisia?Ovatko ne jotenkin juuri sinulta pois?

Vierailija
11/24 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitäs tämä aloitus? :D joku taas torjunut sut

Yleensä on tapana puhua ketjun aiheesta eikä ketjun aloittajasta. Tiesitkö?

Ap

Vierailija
12/24 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen sen arvoinen.

Vierailija
13/24 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on prinsessaharhat, jotka vaivaa noin 99.8% naisista.

Vierailija
14/24 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komean miehen vaimo

Ap

Aloitus oli  niin typerä ettei sitä voinut kommentoida muuten. Miten muuten määrittelet tavisnaisen, mitkä ovat kriteerisi?

En näe mitään järkeä näissä avauksissa, ne kun eivät johda mihinkään muutokseen eivätkä edes paranna kirjoittajan oloa kuin hetkiseksi.Siksi aika kannattaisi käyttää johonkin hyödyllisempään kuin moiseen trollailuun.

Toistan vielä itseäni:Aina saa haluta. Saaminen on eri asia.

Mikä sinä olet arvostelemaan ns. tavisnaisten haluamisia?Ovatko ne jotenkin juuri sinulta pois?

Aina saa haluta, mutta miksi perus-Pirjot kuvittelevat, että he ansaitsevat komeita miehiä? Tästä on kyse. Joko vihdoin ymmärsit ketjun aiheen?

Ap

Vierailija
15/24 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä ansaitsin komean miehen kun sellaisen sain. 

Vierailija
16/24 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryan Gosling, no ei kyllä minun makuuni lähelläkään.

Vierailija
17/24 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnosta mitkään lyhyet tai kaljut miehet.

Vierailija
18/24 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaisi ruman miehen. Ei niitä tarvitse sen kummemmin haluta kun ne tarjoavat itseään

Vierailija
19/24 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut selittävät asiaa evoluution kautta. Niin että naiset ovat ikäänkuin erilaistuneet "vahtimaan" geenejä ja miehet yrittävät vimmaisesti päästä siittämään edes jonkun ja siksi näemme melkein kaikki potentiaalisina parittelukumppaneina.

Useimmissa lajeissa naaras on vahvemmilla kun parittelukumppanista päätetään. Ihminen ei tee poikkeusta. Tosin on huomattava, että monien lajien laumoissa ei sitten naaraitakaan ole kauheasti. Ihmisillähän suhde naaraiden ja urosten välillä on lähes 1:1

Vierailija
20/24 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa 'alpha widow'.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä