Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pärjätä mahdollisesti natsistisen exän kanssa

Vierailija
11.06.2017 |

Hän on väkivaltaimem fyysisesti ja henkisesti (olen saanut nyrkistä viikon sisään nähdessämme, vaikka erosimme jo tammikuussa). Mies äksyilee lapsille ja on lyhytpinnainen, mutta haluaa pitää lapsia luonaan useammin kuin on sovittu 9 pvää / kk ja haluaa vapaasi tavata heitä koska tahansa ja viedä minne tahansa, muttei kunnioita lainkaan mun oikeuksiani ja yrittää kontrolloida, saanko mennä kauppaan tai kylään lasten kanssa.

Välien katkaisu ei auta, sillä mies on valmis vaikka pahoinpitelemään ym. mut tarvittaessa. Meillä on yhteishuoltajuus. Viranomaisia en voi sotkea tähän, sillä siitäkin mies kostaisi. Olisiko vinkkejä?

T. Se joka nukkui patjalla ja sai pelätä puolisonsa raivareita avioliittonsa viimeiset vuodet

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä luulet meillä sulle uusia vinkkejä riittävän? Ne on jo moneen kertaan annettu, eikä ne sulle kelpaa.

Vierailija
2/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt se exä on jo kansallissosialistikin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välien katkaisu auttaa koska poliisit laittaa sen säilöön jos se sut hakkaa. Miks hvetissä sä vieläkin suojelet sitä  hyypiötä ja mahdollistat sen käytöksen? Olet kuin alkoholistin läheinen joka kantaa juopolle viinaa.

Älä enää valehtele meille ja itsellesi vaan katkaise tuo sairas napanuora. Turha sun on meille valittaa kun itse et hae apua.Tajuatko itse kuinkä tyhmä   sä olet?

Ainoa mikä  tuohon auttaa on välien katkaisu, laajennettu lähestymiskielto ja valvotut tapaamiset sekä  elareiden haku. Niin kauan kun sä et noita tee, tilanne ei muutu. Sekopään kanssa ei  neuvotella. Hitto jos mä tuntisin sut, tekisin lasun lapsistasi kun sä asetat ne hengenvaaraan luovuttaessasi ne sekopääexälle. Kiva kun yhteiskunta maksaa sitten pitkän pennin niiden vuosien terapiasta vaan siksi että niiden mutsi oli tollanen uuvatti. Tajuatko sä  yhtään mitä sä teet niille ????

Vierailija
4/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt se exä on jo kansallissosialistikin?

Ohi, sori. :( Tarkoitin mahdollisesti narsistisen.

Siis en saa olla liian esimerkillinen ja "täydellinen", sillä silloin exä tulee kateelliseksi ja alkaa dissata ja tehdä kiusaa sekä "kostaa", mutta en saa epäonnistuakaan missään tai olla tarvitseva, sillä silloin hän käyttää sitä hyväkseen. En saa vaikuttaa sosiaaliselta ja onnelliselta tai tavata ketään, sillä silloin hänen epäluulonsa heräävät ja jos olen suunnilleen epätoivoinen, niin hän polkee mut maahan silloinkin. Jos olen asiallinen, ystävällinen ja neutraali, olen "v*ttumainen p*skiainen". Mitä ihmettä mä teen?

Eilisen saldo oli 48 (!) puhelua minun ja hänen välillään. Hän yleensä heittää luurin korvaan kesken jonkun dramaattisen sananvaihdon, jolloin mun on "pakko" soittaa takaisin ja tuolloin hän ei vastaa. Ja jos en vastaa ihan viattomasta syystä puhelimeen (ollaan nukkumassa, oon töissä, matkalla töistä jne.), niin hän saattaa soitella peräjälkeen hysteerisesti ja kun soitan takaisin, hänellä ei olekaan mitään asiaa. Jotenkin todella, todella raskasta ja ahdistavaa. :(

Lapsille hän on tosiaan todella vihainen, tyly ja äkkipikainen, vaikka olisin paikallakin ja lapset ovat tosi ahdistuneita isällä vieteeyjen päivoen jälkeen. Haluaisin antaa hänen viettää vapaasti aikaansa lasten kanssa, mutten oikein voi, kun lapset oireilevat päiväkodin opettajien ja hoitajienkin mukaan tosi pahasti. :( Epätoivoiset fiilikset täällä.

T. Ap

Vierailija
6/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välien katkaisu auttaa koska poliisit laittaa sen säilöön jos se sut hakkaa. Miks hvetissä sä vieläkin suojelet sitä  hyypiötä ja mahdollistat sen käytöksen? Olet kuin alkoholistin läheinen joka kantaa juopolle viinaa.

Älä enää valehtele meille ja itsellesi vaan katkaise tuo sairas napanuora. Turha sun on meille valittaa kun itse et hae apua.Tajuatko itse kuinkä tyhmä   sä olet?

Ainoa mikä  tuohon auttaa on välien katkaisu, laajennettu lähestymiskielto ja valvotut tapaamiset sekä  elareiden haku. Niin kauan kun sä et noita tee, tilanne ei muutu. Sekopään kanssa ei  neuvotella. Hitto jos mä tuntisin sut, tekisin lasun lapsistasi kun sä asetat ne hengenvaaraan luovuttaessasi ne sekopääexälle. Kiva kun yhteiskunta maksaa sitten pitkän pennin niiden vuosien terapiasta vaan siksi että niiden mutsi oli tollanen uuvatti. Tajuatko sä  yhtään mitä sä teet niille ????

Haluan kunnioittaa isänkin oikeuksia, mutta isä tässä tapauksessa on kehnoin tuntemani vanhempi. :/ Siis exä monesti jättää lapset laittamatta turvaistuimiin kuljettaessaan heitä autossa. Usein on käynyt niinkin, että mies noutaessaan lapsia on kaahannut paikalta kesken sen, kun oon laittamassa heitä turvaistuimiin (kun olisin siis mennyt toiselle puolelle laittaakseni toisen turvavyön kiinni, mies onkin kaahannut paikalta, vaikka kerroin, että laitan vielä toisen turvavöihin). Jäin vilkuttelemaan hänen peräänsä ja yritin viittoilla, että pysähtyy, mutta hätäinen exä vain kaahasi tiehensä. Soittokaan ei auttanut. Ja siis tuota tapahtuu tiettävästi lähes aina, kun hän kuljettaa lapsia lyhyitä matkoja (esim. hakee/vie päiväkotiin tai käy heidän kanssaan kaupassa).

Vierailija
7/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on uhannut valehdella joitain ihan sekopäisiä, tekaistuja juttuja minusta, jos kertoisin totuuden hänestä. Siis exäni mielestä hän on vapaa valehtelemaan kostoksi siitä, jos kertoisin jollekin viranomaiselle ihan suoraan asiat. Pelkään exääni, enkä halua mitään oikeudenkäyntejä tai perättömiä rikosilmoituksia kostoksi. Mulla on heikkoutenani se, että olin melkein 20 vuotta sitten lievästi masentunut, joten mulla on "mt-taustaa" ja olen automaattisesti altavastaaja häneen verrattuna. Lisäksi olen aika ujo sosiaalisissa tilanteissa ja kaikkea muuta kuin sanavalmis.

Exäni on sosiaalisissa tilanteissa erinomainen sekä hänellä on muodollisesti parempi koulutus ja ura johtavassa asemassa. Pelkään, että mulle ja lapsille käy ainoastaan huonosti, jos yritän puolustautua. Siis huoltajuus määrättäisiin exälleni ja saisin jotkut perusteettomat rikosilmoitukset niskoilleni, joten työurani jatkossa romuttuisi. Mua on aikoinaan koulukiusattu pahastikin. En vain osaa puolustautua ja olen aika lammas/nahjus. Mieheni on itsevarma ja entinen koulukiusaaja ja erittäin itsevarma ainakin ulospäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän