Millaiseksi ajattelet miehen joka tilaa Vege Lover pitsan?
Kommentit (28)
Mies on selkeästi tossun alla? :) Ei
- mies joka tahtoo elää ja kokea.
Hahhah! Minun mieheni varmaan tilaisi tuon pitsan. Hän on isokokoinen, parrakas IT-asiantuntija, älykäs ja analyyttinen. Hän välittää eläimistä ja haluaa vähentää näiden kärsimystä. Lisäksi hän pitää kasviksista ja on kokeilunhaluinen ruuan suhteen.
Välittää maailmasta ja varmaankin myös välittää kumppanistaan enemmän.
Ajattelisin, että ei jatkoon.
Minä olen lihansyöjä, ja haluan miehen, joka osaa grillata.
Myös huoltaa sen grillin.
Ajattelisin myös, että vattu mikä neiti.
Tikkukädet ja muutenkin laiha, rasvaiset hiukset, haisee, kannabis, venytyskoru korvalehdessä, asuu Kalliossa
Vierailija kirjoitti:
Hahhah! Minun mieheni varmaan tilaisi tuon pitsan. Hän on isokokoinen, parrakas IT-asiantuntija, älykäs ja analyyttinen. Hän välittää eläimistä ja haluaa vähentää näiden kärsimystä. Lisäksi hän pitää kasviksista ja on kokeilunhaluinen ruuan suhteen.
Destia?
Mies jolla on tosi kuuma vegetyttöystävä tai joku ideologinen vihreitä äänestävä tyyppi.
En mitään erikoista. Ehkä miettisin, että onko vegetaristi/vegaani vai tykkääkö muuten vaan kyseisestä pitsasta.
Itse voisin paatuneena lihansyöjänä joskus tilata ihan vain mielenkiinnosta kokeillakseni miltä se maistuu. Kaikkia muita pitsoja on varmaan tullut syötyä satoja erilaisia. Kaikkea pitää kokeilla; sanotaan.
Hampputukkainen, nasaaliääninen, heiveröinen jolla on ärsyttävät jutut.