Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä 40+ löytää rakkauden?

Vierailija
11.06.2017 |

Onko aivan mahdottomuus akateemisen, reippaan, nätin ja naisellisen naisen löytää oikea kumppani?
Suomi24 ja Tinderi tsekattu ja sielunkumppani ei siellä ole tullut vastaan. Työt ja lapset täyttää elämän, baarissa ei minua näe..
Nyt alkaa tämä yksinolo niin sanotusti rittämään, millä ihmeellä te löydätte järkeviä kumppaneita ja mikä on saanut rakkauden sitten alulle kun olette tavanneet? Kaikki neuvot ihastumisesta, kumppanin löytymisestä jne otetaan vastaan. Onko jotain millä voi viestiä olevansa vapaa ja kiinnostunut ja millä miehestä näkee kiinnostuksen?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta olen minä muutakin kuin yhäri. Ja yhärihän on yhteiskunnassa aika arvokas juttu, pitää huolta lapsista, jotka joku on hylännyt... että ylpeydellä olen yhäri ♡ ja juurituollaisia kommentteja latelevia idiootteja en katselisi sekuntiakaan...

Ap

Vierailija
22/58 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi: unohda netti. Siellä ei ole ikäisiäsi tervepäisiä miehiä, koska eronneet nelikymppiset miehet viedään jo ennen kuin he ehtivät edes tehdä profiilia. Lapsetonta ja parisuhdekokematonta miestä (joita netissä on) et oikeasti halua.

Laajenna sosiaalisia verkostojasi. Tee niitä juttuja, joista olet kiinnostunut, ja hakeudu samoja asioita harrastavien ihmisten pariin. Kokeile tarvittaessa uusia harrastuksia. Tutustu ihmisiin, myös naisiin, kerro sopivassa tilaisuudessa heille, että jos tuntevat mukavia sinkkumiehiä niin olet kiinnostunut.

Ota kaiken kaikkiaan elämästä kaikki irti. Jos sinua kiinnostaa kirpputorit tai löytökoirat tai vaikka Anarkisti-Martat niin osallistu toimintaan miettimättä, löytyykö sitä kautta mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen neuvot ovat kyllä niin tuttuja. Voiettä niinkuin myös se että ei se etsimällä löydä ja nurkan takaa voi kävellä vastaan.. että lienee paras keskittyä omaan elämään jota siis tehnytkin kokoajan.. mutta kyllä se kumppanin kaipuu koville ottaa.. :S

Rakkausjuttuja mielellään lisää.

Ap

Vierailija
24/58 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin nämä em. tyypit on tullut vastaan netissä. Että nelikymppisenä se hyvien vapaiden miesten porukka on vaan pienempi kuin nuorempana... se on vaan se juttu.

Olen aika hyvin tietoinen siitä millaisen kaverin kanssa viihtyisin, mutta kaveria ei vaan näy missään.. en ole epätoivoinen mutta tuntuu että kivet ja kannot käännetty, olen itsekin aika oman tieni kulkija (ei elämän kova koulu) että miehen on myös minua katseltava ja oltava kumppanina ok, perusmies.

Olisiko lisää rakkausasioita...

Omista kavereistani, noin paristakymmenestä miehestä joiden tilanteen tiedän, yksi on eronnut sinkku, yksi eronnut seurustelee ja loput naimissa. Kaikki n. 20 akateemisia lapsellisia 40-50v perusmiehiä Helsingistä. Eikä tuo 1 vapaakaan mies päivystä baarissa ja tuskin kehtaa mihinkään nettitreffeille. Luulen että tämä on yleinen tilanne pk-seudulla. Eli aika heikot mahdollisuudet sinulla.

Ryhdy lesboksi niinkuin aika moni nainen on tehnyt. Tai etsi maakunnista. Siellähän on myös koulutettuja miehiä maa- ja metsätalouden, teollisuuden ja virkamiesammateissa.

Vierailija
25/58 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maakunnasta, kaukana ovat pääkaupunkiseudun kollit. Samaa olen ajatellut, että ei ne potentiaaliset tyypit (kiltit perheenisä kaverit jotka vaimoaan vaikkakin uutta rakastaisivat ja elävät normaaila elämää) kehtaa nettiin mennä, ei heitä ole kyllä näkynytkään Tinderissä. Tätä muuta em. sakkia kyllä.

kuten jo sanoin miehellä tulisi olla hyvä itsetunto jotta yhteiselosta tulisi jotain, että kahden kauppa se parisuhde..

ap

Vierailija
26/58 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskelmäfestarit 🙄

Vierailija
27/58 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs se johtuu,kun itse olen 46v. nainen jolla 1 lapsi niin netissä riittää tarjokkaita (miehiä 18v.-64v.) niin paljon,että jouduin piilottamaan profiilini.En edes ehtinyt vastata kuin murto-osaan viestejä?kyllä netti on se oikea paikka löytää mies.Ihmettelen vain Ap:n kertomusta.

Vierailija
28/58 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku, niin liikuskelisin enemmän kaupungilla ja tapahtumissa. Mikäli silmään osuisi kiinnostava henkilö, miettisin ehkä 15 sekuntia ja sitten jo tekisin tuttavuutta. Sormustetut jättäisin väliin, koska ongelmia.

Näin vanhana 40+ kun saa jo tehdä ihan kuinka tahtoo 😉

Vierailija
29/58 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdotonta, mutta varaudu siihen että löytymiseen voi mennä vuosia tai vaikka vuosikymmen. Hyviä miehiä vapautuu harvakseltaan eivätkä he ole kauaa vapailla markkinoilla, ja heillä on myös varaa valita - joudut sietämään sitä, ettet saatkaan sitä jonka haluaisit. Jossain vaiheessa tajuat myös, että suuret tunteet (ja puheet) eivät välttämättä ole niitä kestävimpiä. Etsi välillä aktiivisesti, pidä välillä taukoa ja toivu jos sait siipeesi, mutta älä luovu toivosta. Katso ympärillesi ja huomaa, että ihan koko ajan nelikymppiset, viisikymppiset ja vielä vanhemmat naiset pariutuvat onnellisesti, kyllä sinäkin pysyt siihen. T. nelikymppisenä eronnut, viisikymppisenä sen oikean löytänyt

Vierailija
30/58 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39-vuotias nainen ja oma kokemukseni Tinderistä oli kyllä melkoisen myönteinen! Olen juuri poistanut sovelluksen, koska rakastuin täysillä mieheen, jonka kanssa koen suorastaan hämmentävää sielunkumppanuutta.

En tiedä voiko näissä asioissa juurikaan toisia neuvoa, mutta itselläni Tinder toimi sitä paremmin, mitä valikoivampi olin. En kuitenkaan valikoinut pääasiassa ulkonäön perusteella, vaan tykkäilin miehistä jotka jo profiilin pohjalta vaikuttivat fiksuilta ja samanhenkisiltä kanssani. Tapailin useampia yhtä aikaa (kerroin tämän toki heille rehellisesti) niin kauan kunnes tämä yksi kolahti. Hän olisi halunnut poistaa Tinderin jo ekalla tapaamisella, itse en lämmennyt yhtä nopeasti. Viidensillä treffeillä se oli sitten lopullisesti menoa minunkin osaltani.

Kaikkien tapaamieni miesten kanssa oli kyllä tosi mukavia treffejä, joten kyllä ainakin täällä pk-seudulla niitä vapaita nelikymppisiä hyviäkin miehiä on. Eksäni on muuten yksi heistä, todella hyvä mies hänkin kaikin puolin, ja ymmärtääkseni edelleen vapaalla jalalla. Tsemppiä ja jaksamista kaikille etsintään!

Vierailija
31/58 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei mahtavaa että jollakin käy tuuri, sinä 46v kerro kaikki neuvot nettideittailuun. Olen kyllä tosi tosi nirso.. voisiko se olla syynä... että sielunkumppania ei netissä näytä olevan. Ehkä yhden tykkäyksen viikossa laitan... koska ajattelen että kaikenmaailman autonrassaajat ei meillä olisi mitään yhteistä..

minulla on pari kuvaa, ihan normaalilta näytän, kasvokuvia ovat... missä syy että tinderissä ei ole kovin aktiivista??

Ap

Vierailija
32/58 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen mies kirjoitti:

Voi olla aika haasteellista, riippuen omista kriteereistäsi. Moni kelvollinen nelikymppinen mies on naimisissa. Sen sijaan sinkkuna pyörii paljon itsensä markkinoilta ulos pelanneita miehiä. On alkoholisteja, kouluttamattomia, työttömiä, sairaita, köyhiä  ja muuten syrjäytyneitä, jotka eivät naisille kelpaa.

Asian tekee erityisen vaikeaksi, että rajaat netin ja baarit pois mahdollisista tapaamispaikoista.

Kun nainen on 40+ ja vapaa, hän on omaa naiseuttaan toteuttava, huonon miehen taakseen jättänyt kaunotar, joka olisi kenen tahansa unelmakumppani

Kun mies on 40+ ja vapaa, hän on ruma luuseri, jota kaikkien naisten tulisi vältellä, osoitella sormella, pilkata ja tehdä rikosilmoitus seksuaalisesta kauheudesta.

Vierailija
33/58 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, onneksi minulla ei ole taipumusta mustavalkoajatteluun. Kyllä sitä miehetkin voi olla vaikka kuinka ok 40+...

Ap

Vierailija
34/58 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani löysin Frankfurtin lennon portilta. Ajattele että noissa aamukoneissa Frankfurtiin, Lontooseen, Amsterdamiin, mm. on satoja työmatkalle lähteviä businessmiehiä. Katsot vaan portilla sellaisen jolla ei ole sormusta ja alat tekemään seuraa. Pakoonhan he eivät voi lähteä.

Vierailija
35/58 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sinulla ihan realistiset odotukset ja vaatimukset miehestä joihin sinulla olisi mahdollisuus ?

Saatat etsiä sellaista miestä mitä ei ole olemassakaan tai ainakaan sinulla ei olisi mitään mahdollisuuksia häneen.

Jos olet itse riittävän kiinnostava niin kyllä luulisi seuraa löytyvän, ihan hyvääkin mistä tahansa.

Vierailija
36/58 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään!

Vierailija
37/58 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap haluaa tehdä, harrastaa ja puuhailla etsimänsä miehen kanssa?

t. Vapaa mies

Vierailija
38/58 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omani löysin Frankfurtin lennon portilta. Ajattele että noissa aamukoneissa Frankfurtiin, Lontooseen, Amsterdamiin, mm. on satoja työmatkalle lähteviä businessmiehiä. Katsot vaan portilla sellaisen jolla ei ole sormusta ja alat tekemään seuraa. Pakoonhan he eivät voi lähteä.

No huhhuh, aika karmaiseva ajatus että siellä joku YH kyttää liikemiehiä rahan kiilto silmissä. Jaix...

Vierailija
39/58 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta

Harrastusten parista

Kirkosta

Kirjastosta

Uimahallista

Lenkkipolulta

Jos olet liikalihava niin se ei ainakaan paranna mahdollisuuksia !

Vierailija
40/58 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sinulla ihan realistiset odotukset ja vaatimukset miehestä joihin sinulla olisi mahdollisuus ?

Saatat etsiä sellaista miestä mitä ei ole olemassakaan tai ainakaan sinulla ei olisi mitään mahdollisuuksia häneen.

Jos olet itse riittävän kiinnostava niin kyllä luulisi seuraa löytyvän, ihan hyvääkin mistä tahansa.

Tasoaan ei kannata laskea ellei halua alkoholistia tai naistenvihaajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi