Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos haluaa kasvattaa hiukset alaselkään asti, pitääkö käydä välillä leikkauttamassa latvoja vai olla kokonaan leikkaamatta?

Vierailija
11.06.2017 |

Millä konsteilla saa hiukset kasvatettua mahdollisimman pitkiksi?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, hiusten leikkaaminen ei vaikuta mitenkään hiusten kasvamiseen. Hiukset ovat kuollutta ainetta, samaa kuin kyntesi. Mikään sampoo tms ulkoisesti käytettävä aine ei vaikuta mitenkään hiuksiin tai korjaa niitä  oikeasti.Ruokavalio auttaa.

Mulla hiukset vaan kasvaa, latvoja siistin kerran vuodessa. Just leikkautin 15 senttiä, muuten istuisin niiden päällä. Hiusten pituuskasvu riippuu myös geeneistä.

Kyllä se sillä lailla vaikuttaa että jos minulla kasvaa 15 senttiä vuodessa ja käyn kerran vuodessa tasaamassa latvoja koska kampaaja suosittelee ja joka kerta hän leikkaa sen 15 cm pois "kun oli niin huonokuntoista" niin en saa ikinä haluamaani pitkää tukkaa.

Vierailija
42/42 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä konsteilla saa hiukset kasvatettua mahdollisimman pitkiksi?

Kaikkein paras; Terveellinen & monipuolinen Raaka-/Elävä Vegaaninen ruokavalio Tai mahd. Raaka vegaaninen ruokavalio (ilman v.roskaruokaa) ja mahd. paljon kirpeitä lehtivihreitä, esim. voikukan lehdet! Kts. Ytube; Markus Rothkranz (löytyy myös elämäntarkoitus)

Vegaaniruokavalio oikeasti vaikuttaa. Minulla ei ikinä kasvanut tukka vaikka yli 5 vuotta yritin kasvattaa, olkapäille aina jäi ja oli ohut. Sama kaikilla suvussani. Kun aloin vegaaniksi niin tukka kasvoi lantiolle ja paksuuntui kolminkertaiseksi. Raakavegaani en sentään ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla